search
menu

هتل شیخ بهایی اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شیخ بهایی اصفهان
اماکن نزدیک هتل شیخ بهایی اصفهان

درباره هتل شیخ بهایی اصفهان


هتل شیخ بهایی یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و خوب شهر تاریخی اصفهان است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در خیابان مشهور چهار باغ عباسی اصفهان قرار گرفته است. هتل شیخ بهایی که از ۵۲ واحد اقامتی در ۷ طبقه تشکیل شده است، گزینه‌های اقامتی مختلف و متنوعی نظیر اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته را با در نظر گرفتن بودجه میهمانان خود، به آن‌ها ارائه می‌دهد.
باوجوداینکه هتل شیخ بهایی، هتلی ۳ ستاره است، اما امکانات و خدماتی فراتر از هتل‌های سه ستاره را به میهمانان گرامی خود عرضه می‌دارد. میهمانان هتل Sheikh Bahaei در طول اقامت خود می‌توانند از امکانات بی‌شماری نظیر مرکز تناسب‌اندام، سالن اجلاس، نمازخانه، صندوق امانات و رستوران بام هتل بهره‌مند گشته و از خدمات متنوعی چون تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، بیدارباش، خشک‌شویی، خانه‌داری، تاکسی‌سرویس و غیره برخوردار شوند.
میهمانان هتل شیخ بهایی می‌توانند هرروز صبح به رستوران شیک و مجلل هتل مراجعه کرده و صبحانه رایگان و مفصل خود را از بوفه هتل برگزیده و در بام هتل و در حین تماشای منظره بسیار زیبایی از شهر اصفهان نوش جان کنند. همچنین برای ناهار و شام نیز رستوران سنتی هتل با طیف وسیع غذاهای خوشمزه ایرانی خود قادر است رضایت مشکل‌پسندترین میهمانان هتل را نیز جلب کند. علاوه بر رستورانی دلربا، هتل شیخ بهایی فضایی دنج را به کافی‌شاپ هتل اختصاص داده تا میهمانان هتل بتوانند نوشیدنی‌های سرد و گرم موردعلاقه خود را از منوی کافی‌شاپ انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جلوی درب اتاق خود تحویل بگیرند.
گفتنی است که به‌منظور رفاه حال میهمانان هتل، پارکینگ جادار و وسیعی نیز در هتل تعبیه‌شده که قادر است ۱۰۰ خودرو را در خود جای داده و خیال میهمانان هتل را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند.
از دیگر مزایای هتل شیخ بهایی اصفهان، داشتن واحدهای اقامتی مجلل و فول امکانات است. اتاق‌های هتل شیخ بهایی اصفهان از دکوراسیون جذابی تشکیل شده‌اند که با تلفیق اجزای سنتی و مدرن، طراحی شده است. جالب است بدانید که هر یک از واحدهای اقامتی این هتل از امکانات فراوانی نظیر یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات، چای‌ساز، پاور سوئیچ، کمد لباس، مینی‌ بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت‌آویز، دراور، آباژور، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برخوردار بوده و به مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی نرم و راحت مجهز شده است. ناگفته نماند که اینترنت رایگان نیز به‌تمامی میهمانان هتل ارائه می‌شود تا در طول اقامت خود در هتل، آنلاین باشند.
از آنجایی‌ که هتل شیخ بهایی در موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب و در قلب شهر اصفهان واقع شده، امکان دسترسی آسان به‌تمامی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان برای میهمانان هتل میسر گردیده است. میهمانان هتل در طول اقامت خود قادر خواهند بود که از اماکن دیدنی و جاذبه‌های بسیاری نظیر کاخ چهل‌ستون، عمارت عالی‌قاپو، میدان نقش‌جهان، بازار تاریخی اصفهان، کاخ هشت بهشت، مسجد امام، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، باغ پرندگان و سی و سه پل در مدت‌زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه دسترسی داشته باشند.
در آخر باید گفت که هتل شیخ بهایی اصفهان با کادر مجرب و متعهد و همچنین امکانات و خدمات فراوان خود، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر تاریخی اصفهان بشمار می‌رود و قادر است اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.

اماکن نزدیک هتل شیخ بهایی اصفهان


فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۳۵۰ متر
فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۷۵۰ متر
فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا عمارت عالی قاپو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا بازار اصفهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل شیخ بهایی اصفهان تا مسجد امام: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است