search
menu

هتل تاج جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تاج جلفا
امکانات و خدمات عمومی هتل تاج جلفا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل تاج جلفا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل تاج جلفا


هتل تاج جلفا از هتل های نوساز و میان رده شهر مرزی جلفاست که در سال ۹۸ فعالیتش را شروع کرد. معمولا منطقه آزاد ارس به خاطر بازارهای مرزی و جاذبه های طبیعتی اش از مقاصد محبوب گردشگران داخلی به حساب می آید و هتل تاج نیز هتل مناسبی برای اقامت تورهای گروهی، سفرهای خانوادگی و حتی کاری مهمانان است. این هتل در مجاورت رودخانه ارس واقع شده و علاوه بر اینکه چشم اندازهایی به این رودخانه دارد، دسترسی به بازارچه مرزی و جاذبه های جلفا را مسیر ساخته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاج جلفا


اولین مزیت هتل تاج جلفا نوساز بودن آن است و تمیزی اتاق ها و نو بودن امکاناتشان از جمله نقاط قوتی هستند که مهمانان را ترغیب به گذراندن تعطیلات در این هتل می کنند. این هتل ۶ طبقه دارای آسانسور است و اگر به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی به این شهر سفر کردید، با انتخاب هتل تاج می توانید خودروی خود را در محوطه روبازی که هتل به پارکینگ اختصاص داده، پارک کنید. بهره مندی از این پارکینگ رایگان است. این هتل به خاطر داشتن رمپ می تواند تا حدودی بخشی از نیازهای افراد توان یاب یا توان جو هم برطرف کند یا حداقل حمل و نقل چمدان ها را برای مهمانان راحت تر سازد. اینترنتی که هتل تاج به صورت رایگان ارائه می دهد در لابی و اتاق های هتل قابل دسترسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل تاج برای میزبانی از مهمانان شهر جلفا ۴۰ باب اتاق ارائه می کند که این اتاق ها کف پوش سرامیک هستند و در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره ارائه می شوند. اتاق های تک نفره متراژ ۱۴ تا ۱۸ متری دارند و در فضای دلباز و نورگیر خود امکاناتی مثل کمد، مبلمان،‌ چیلر، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی جای داده اند. اگر تمایل به اقامت در واحدهای لوکس تری داشته باشید می توانید اتاق های ۳ تخته VIP را رزرو کنید. از روی خوش خواب های برخی از این اتاق ها چشم اندازهایی از رود ارس پیداست. برای استفاده از سرویس های بهداشتی ایرانی به راهروهای هتل مراجعه کنید.

رستوران هتل


هتل تاج جلفا فاقد رستوران است ولی هتل رستوران بین المللی قفقاز در چند قدمی هتل قرار دارد. صبحانه های این هتل در سالن غذاخوری طبقه پنجمش سرو می شود و این سالن تا ۸۰ نفر ظرفیت دارد. ساعت سرو صبحانه از ۸ تا ۱۰ صبح است، البته با اقامت در این هتل هر غذایی از رستوران های طرف قرارداد هتل سفارش دهید با خدمات روم سرویس و به صورت رایگان ارائه می شود. برای صرف نوشیدنی های دلچسب و دسرهای لذیذ می توانید هر زمانی که تمایل داشتید به کافی شاپ واقع در طبقه همکف هتل بروید چون این کافی شاپ به صورت ۲۴ ساعته دایر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


اگر با خودروی شخصی به جلفا سفر نکرده باشید، برای دسترسی به بازارچه مرزی می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید، این مسیر حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد. با خدمات تور هتل نیز می توانید به دیدن جاذبه های دیگر شهر جلفا بروید. اتاق چمدان و صندوق امانات نیز از دیگر امکانات هتل تاج جلفا به شمار می روند. ضمن اینکه پرسنل خوش برخورد این هتل، اقامت در جلفا و هتل تاجش را با بهترین خاطرات ضمیمه تعطیلاتتان می کنند.

فاصله هتل تاج جلفا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجسمه آنا: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار روس ها: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای چوپان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت اسپاتونس: ۱۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است