search
menu

مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر
امکانات عمومی مجتمع
امکانات تفریحی مجتمع
ویلاهای مجتمع
امکانات اتاق‌ها
رستوران مجتمع
فاصله مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر


یکی از زیباترین مجتمع‌های رفاهی و گردشگری شهر ایزدشهر، مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر واقع در نور، استان مازندران است. این مجتمع بسیار زیبا و بزرگ در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و امکانات فوق‌العاده‌ای برای مهمانان دارد. از جمله امتیازات مثبت این مجتمع قرار گرفتن آن در جوار دریای خزر و نزدیک بودن به بسیاری از جاذبه های طبیعی همچون آبشار آب پری، خانه نیما یوشیج، دریاچه الیمالات، موزه گالری و ... است. مدیریت و کارکنان مجموعه نیز بسیار کاردان، خوش‌برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان اقامت دل‌نشین و به‌یادماندنی در مجتمع (Shahr Resort Hotel) تجربه کنند.

امکانات عمومی مجتمع


بسیاری از گردشگران ایرانی سفر به شمال ایران را با خودروی شخصی بیشتر ترجیح می‌دهند تا خرید بلیط هواپیما؛ چراکه در سفر جاده‌ای امکان بازدید از جاذبه های طبیعی متعدد و لذت بردن از سرسبزی و زیبایی مناظر و چشم‌اندازهای اطراف بیشتر است. مهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان و بسیار بزرگ مجتمع با ظرفیت ۷۵۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو خیالشان راحت باشد. لابی مجتمع با ظرفیت ۱۰ نفر، جایی است که از مهمانان استقبال کرده و آن‌ها را پذیرش می‌کند.
در لابی امکانات متنوع و متعدد از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق سیگار، روزنامه، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته مجتمع نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی چون فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات بیدارباش، روم سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صمیمی، صبور و خونگرم هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.
در محوطه مجتمع یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۵۰ نفر وجود دارد که به‌عنوان سالن چندمنظوره مورداستفاده قرار گرفته و دارای تجهیزات صوتی و تصویری، ویدیو پروژکتور، نورپردازی و سرو میان وعده است. این سالن از کنفرانس‌ها و نشست‌های متعدد میزبانی می‌کند.

امکانات تفریحی مجتمع


در این مجتمع فضای سبز بزرگ طراحی شده که علاوه بر نشاط بخشیدن به فضا، مکان مناسبی برای استراحت و قدم زدن به‌حساب می‌آید. برای کودکان امکانات بازی در هوای آزاد پارک کودک و یک اتاق بازی در فضای سرپوشیده فراهم شده تا بتوانند به بهترین نحو از لحظاتشان استفاده کرده و لذت ببرند. مجتمع دارای زمین تنیس، سالن ورزی، زمین ورزشی و سالن بیلیارد است و مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت و بیکاری با انجام ورزش‌های متنوع لحظه‌های نشاط و سالمی سپری کنند. خدمات اسپا چون جکوزی و سونا نیز در مجتمع ارائه می‌شوند و مکان مناسبی برای ریلکسیشن و رفع خستگی هستند.
مهمانانی که به هر دلیلی اعم از شرایط نامساعد جوی، بارش باران و یا مواج بودن دریا، موفق به شنا در دریا نشوند، می‌توانند از استخر روباز و سرپوشیده مجتمع استفاده کنند. استخر مجتمع دارای سقف متحرک است و می‌تواند روباز و یا سرپوشیده باشد. لذت شنا کردن در استخر مدرن و شیک مجتمع بی‌نظیر است. هزینه استفاده از استخر طبق تعرفه مجتمع محاسبه می‌گردد. یک مرکز خرید بزرگ نیز در محوطه مجتمع وجود دارد که مکان مناسبی برای گشت‌وگذار و خرید محسوب می‌شود.

ویلاهای مجتمع


مجتمع گردشگری و رفاهی شهر ایزدشهر دارای انواع واحدهای اقامتی نظیر آپارتمان‌های ویلایی و یا سوئیت‌های ویلایی است که هرکدام امکانات متنوع و گوناگونی دارند و مهمانان می‌توانند با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه‌شان ویلای موردنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این مجتمع شامل آپارتمان فلت یک خوابه دو نفره رو به باغ، ویلای سوئیت ساحلی دو نفره رو به باغ، آپارتمان فلت یک خوابه دو نفره رو به دریا، ویلای سوئیت ساحلی دو نفره رو به دریا، ویلای دوبلکس یک خوابه دو نفره ساحلی، ویلای دوبلکس یک خوابه ساحلی دو نفره رو به دریا، آپارتمان فلت دو خوابه چهار نفره رو به باغ، آپارتمان دوبلکس دو خوابه چهار نفره رو به باغ، آپارتمان دوبلکس دو خوابه چهار نفره رو به دریا، آپارتمان تریپلکس دو خوابه پنج نفره رو به باغ، آپارتمان تریپلکس دو خوابه پنج نفره رو به دریا و آپارتمان دوبلکس سه خوابه شش نفره رو به باغ هستند.
آپارتمان‌های مجتمع ۷ طبقه هستند و درکل این مجتمع ۱۸۶ باب واحد دارد و ۸۳۰ تخت داخل آن‌ها جای گرفته‌اند. وضعیت دید واحدها را مناظر زیبایی از دریا، ساحل، جنگل، کوه، دشت، خیابان، کوچه و محوطه مجتمع تشکیل می‌دهد.

امکانات اتاق‌ها


تمام واحدهای مجتمع بسیار شیک، مدرن و زیبا هستند و از طراحی و چیدمان لوکس و دل‌نشینی برخوردارند. داخل تمام واحدها امکانات رفاهی عالی فراهم شده‌اند و شامل مبلمان، میز، یخچال، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، مینی بار رایگان، تلویزیون (شبکه‌های خبری، شبکه‌های استانی دیجیتال)، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، تلفن (آزاد، داخلی)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، بخاری)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار)، حمام (دوش، برخی واحدها دارای وان و جکوزی هستند)، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) هستند.
در تمام طبقات پله‌های اضطراری وجود دارند و واحدها دارای بالکن با چشم‌انداز بی‌نظیر و دلنواز هستند. داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که لوازم ضروری طبخ مانند اجاق‌گاز، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه به آشپزی در واحدهایشان بپردازند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و عالی است و خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد.

رستوران مجتمع


در محوطه هتل یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۳۰۰ نفر وجود دارد که در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه آماده و سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در ساعات معینی از صبح برای صرف صبحانه سلف‌سرویس به رستوران مراجعه کنند و انواع خوراکی‌ها سرد و گرم و نوشیدنی‌های سرد و گرم میل نمایند. در وعده‌های ناهار و شام نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و فست فود برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌شوند.
یک کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز در محوطه هتل وجود دارند که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم برای مهمانان سرو کرده و مکان مناسبی برای استراحت هستند. رستوران بام مجتمع بسیار هیجان انگیز است و منظره پانورامیک جذاب از دریا و مناظر زیبای اطراف به مهمانان ارائه می‌دهد.

فاصله مجتمع رفاهی شهر ایزدشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی نور: ۱۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا آبشار آب پری: ۳۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل سی‌سنگان: ۳۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان: ۳۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین نمک آبرود: ۸۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا روستای یوش: ۱۰۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Sahra Co
۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۷‌

عالی بود . من چند ساله اینجا میرم آرامش و فضای عالیش رو جای ندیدم
people_outlineزوج
todayبهمن