search
menu

هتل کاخ سرهنگ اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاخ سرهنگ اصفهان
امکانات کلی هتل کاخ سرهنگ اصفهان
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاخ سرهنگ اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاخ سرهنگ اصفهان


انتخاب هتل مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است و نقش مهمی در کیفیت سفر ایفا می‌کند. اگر ظرافت و زیبایی محیط‌های تاریخی مسحورتان می‌کند، در انتخاب هتل کاخ سرهنگ تردید نکنید. هتل کاخ سرهنگ خانه تاریخی زیبایی متعلق به دوران صفویه است و قدمتی ۴۵۰ ساله دارد. کاخ سرهنگ به دلیل تزئینات زیاد شناخته می‌شود و لقب موزه آثار را از آن خود کرده است. در حال حاضر، پس از ۴ سال مرمت، خانه سرهنگ بخردی تحت عنوان هتل خوشامدگوی مهمانان عزیز است. با اقامت در این خانه تاریخی طعم خوشایند زندگی در خانه‌های تاریخی را خواهید چشید. یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل کاخ سرهنگ اصفهان موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل کاخ سرهنگ در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان خواهید بود. عمارت عالی‌قاپو و کاخ چهل‌ستون از جاذبه‌‌های نزدیک به هتل هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما اصفهان می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

امکانات کلی هتل کاخ سرهنگ اصفهان


در هتل کاخ سرهنگ امکانات و خدمات رفاهی متنوعی به مهمانان عزیز ارائه می‌شود. اینترنت رایگان امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. کاخ سرهنگ اصفهان پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و کودکان ۲ تا ۶ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. برای خرید سوغاتی و یادگاری از سفر به فروشگاه صنایع دستی داخل هتل تشریف ببرید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به تالار، شبکه پخش فیلم، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. امکاناتی نظیر فتوکپی، پرینتر و سالن کنفرانس، کاخ سرهنگ را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. در این هتل خدمات خانه‌داری، تشریفات ویژه، لاندری و باربری به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی اصفهان در ۲۴ کیلومتری این هتل قرار دارد.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل کاخ سرهنگ دارای ۱۷ اتاق زیبا و مجلل است. اتاق‌های این خانه تاریخی آراسته به آینه‌‌کاری، گچ‌بری، نقاشی و مقرنس‌های باشکوه هستند. هریک از اتاق‌های این مجموعه به سبک خاصی تزئین شده‌اند و رضایت مشکل‌پسندترین مهمانان را جلب خواهند کرد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دوتخته گلد، سیلور، برنز، VIP و CIP است. منظره زیبایی از حیاط از برخی از اتاق‌ها دیده می‌شود. تمام واحدهای اقامتی دارای تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، مبلمان، تلفن، آباژور، رخت‌آویز، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. حمام دارای دوش، وان، جکوزی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارد.

امکانات تفریحی هتل


حیاط هتل محیط دنج و زیبایی برای گذراندن اوقات فراغت است. حیاط این بنا مانند بخش‌های دیگر کاخ سرهنگ تجلی شکوه معماری ایرانی است. ارسی‌های ظریف جلوه خاصی به حیاط بخشیده‌ است. اگر اهل پیاده‌روی هستید، کاخ سرهنگ گزینه خوبی برای شماست، چراکه با گردشی کوتاه در اطراف خانه سرهنگ با بسیاری از جاذبه‌های اصفهان روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


در هتل کاخ سرهنگ خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاق نوش جان کنید. این خانه تاریخی دارای رستوران باکیفیتی در طبقه منفی یک است و انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود. برای صرف دسر می‌توانید به کافی‌شاپ هتل تشریف ببرید. در چایخانه سنتی انواع چای و دم‌نوش موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در همسایگی‌تان خواهد بود که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای اصفهانی هستند. بریانی اعظم تنها ۱.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

فاصله هتل کاخ سرهنگ اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام تاریخی علی قلی آقا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی مشیرالملک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه عصارخانه شاهی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است