search
menu

هتل رجینا طالقان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رجینا طالقان
امکانات عمومی هتل
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رجینا طالقان با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رجینا طالقان


هتل رجینا هتلی ۳ ستاره است و یکی از جذاب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. هتل رجینا از لحاظ معماری و ساختمان بسیار زیباست به طوری که یک هتل چوبی بسیار جذاب است. هتل در چند فاز ساخته شده است و ساختمان اصلی آن در سه طبقه ساخته شده است. فضای باغ و باغچه‌ای که در اطراف هتل قرار دارد به زیبایی‌های آن افزوده است. در محوطه باغ مانند هتل آلاچیق‌هایی تعبیه شده‌اند که می‌توانید در فضای دلباز این مکان‌ها به استراحت و تفریح بپردازید. هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و هتلی نو است در نتیجه تمام لوازم و بخش‌های آن تمیز و نو هستند و خرید بلیط هواپیما و اقامت در همچین فضایی می‌تواند برای مسافران بسیار آرامش بخش باشد. به محض ورود به محوطه هتل با یک صحنه بسیار زیبا روبه‌رو خواهید شد و یک فضایی که به هتل می‌سد حالت پلکانی و طبقاتی دارد و محوطه باغ مانند نیز بر جذابیت‌های هتل افزوده است.
این هتل زیبا در نزدیکی دریاچه طالقان یکی از مهمترین جاهای دیدنی طالقان قرار دارد و این مورد نیز بر جذابیت‌های هتل افزوده است. البته باید در نظر بگیرید چون بیشتر مصالح بکار رفته در این هتل از جنس چوب است از پذیرش کودکان زیر ۱۱ سال جلوگیری بعمل می‌آید تا سر و صدایی ایجاد نگردد و سایر خانواده‌ها متحمل آزار نشوند. این هتل امکانات بسیار خوبی نیز دارد که در ادامه در رابطه با امکانات کلی هتل توضیحاتی ارایه می‌شود.

امکانات عمومی هتل


از جمله امکانات بارز این هتل می‌توان به امکانات تفریحی این هتل اشاره کرد. فضای باغ مانند هتل برای پیاده روی و تفریح بسیار مناسب است. آلاچیق‌هایی که در محوطه باغ مانند هتل قرار دارند می‌توانند برای تفریح بسیار مناسب باشند. خدمات خشکشویی و لاندری نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هتل در سه طبقه ساخته شده ولی لازم به ذکر است که آسانسور در هتل وجود ندارد. اینترنت فقط در اتاق‌ها وجود دارد. پارکینگ رو باز نیز با ظرفیت بسیار بالا در حدود ۵۰۰ خودرو در هتل وجود دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مسافران وجود ندارد. اتاق چمدان، خدمات کپی، فاکس، مینی بار و خدمات بیدار باش نیز از سایر امکانات موجود در هتل رجینا طالقان است.

امکانات و اتاق‌های هتل


دیوارها و سقف اتاق‌های Rejina hotel چوبی‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. بر خلاف لابی هتل که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد در اتاق‌ها می‌توانید به اینترنت متصل شوید و علاوه بر این تلویزیون موجود در اتاق‌ها نیز سبب سرگرم شدن مسافران می‌شود. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام هم هستند و لوازم بهداشتی همچون حوله و دمپایی در اتاق‌ها موجود است. سیستم تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌ها پنجره رو به محوطه باغ مانند هتل دارند و همین امر سبب شده است اتاق‌های هتل رجینا طالقان بسیار دلنشین باشند.
در آشپزخانه هتل نیز یخچال و چایساز وجود دارد. هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل اتاق دو نفره با تخت دبل، اتاق دو تخته که دارای دو تخت تک نفره است، اتاق سه تخته که دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره است، اتاق رویال سه نفره که دارای تشک برای نفره اضافی است و یک نشیمن جدا هم دارد. ویلا دو خوابه برای دو نفره که دارای یک نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه است.

رستوران هتل


هتل رجینا طالقان رستوران بسیار دلنشینی دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوان این هتل سرو کنید. منوی رستوران نیز غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه‌ای را برای شما دارد.علاوه بر رستوران معمولی باغچه سنتی و کافی شاپ نیز در رستوران وجود دارد.

فاصله هتل رجینا طالقان با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه طالقان: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است