search
menu

هتل ستاره اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره اصفهان
اماکن نزدیک به هتل ستاره اصفهان

درباره هتل ستاره اصفهان


هتل ستاره اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره و مقرون‌به‌صرفه کشورمان است که در مکانی بسیار مطلوب واقع در میدان نقش‌جهان اصفهان قرار گرفته است. این هتل با داشتن ۵۷ باب اتاق و امکاناتی فراوان، یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگرانی است که قصد دارند با پرداخت کمترین هزینه، تعطیلات خود را در مکانی دنج و آرام سپری کنند. جالب است بدانید که هتل ستاره در گذشته به هتل صدف شهرت داشت و بعدها پس از مرمت و بازسازی به هتل ستاره تغییر نام یافت. امروزه هتل ستاره با مدیریت جدید و پرسنل مجرب خود توانسته است میزبان درخوری برای گردشگران و هم‌وطنان کشورمان باشد.
باوجوداینکه هتل ستاره، هتلی ارزان است، اما امکانات این هتل بی‌شمارند. میهمانان در طول اقامت خود در هتل ستاره می‌توانند از خدمات و امکانات فراوانی نظیر خدمات صرافی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات تشریفات ویژه، خدمات برای معلولین، خدمات بیدارباش، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، خودپرداز، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آسانسور و غیره برخوردار شوند.
گفتنی است که رستوران هتل هرروز ساعت ۷ صبح درب‌های خود را برای ورود میهمانان گشوده و با صبحانه‌ای مفصل و مقوی، از میهمانان گرامی هتل پذیرایی می‌کند. علاوه بر صبحانه، میهمانان می‌توانند برای دیگر وعده‌های غذایی (حتی عصرانه) نیز روی منوی غذاهای سنتی و فرنگی رستوران ستاره حساب باز کنند. ناگفته نماند که فضای جذاب و دیدنی رستوران بام هتل چنان دل‌انگیز و زیباست که لذت غذا خوردن در این مکان را دوچندان کرده و خاطره به‌یادماندنی را برای هر گردشگری رقم خواهد زد. البته برای صرف غذا در هتل ستاره، گزینه‌های مختلفی پیش روی میهمانان است: سفره‌خانه سنتی و زیبای هتل ستاره نیز همانند رستوران آن، در هرزمانی آماده است که با غذاهای لذیذ سنتی و فضای آرامش‌بخش و تماشایی خود از میهمانان هتل میزبانی کند. از بریانی‌های مخصوص اصفهان گرفته تا انواع خورشت‌های خوشمزه و لذیذ، سفره‌خانه سنتی هتل ستاره قادر است بهترین غذاها را برای مشکل‌پسندترین ذائقه‌ها نیز آماده سازد. چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هتل ستاره نیز دوشادوش رستوران و سفره‌خانه این هتل مشغول به فعالیت بوده و انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به میهمانان هتل عرضه می‌دارند.
از دیگر امکانات هتل ستاره می‌توان به پارکینگ هتل اشاره کرد. پارکینگ هتل که از امکانات رایگان هتل به حساب می‌آید، با داشتن ظرفیتی برابر با ۵۰ خودرو قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند. حال که صحبت از امکانات و خدمات رایگان شد، باید گفت که خدمات اینترنت پرسرعت نیز در تمامی نقاط هتل به‌صورت رایگان به میهمانان عرضه می‌گردد. بااین‌حال در صورت نیاز میهمانان می‌توانند از کافی‌نت هتل ستاره نیز برای انجام امور خود بهره‌مند گردند.
حال شاید بپرسید که واحدهای اقامتی هتل چه امکاناتی دارند. در ابتدا باید گفت که تمامی اتاق‌های هتل ستاره به زیبایی طراحی و دکور شده و به‌تمامی اسباب و لوازم موردنیاز برای اقامتی آسوده مجهز شده‌اند. تلویزیون، یخچال، کمد لباس، رخت‌آویز، آباژور، تهویه مطبوع، صندوق امانات و هر وسیله ضروری دیگری را که از هتلی سه ستاره بخواهید، در واحدهای اقامتی هتل ستاره خواهید یافت. از بابت نظافت اتاق‌ها نیز نیازی به نگرانی نیست؛ کادر مجرب خانه‌داری هتل هرروز اتاق‌های شما را نظافت کرده و تمیز و پاکیزه به شما تحویل خواهند داد.
و در آخر به آن دسته از گردشگرانی که قصد دارند از جاذبه‌های دیدنی اصفهان در مدت‌زمان کوتاهی دیدن کنند، باید گفت که اگر در هتل ستاره اقامت کنید، به‌راحتی و حتی با پای پیاده می‌توانید از بسیاری از اماکن گردشگری اصفهان بازدید کنید. به لطف موقعیت مکانی بسیار خوب هتل ستاره، میهمانان هتل در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانند از جاذبه‌های مختلفی نظیر عمارت عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان، بازار اصفهان و غیره دیدن کرده و از اقامت خود در اصفهان لذت ببرند.

اماکن نزدیک به هتل ستاره اصفهان


فاصله هتل ستاره اصفهان تا میدان نقش‌جهان: ۷۰۰ متر
فاصله هتل ستاره اصفهان تا بازار اصفهان: ۷۰۰ متر
فاصله هتل ستاره اصفهان تا مسجد امام: ۹۰۰ متر
فاصله هتل ستاره اصفهان تا عمارت عالی‌قاپو: ۹۰۰ متر
فاصله هتل ستاره اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است