search
menu

هتل صبا اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صبا اصفهان
امکانات عمومی هتل صبا اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صبا اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل صبا اصفهان


هتل دو ستاره صبا اصفهان در سال ۱۳۸۸ در شهر اصفهان افتتاح شده است و همواره در طی سال در زمینه ارائه خدمات نوین هتلداری تلاش می کنند تا رضایت مسافران را کسب کنند و اقامتی به یاد ماندنی فراهم سازند. با توجه به اینکه، این هتل در مرکز شهر اصفهان و خیابان چهارباغ واقع شده است و اماکن گردشگری زیادی در حوالی این خیابان به چشم می خورند، بدین جهت دسترسی آسانی به اماکن تاریخی و دیدنی شهر مانند موزه ها، زاینده رود و پل سی و سه پل خواهید داشت و همین امر از مزایای مثبت این هتل به شمار می رود.
هتل صبا دارای چهار طبقه و ۲۲ واحد اقامتی است و پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی هستند. به دلیل فاصله اندک این هتل تا فرودگاه اصفهان مورد توجه خیلی از گردشگران قرار می گیرد، برای رفت و آمد به فرودگاه نیز می توانید از تاکسی های هتل استفاده کنید و در عرض ۲۰ دقیقه دسترسی آسانی به فرودگاه داشته باشید. این هتل با هزینه‌ مناسب خود باعث می شود تا مسافران زیادی در صورت رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایند و خودشان را برای سفری خاطره انگیز آماده کنند. توجه داشته باشید که این هتل در بخش ورودی خود دارای چندین پله است، اما در کنار پله رمپ ساخته شده تا برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری رفت و آمد آسان باشد، علاوه بر آن نیز چندین امکانات رفاهی دیگر فراهم گردیده است.

امکانات عمومی هتل صبا اصفهان


هتل صبا با توجه به تعداد ستاره های خود از امتیازات و امکانات خوب و استانداردی برخوردار است. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، همچنین پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۵ خودرو در این هتل دایر گردیده تا مسافران ماشین شخصی شان را پارک کنند. اینترنت وای فای در لابی این هتل قابل دسترس است. دستگاه واکس کفش نیز در قسمت ورودی هتل قرار داده شده است. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از ترانسفر هتل استفاده کنید که هزینه جداگانه ای دارد. در هتل صبا اصفهان اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در لابی Saba Hotel می توانید سوار آسانسور شوید و به طبقات مختلف دسترسی داشته باشید، همچنین خدمات دیگری نظیر تاکسی سرویس و اتاق چمدان نیز در لابی دایر هستند. خدماتی نظیر خشکشویی نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته. همه این اتاق ها امکان ظرفیت اضافی دارند که به صورت کف خواب ارائه می شود. همچنین بهتر است بدانید که با رزرو اتاق در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود. اتاق‌ های این هتل شامل سیستم سرمایشی اسپیلت و سیستم گرمایشی شوفاژ هستند، محیط داخلی این هتل تمیز و مرتب بوده و سایر امکانات در داخل اتاق ها عبارتند از یخچال، تلویزیون، تلفن، مینی بار غیررایگان، میز و صندلی، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گاوصندوق. لازم به ذکر است که در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.
در همه اتاق ها خدمات خانه داری انجام می گیرد و به طور مرتب نظافت می شوند. اتاق های موجود در این هتل دنج و راحت هستند و بعد از گشت و گذار روزانه محل مناسبی برای به آرامش رسیدن است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۴ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۵ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل عبارتند از سالن بیلیارد که طرفداران این سرگرمی می توانند ساعت ها مشغول باشند.

رستوران هتل


در هتل صبا می توانید به رستوران بروید و غذاهای خوشمزه محلی و ایرانی سفارش داده و نوش جان کنید، البته هزینه غذاها جداگانه محاسبه می شوند.

فاصله هتل صبا اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه دهدشتی: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۲ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۳ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است