search
menu

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان سوئیت اصفهان
اماکن نزدیک به هتل پارسیان سوئیت

درباره هتل پارسیان سوئیت اصفهان


هتل پارسیان سوئیت اصفهان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر اصفهان و زنجیره هتل‌های بین‌المللی پارسیان است. فعالیت این هتل ۳ ستاره بیش از ۴ دهه پیش در صنعت گردشگری اصفهان شروع شد. در آن بازه زمانی هتل نزدیک به مراکز خرید و در مجاورت اثر تاریخی معروف دنیا سی‌وسه پل ساخته شد، جایی که نشاط و زیبایی زاینده‌رود اشتیاق مهمانان و گردشگران را بیش‌تر و آن‌ها را برای اقامت در چنین هتلی به وجد آورد. از سال ۱۳۵۵ که هتل میزبانی از مهمانان شهر را شروع کرد، بارها تحت تعمیر و بازسازی قرار گرفت و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ چهره امروزی‌تر به خود گرفت. مدرن‌سازی امکانات و خدمات هتل پارسیان سوئیت در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و رضایت مهمانانش بود که محبوبیت روزافزونش گواه خوبی به موفقیت آن بوده است.
۴۵ سال تجربه در امر هتلداری جای هیچ شکی را در میزبانی تمام و کمال هتل پارسیان سوئیت اصفهان نمی‌گذارد. کادر مجرب و حرفه‌ای هتل برای میزبانی بی‌نقص و خلقِ بهترین خاطره اقامت آموزش دیده‌اند و برای همین استقبال گرمی از مراجعه‌کنندگان دارند. گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و سبک مهمان‌نوازی ایرانی اسلامی جزو مورداعتمادترین هتل‌های ایرانی در سراسر کشور هستند؛ برای همین جایگاه ممتاز هتل‌های پارسیان در عرصه هتلداری کشور تاثیر زیادی در محبوبیت آن داشته است.
هتل پارسیان سوئیت اصفهان با ۵۲ باب واحد اقامتی، شامل اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و سوئیت‌های مجهز به میزبانی از مهمانانش می‌پردازد. این هتل با ایجاد تنوع در دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌ها ذائقه و سلیقه‌های متفاوتی را در نظر گرفته است. این اتاق‌ها دکوراسیون بسیار ساده‌ای دارند، یعنی در حد یک هتل۳ ستاره ولی نورگیری خوبشان باعث دل‌بازتر شدن آن‌ها شده است. مهمانان با بهر‌ه‌مندی از امکاناتی مثل تلویزیون هوشمند، سیستم تهویه، یخچال، مینی بار، چای ساز، اینترنت و کمد دیواری در هتل پارسیان سوئیت اصفهان اقامت می‌کنند. گفتنی است که دوجداره بودن پنجره اتاق‌ها آرامش و آسایش مهمانان را فراهم می‌کند و آن‌ها را از هر گونه صدای آزاردهنده‌ای در امان نگه می‌دارد. تمامی اتاق‌های هتل پارسیان سوئیت دارای حمام اختصاصی هستند که در آن‌ها لوازم بهداشتی رایگان و حوله در اختیار مهمانان قرار داده شده است.
زیبایی‌های چشم‌اندازهای سی‌وسه پل نمی‌تواند هیچ گردشگری را از خود سیر کند، از این رو هتل پارسیان سوئیت از موهبت نزدیکی به این اثر زیبا بهره برده و با ساخت رستوران و کافی‌شاپ مشرف به زاینده‌رود از مهمانانش پذیرایی می‌کند. هنگام میل غذا در رستوران هتل پارسیان سوئیت می‌توان نمایی دیدنی از سی‌وسه پل را تماشا کرد، این رستوران بزرگ تا ۱۰۰ نفر گنجایش دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برای مهمانانش سرو می‌کند. با دیدن رستوران هتل پارسیان سوئیت اصفهان هیچ‌کس برای بیرون رفتن ترغیب نمی‌شود، فضای بسیار زیبا و دل‌باز رستوران مناسب زوج‌ها و خانواده‌ها است. البته نزدیکی به سی‌وسه پل مزیت دیگری هم دارد، قدم‌زنی‌های شبانه در روی پل می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات اقامت در این هتل تبدیل شود.
با اقامت در هتل پارسیان سوئیت می‌توان از امکاناتی نظیر فروشگاه، نمازخانه، ترانسفر رفت، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و پارکینگ عمومی برخوردار بود. پارکینگ عمومی حدود ۵۰ متر با ساختمان هتل فاصله دارد و هزینه آن را خود هتل پرداخت می‌کند. ضمنا کافی‌شاپ هتل از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده میزبانی از مهمانان هتل می‌باشد. ناگفته نماند که نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و همچنین ساختمان‌های تجاری یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی است که با اقامت در هتل پارسیان سوئیت اصفهان نصیب گردشگران می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل پارسیان سوئیت


فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا سی‌وسه پل: ۲۹۵ متر
فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا پل خواجو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا کاخ هشت‌بهشت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا کاخ چهلستون: ۳ کیلومتر
فاصله هتل پارسیان سوئیت اصفهان تا میدان نقش جهان: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است