search
menu

هتل ربیع اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ربیع اصفهان
امکانات کلی هتل ربیع اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ربیع اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ربیع اصفهان


هتل ربیع یکی از هتل‌های اقتصادی اصفهان است که در خیابان استانداری واقع شده و در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این شهر به خاطر معماری ایرانی-اسلامی، بلوارهای بزرگ، پل‌های سرپوشیده، کاخ‌ها، مساجد کاشی ‌کاری‌ شده و مناره‌هایش مشهور است. اصفهان همچنین دارای بناهای تاریخی، نقاشی‌ها و آثار فراوانی است. از جاذبه‌های نزدیک این هتل می‌توان به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو، موزه تاریخ طبیعی اصفهان و بوستان هشت بهشت اشاره کرد. در میدان عظیم نقش جهان، مسجد امام متعلق به قرن هفدهم قرار دارد که گنبد و مناره‌های آن با کاشی‌های معرق و خوشنویسی پوشیده شده است. قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به نصف جهان را داشته باشید، هتل Rabie Hotel گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ربیع اصفهان


این هتل دارای دو طبقه و ۱۱ اتاق است. برای رفتن به طبقه دوم می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. این هتل دارای لابی با ظرفیت ۲۵ نفر است. اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها وجود دارد. هتل فاقد پارکینگ و استخر است. قبل از رزرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل مجهز به کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق است. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. بلیط جاذبه‌های گردشگری را می‌توانید از میز تور هتل تهیه کنید. هتل Rabie Hotel دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی میهمانان تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل تعبیه شده است. برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه اقامت رایگان است. هزینه اقامت برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال نیم بها حساب می‌شود. ورود به هتل از ساعت ‍۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ربیع اصفهان دارای اتاق‌های دو تخته و سه تخته است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، دراور، یخچال، اینترنت بی سیم رایگان و کمد لباس هستند. تلویزیون ال سی دی، سیستم اطفا حریق و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب از دیگر امکانات اتاق‌ها به حساب می‌آیند. برای راحتی میهمانان هر یک از اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل ربیع اصفهان دارای یک رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر است. برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل بروید. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل ربیع اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۱۳۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر اصفهان: ۲۲۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی اصفهان: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد جامع عباسی: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۶۵۰ متر
فاصله تا چهلستون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است