search
menu

اقامتگاه بومگردی شب نشین خور اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور
اتاق های اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور
امکانات اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور
فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور


اقامتگاه بوم گردی شب نشین در شهر خور و بیابانک استان اصفهان واقع شده است و تا مرکز استان اصفهان ۴۳۰ کیلومتر فاصله دارد. شهرستان خور شامل طبیعت خشک ، آسمان پر ستاره کویر، کویر شرقی خور با اشکال لانه زنبوری، ریگزارهای مزرعه مصر و دره‌ ها است. اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور به سبک سنتی از جنس خشت و گل ساخته شده و جزو خانه های قدیمی خور با معماری کویری است. همچنین Shab Neshin Ecolodge Khur جزو زیباترین خانه های شهر خور به شمار می رود. اقامتگاه بوم‌گردی شب‌ نشین دارای فضای سنتی و آرام بخشی است که از مسافران در خطه کویری استقبال می کند تا خاطرات خوشی از سفر کویری را تجربه کنند. دیوارهای خشتی و درب و پنجره های چوبی، بادگیر گوشه خانه، حیاط مرکزی همراه با شاه نشین برای استراحت میهمانان تعبیه شده است، همچنین علاوه بر آن ها حوض آب نقلی میان حیاط قرار دارد و اتاق هایی نیز در دور تا دور آن به چشم می خورند که این حالت معماری جزو معماری کویری در ایران شناخته می شود. ساختمان این اقامتگاه به عنوان بنایی قدیمی با معماری اصیل ایرانی همه ساله گردشگران و کویر نوردان زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور را به سوی خود جذب می کند. سفر به این منطقه در فصل های بهار و پاییز بی نظیر بوده و پیشنهاد ما اینست تا در این فصل ها به فکر خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این اقامتگاه باشید.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور


اقامتگاه بوم گردی شب نشین دارای ۱۱ باب اتاق است که عبارتند از ۶ اتاق ۵ نفره، ۱ اتاق ۱۵ نفره، ۳ اتاق ۳ نفره، ۱ اتاق ۸ نفره است و در کل ظرفیت این اقامتگاه ۶۲ گردشگر است. در اتاق های ۱۵ نفره و ۵ نفره سرویس بهداشتی وحمام مجزا وجود دارند ولی سایر اتاق ها سرویس بهداشتی به صورت مشترک تعبیه شده است. همچنین اتاق هایی با ظرفیت های ۶ و ۹ نفره در طبقه دوم اقامتگاه قرار دارند و برای فرد مسن یا کودک سخت می شود، پس در هنگام رزرو این اقامتگاه به این موارد دقت داشته باشید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور


اقامتگاه بومگردی شب نشین خور با چیدمان روستایی جزو جذابیت هایی منطقه کویری است و امکانات عمومی در اقامتگاه بوم گردی شب نشین عبارتند از پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور. همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها در این اقامتگاه کولر آبی و بخاری گازی هستند. همچنین در این اقامتگاه سالن بزرگی وجود دارد که آن تلویزیون و آشپزخانه با تمام امکانات قرار دارد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت مشترک در سالن وجود دارد. یکی از قسمت های بی نظیر اقامتگاه بوم گردی شب نشین پشت بام آن است که چشم انداز فوق العاده ای از شهر را می توانید تماشا کنید، همچنین تجهیزاتی مانند تخت های سنتی در پشت بام قرار داده شده تا مکانی دلنشین برای دورهمی باشد تا نوشیدنی های خوشمزه و محلی میل کنید و از آب و هوای بی نظیر لذت ببرید. از قوانین اقامتگاه بوم گردی شب نشین خور می توان به ساعت ورود و خروج اشاه کرد که باید ساعت ۱۴ اتاقتان را تحویل بگیرید و ساعت ۱۲ اتاق را تحویل دهید. توجه داشته باشید که هنگام اقامت در این اقامتگاه اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا آبشار نمکی: ۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا روستای گرمه: ۳۰٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا چشمه دکتر فیش: ۳۱٫۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شب نشین تا آبگرم ایراج: ۴۷ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است