search
menu

هتل پردیس کرج

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیس کرج
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل پردیس کرج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیس کرج


هتل پردیس کرج از هتل های قدیمی و ۳ ستاره البرز است که در سال های اخیر بازسازی شده و امکانات و وضعیت ظاهری آن شکل مدرن تری به خود گرفته اند. این هتل که در حوالی میدان شاه عباسی واقع شده به برخی از جاذبه های دیدنی طالقان و کرج دسترسی راحتی دارد، هر چند مسیر هتل تا جاذبه ها را باید با خودرو طی کرد. Pardis Hotel برای اولین بار در سال ۸۸ احداث شده و یک دهه بعد تحت بازسازی قرار گرفته است. چنانچه بلیط هواپیما کرج خریده اید و به دنبال هتل میان رده ای در شهر کرج هستید، هتل پردیس کرج اقامتی به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل امکانات و خدمات متنوعی چه برای سرگرمی و تفریح مهمانان و چه برای سلامتی یا رفاه آن ها ارائه می دهد. در محوطه سرسبز هتل نیز میز و صندلی هایی چیده شده و جای خوبی برای قدم زدن، هوا خوری و هم‌نشینی است. این هتل چه برای کسانی که به منظور امور کاری به کرج آمده اند و چه کسانی که قصد گشت و گذار در شهر را دارند، مناسب است. دسترسی راحت به بازارها و مراکز خرید و همچنین داشتن امکاناتی مثل سالن اجتماعات و اتاق مهمانی یا جلسات کاری چنین امکانی را برای هر ۲ دسته از مهمانان فراهم کرده است. پارکینگ این هتل در محوطه هتل و به صورت غیرمسقف و با ظرفیت بالایی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. اینترنتی که هتل ارائه می کند، حجم محدودی دارد ولی هم در اتاق ها و هم در لابی هتل قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پردیس کرج در ۳ طبقه ساخته شده که در مجموع ۳۰ واحد اقامتی در قالب اتاق هایی با ظرفیت های ۲ تا ۳ نفره ارائه می کند. این اتاق های نقلی از وضعیت مطلوبی برخوردارند و نظافت آن ها به طور مرتب انجام می شود. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند و دید برخی از آن ها به محوطه سرسبز هتل بوده و نورگیری آن ها بد نیست. در این اتاق ها میز و صندلی، یخچال و چای ساز گنجانده شده و تهویه مطبوعی دارند. مهمانان می توانند در اتاقشان از مینی بار غیررایگان بهره مند باشند. حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها فضای کوچکی دارند ولی لوازم بهداشتی در آن ها قرار داده شده است.

امکانات رستوران


سالن صبحانه خوری هتل پردیس کرج در طبقه همکف آن واقع شده و تا ۴۰ نفر ظرفیت دارد، مهمانان می توانند از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به این سالن بروند. کافی شاپ هتل نیز در گوشه ای از این سالن قرار دارد و تا حوالی نیمه شب باز است. اگر مهمانان رستوران دیگری را مدنظر داشتند و یا تمایل به امتحان غذاهای رستوران های معروف شهر را داشتند می توانند در نزدیکی هتل و در رستوران هایی نظیر ضیافت، مهران و جام جم شام یا ناهار خود را صرف کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


در هتل پردیس حوصله تان سر نمی رود، در محوطه سرسبز هتل به آرامش و خلوت خود می رسید و برای تفریح و هیجان می توانید در زمین فوتبال یا سالن فوتسال هتل مشغول بازی شوید. والیبال، پینگ پنگ، سالن بیلیارد و خانه دارت نیز از دیگر سرگرمی هایی است که برایتان مهیا شده است. ضمن اینکه تخته نرد و شطرنج نیز در اختیارتان قرار می گیرد. برای اینکه خستگی خود را از تن بدر کنید، می توانید از استخر، سونا خشک یا جکوزی هتل استفاده کنید.

فاصله هتل پردیس کرج تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه جانورشناسی کرج: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا حمام مصباح: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل شاه عباسی: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک چمران: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است