search
menu

هتل فرهمند جهرم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فرهمند جهرم
امکانات رفاهی هتل فرهمند جهرم
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرهمند جهرم

درباره هتل فرهمند جهرم


هتل فرهمند جهرم (Farahmand Hotel) از گزینه های اقامتی دو ستاره و اقتصادی شهر جهرم است که در مکانی خوش آب و هوا واقع در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی جهرم و جاذبه های طبیعی این شهر دل انگیز قرار گرفته است. نرخ اقامتی مقرون بصرفه، موقعیت مکانی مناسب، پرسنل مودب و مجرب و امکانات رفاهی قابل قبول این مکان موجب شده که هتل فرهمند جهرم به اقامتگاهی پرطرفدار و محبوب میان خریداران بلیط هواپیما شیراز مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل فرهمند جهرم


از آنجایی که هتل فرهمند جهرم اقامتگاهی دو ستاره است، نباید انتظارات زیادی از این هتل در زمینه امکانات رفاهی داشت. با این وجود، هتل فرهمند جهرم از حداقل های امکانات رفاهی بهره مند گردیده و قادر است رضایت گردشگرانی را که با خرید بلیط هواپیما جهرم به این شهر دیدنی سفر و این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، جلب کند. گفتنی است که این هتل برای رفاه و آسایش افرادی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، پارکینگی مطمئن و مناسب با گنجایش ۲۰ خودرو را در نظر گرفته تا گردشگران قادر باشند وسیله نقلیه خود را بدون هیچ نگرانی و دغدغه در این مکان پارک کنند.
میهمانان هتل هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب می توانند به فضای سبز اطراف هتل بروند و روز خود را با گشت و گذار در طبیعت اطراف هتل آغاز کرده و سپس برای صرف صبحانه مقوی که پرسنل هتل برایشان تدارک دیده است، به سالن صبحانه خوری هتل مراجعه کنند و سوخت مورد نیاز بدن خود را برای گذراندن روزی پرتکاپو و گشت و گذار در شهر دیدنی جهرم تامین سازند. افزون بر امکانات ذکر شده، نمازخانه و فروشگاهی نیز در محوطه هتل تعبیه شده تا کلیه نیازهای گردشگران در این مکان برطرف گردد. ناگفته نماند که هتل برای گردشگرانی که به منظور برگزاری جشن عروسی به این مکان سفر می کنند، تالار بسیار زیبایی را نیز فراهم کرده تا این عزیزان قادر به برگزاری مراسمی خاطره انگیز و فراموش ناشدنی در این مکان باشند.

خدمات هتل


خدمات هتل فرهمند جهرم نیز مانند امکانات آن، تنوع چندان زیادی ندارد و به حداقل هایی برای اقامتی بی دغدغه محدود گشته است. خدمات اینترنت پرسرعت در این هتل به کلیه میهمانان عرضه می گردد تا گشت و گذار در فضای مجازی در این اقامتگاه نیز امکان پذیر باشد. خوب است بدانید که کارکنان مجرب و متعهد هتل به خوبی به مهارت میزبانی تسلط دارند و قادرند میهمانان را در انجام امور مختلفی نظیر تهیه بلیط هواپیما و کرایه تاکسی یاری رسانند.

واحدهای اقامتی هتل


از آنجایی که هتل فرهمند جهرم به تازگی بازسازی شده است، واحدهای اقامتی این هتل در شرایط خوبی بسر می برند و به زیبایی چیدمان و با رنگ هایی دلنشین و گرم رنگ آمیزی شده اند. تعداد ۲۳ باب واحد اقامتی در طبقات همکف و اول این هتل گنجانده شده تا هیچ نیازی به آسانسور برای رفت و آمد در طبقات احساس نگردد. ناگفته نماند که هر واحد اقامتی با اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون، یخچال، دراور، کمدلباس، تخت خواب و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تجهیز شده است.

موقعیت مکانی هتل


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل فرهمند جهرم در مکانی سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری جهرم نظیر مسجد و مدرسه خان قرار گرفته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرهمند جهرم


فاصله هتل تا مدرسه خان جهرم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع جهرم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه پیر شبیب: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آتشکده قدمگاه جهرم: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه گبری: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است