search
menu

هتل پیروزی اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پیروزی اصفهان
اماکن نزدیک به هتل پیروزی اصفهان

درباره هتل پیروزی اصفهان


هتل پیروزی یکی از هتل‌های لوکس و ۴ ستاره شهر تاریخی اصفهان است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در میدان امام حسین اصفهان قرار گرفته است. این هتل از ۹۵ واحد اقامتی شیک و تمیز در ۵ طبقه تشکیل شده و قادر است رضایت مشکل‌پسندترین گردشگران را نیز با امکانات و خدمات متنوع و بی‌شمار خود جلب کند. گفتنی است که معماری و طراحی هتل پیروزی چنان جذاب و زیباست که هر گردشگری در بدو ورود ممکن است تصور کند که این هتل، مکانی تازه تأسیس است، اما حقیقت این است که هتل پیروزی حدود ۴ دهه است که مشغول میهمان‌داری و میزبانی از گردشگران و هم‌وطنان خوب کشورمان است. ناگفته نماند که نام این هتل در ابتدا و پس از تأسیس در سال ۱۳۵۴ ، داریوش بود، اما سال‌ها بعد به هتل پیروزی تغییر یافت و توانست با ارائه خدماتی خوب، آوازه‌ای برای خود دست‌وپا کند.
اما هتل پیروزی اصفهان چه خدماتی به میهمانان خود ارائه می‌دهد؟ هتل پیروزی که هتلی ۴ ستاره بشمار می‌رود، نه‌تنها از تمامی امکانات هتل‌های مدرن و چهار ستاره برخوردار است، بلکه خدمات متنوع و فراوانی را نیز به میهمانان خود عرضه می‌کند. اگر اهل کتاب هستید، هتل پیروزی کتابخانه‌ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید اوقات فراغت خود را صرف مطالعه کنید. اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، گیم نت هتل پیروزی دربست در اختیار شماست. وجود اماکنی نظیر نمازخانه، آرایشگاه، فروشگاه، جکوزی، صندوق امانات و غیره در داخل هتل سبب شده است که نیاز میهمانان به محیط خارج از بیرون کاملاً رفع گردد. همچنین هتل پیروزی برای رفاه حال میهمانان خود، مکانی را برای پارک خودروی شما عزیزان نیز مهیا کرده است تا با خیال راحت با خودروی خود سفر کنید.
همان‌طور که می‌دانید رستوران هر هتل، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن هتل به‌حساب می‌آید و هتل پیروزی اصفهان از این حیث نیز توانسته است با رستوران‌های فرنگی و ایرانی خود، رضایت خاطر میهمانان را فراهم آورد. میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند به یکی از دو رستوران هتل مراجعه کرده و غذای موردعلاقه خود را از طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و دل‌چسب وطنی و فرنگی برگزیده و در فضای آرامش‌بخش و دل‌انگیز سالن‌های هتل نوش جان کنند. ناگفته نماند که کافی‌شاپ هتل نیز قادر است با نوشیدنی‌هایی گوارا، از میهمانان هتل در تمامی ساعات روز پذیرایی کرده و با فضای آرام و صمیمی خود، میزبان درخوری برای مکالمات و گفتگوهای شما عزیزان باشد.
اگر به داخل واحدهای اقامتی هتل پیروزی اصفهان سری بزنیم، باید گفت که تمامی اتاق‌های هتل پیروزی از دکوراسیونی شیک و مدرن بهره‌مند بوده و به اسباب و لوازمی نظیر مبلمان، دراور، میزتحریر، چای‌ساز، مینی بار، رخت‌آویز، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، پاور سوئیچ، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند. میهمانان عزیز در طول اقامت خود قادر خواهند بود که در تمام نقاط هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته و از گشت و گذار در فضای مجازی لذت ببرند. همچنین خدمات خشک‌شویی، نظافت و خانه‌داری به‌طور مرتب در هتل انجام می‌شود و میهمانان در صورت تمایل می‌توانند از خدمات پزشکی کادر مجرب پزشکان هتل نیز بهره‌مند گردند.
ازآنجایی‌که هتل پیروزی در موقعیت مکانی بسیار مطلوبی قرار گرفته، میهمانان هتل در طول اقامت خود قادر خواهند بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان نظیر عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد امام، مسجد جامع، سی‌وسه‌پل، میدان نقش‌جهان، موزه تاریخ طبیعی، برج کبوتر، باغ گل‌ها و غیره دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک به هتل پیروزی اصفهان


فاصله هتل پیروزی اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: ۵۶۵ متر
فاصله هتل پیروزی اصفهان تا کاخ عالی‌قاپو: ۹۷۵ متر
فاصله هتل پیروزی اصفهان تا کاخ هشت‌بهشت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل پیروزی اصفهان تا مسجد امام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل پیروزی اصفهان تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل پیروزی اصفهان تا سی‌وسه‌پل: ۲.۱ کیلومتر





امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است