search
menu

هتل پرسپولیس اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرسپولیس اصفهان
امکانات عمومی هتل پرسپولیس اصفهان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پرسپولیس اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرسپولیس اصفهان


هتل پرسپولیس جزو هتل‌های یک ستاره اما پرطرفدار در شهر زیبای اصفهان است. بی‌شک سفر به این شهر تاریخی برای همه مسافران خوشایند خواهند بود، بنابراین انتخاب محل اقامت مناسب در هنگام خرید بلیط هواپیما جزو ارکان اصلی سفر به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۵۳ ساخته‌شده و در سال ۱۳۹۲ به طور کامل مورد بازسازی قرارگرفته است، با توجه به محل قرارگیری آن در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. در حال حاضر، هتل پرسپولیس دارای ۴ طبقه و ۱۷ اتاق است و در طول سال از مسافران میزبانی می‌کند. موقعیت قرارگیری این هتل به گونه‌ای است که با انتخاب آن برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر مانند پل خواجو، مسجد جامع اصفهان، موزه هنرهای تزئینی، باغ پرندگان اصفهان و کلیسای وانک بازدید کنید. با توجه به این‌که هتل پرسپولیس ترانسفر فرودگاهی ندارد، بنابراین باید از فرودگاه تاکسی بگیرید.

امکانات عمومی هتل پرسپولیس اصفهان


در هتل پرسپولیس می‌توانید از پارکینگ اختصاصی بهره‌مند شوید تا مسافرانی که سفر با ماشین شخصی را دوست دارند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود. در هنگام ورود در قسمت پذیرش با کارکنان مجرب و خوش‌برخورد روبرو خواهید شد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. برای دسترسی به همه طبقات آسانسور وجود دارد. همچنین برای مسافران ویلچری نیز رمپ ورودی ویلچر تعبیه‌شده است تا احساس راحتی و آرامش کنند. اینترنت وای فای نیز در لابی این هتل به صورت رایگان ارائه می‌شود. برای نگهداری از کودکان اتاق مخصوص دایر شده است تا بزرگ‌سالان خیالشان از بابت فرزندان آسوده باشد. برای سپردن وسایل ارزشمندتان می‌توانید به صندوق امانات موجود در لابی سر بزنید. در ورودی لابی نیز دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. در بخشی از لابی نیز خشک‌شویی دایر شده و مسافران می‌توانند در صورت لزوم از این خدمات استفاده کنند. در صورت نیاز به پول نقد و خدمات بانکی نیز می‌توانید به دستگاه خودپرداز موجود در لابی سر بزنید. دستگاه فتوکپی و پرینتر نیز در صورت نیاز مسافران در لابی تعبیه‌شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و تلفن، کولرگازی و یخچال بهره‌مند شوید. انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل پرسپولیس اصفهان عبارت‌اند از اتاق دو تخته بدون سرویس بهداشتی، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئين، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. در صورت انتخاب اتاق در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود. زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. بر اساس قوانین این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز به صورت نیم‌بها دریافت می‌گردد. در نهایت، برای کودکان بالای شش سال به طور کامل هزینه اقامت محاسبه می‌شود. با قامت در این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و از طریق روم سرویس در داخل اتاقتان میل کنید. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در طبقه دو دایر بوده و با ظرفیت ۲۴ نفر آماده استقبال از مسافران در وعده صبحانه هستند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل پرسپولیس اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار قیصریه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت‌بهشت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع اصفهان: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش‌جهان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است