search
menu

هتل سفیر اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سفیر اصفهان
اماکن نزدیک به هتل سفیر اصفهان

درباره هتل سفیر اصفهان


هتل ۴ ستاره سفیر یکی از هتل‌های بسیار مجلل و مدرن اصفهان است که در خیابان آمادگاه و درست مقابل هتل عباسی اصفهان قرار گرفته است. این هتل که از ۱۰۰ واحد اقامتی در شش طبقه مجزا تشکیل شده، با ارائه پلان‌های اقامتی متنوعی نظیر هتل آپارتمان، سوئیت و سوئیت رویال، دست میهمانان و گردشگران را در انتخاب واحد متناسب با نیاز و بودجه خود باز گذاشته است.
باوجوداینکه بیش از دو دهه از تأسیس هتل سفیر اصفهان می‌گذرد، اما معماری و طراحی هتل سفیر به‌گونه‌ای است که هر گردشگری را مجذوب زیبایی خود می‌کند. شما در بدو ورود به این هتل با لابی وسیع و دل‌بازی روبرو خواهید شد که با سنگفرش مرمرین خود چشمان شما را نوازش می‌کند. طراحی دکور لابی هتل -که از ترکیب رنگ‌های متضاد و دل‌نشین تشکیل شده- چنان جذاب و دیدنی است که هر گردشگری را مجذوب و شیفته خود کرده و زمان کسل‌کننده انتظار را به لحظاتی شیرین مبدل می‌سازد.
اما همان‌طور که می‌دانید دلیل چهار ستاره بودن هتل سفیر اصفهان، طراحی زیبای آن نیست؛ این هتل از امکانات فراوانی تشکیل شده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. در ابتدا باید گفت که هتل سفیر به رستوران شیک و بزرگی با گنجایش ۱۲۰ میهمان مجهز است که می‌تواند شما را از دردسر یافتن رستورانی باکیفیت در اصفهان رها سازد. رستوران هتل سفیر از فضایی دنج و آرام و چشم‌اندازی بسیار دیدنی برخوردار بوده و قادر است با منوی بلندبالای غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی خود به بهترین شکل و با کادری مجرب از میهمانان عزیز پذیرایی کند. گفتنی است که کباب شاه‌عباسی و بریانی‌های لذیذ این رستوران زبانزد خاص و عام بوده و مورد تحسین بسیاری از گردشگران خارجی در سایت‌های مختلف قرار گرفته است. همچنین خوراک‌های خوشمزه ماهی قزل‌آلا، میگو پفکی، میگو سوخاری، ماهی کبابی و شنیسل ماهی این رستوران چنان دل‌چسب و خوشمزه هستند که لذت چشیدن آن‌ها تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی خواهد ماند. ناگفته نماند که میهمانان هتل می‌توانند هر روز به رستوران هتل مراجعه کرده و صبحانه مقوی خود را از بوفه رستوران برگزیده و نوش جان کنند. صبحانه هتل به دو دسته صبحانه گرم و سرد تقسیم شده و طیف وسیعی از سالادها، دسرها، خوراکی‌های بخارپز و سرخ‌کردنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در برمی‌گیرد.
از رستوران هتل سفیر که بگذریم باید اعتراف کرد که کافی‌شاپ هتل نیز دست‌کمی از رستوران آن ندارد و میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت خود انواع و اقسام آبمیوه، بستنی، میلک شیک، کیک، گلاسه، نوشیدنی‌های گازدار، چای، دم‌نوش و قهوه‌های مختلف امریکانو، اسپرسو، فرانسه، موکالته، آفوگاتو، لته آرت و غیره را از منوی کافی‌شاپ برای خود سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوش جان کنند.
و اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل و یکی از امکاناتی که هتل سفیر اصفهان را از دیگر هتل‌های این شهر مجزا می‌سازد، مجموعه آبی و اسپا آن است. بی‌تردید تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی آرمیدن در استخر تمیز و آبی هتل سفیر، خاطره سفر به اصفهان را تا ابد ماندگار خواهد کرد. علاوه بر سونا و جکوزی، حمام سنتی و اسکراپ نیز به امکانات هتل افزوده شده است تا میهمانان گرامی هتل، پکیج کاملی از آرامش و سلامت را در اختیار خود داشته باشند.
حال شاید بخواهید بدانید که در اتاق‌های هتل سفیر چه خبر است. تمامی واحدهای اقامتی هتل Safir Hotel با مبلمانی شیک و مجلل پوشیده شده و به اسباب و لوازمی نظیر میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، پاور سوئیچ و مینی بار مجهز شده‌اند. همچنین میهمانان هتل در هر زمان که بخواهند می‌توانند از خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، تور، ماساژ و تاکسی‌سرویس برخوردار شده و با خیالی آسوده از اقامت خود لذت ببرند.
همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هتل سفیر در قلب شهر اصفهان واقع شده است و این بدان معناست که شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به اکثر جاذبه‌های تاریخی این شهر در دسترسی داشته و در مدت‌زمانی اندک از بسیاری از اماکن دیدنی اصفهان بازدید کنید.

اماکن نزدیک به هتل سفیر اصفهان


فاصله هتل سفیر اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۲۹۲ متر
فاصله هتل سفیر اصفهان تا کاخ هشت‌بهشت: ۵۹۰ متر
فاصله هتل سفیر اصفهان تا عمارت عالی‌قاپو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل سفیر اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل سفیر اصفهان تا میدان نقش‌جهان: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است