search
menu

هتل نگین جی اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل نگین جی اصفهان
اماکن نزدیک به هتل نگین جی اصفهان

درباره ‌هتل نگین جی اصفهان


هتل نگین جی اصفهان واقع در خیابان جی و در نزدیکی ترمینال جی در شرق شهر اصفهان قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۸۴ مورد بهره برداری قرار گرفته و از آن روز تا کنون، میزبان مسافرانی است که اصفهان را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده اند.
هتل نگین جی اصفهان در ساختمانی ۳ طبقه بنا شده و دارای ۲۰ واحد اقامتی مجزا است. این اتاق‌ها به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجهز شده اند. به منظور رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در اتاق‌ها تعبیه شده است. کاربران می‌توانند در فضای لابی هتل و همچنین در تمامی اتاق‌ها به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.
یکی از مزایای هتل نگین جی اصفهان، تالار پذیرایی است که ظرفیت میزبانی از ۱۲۰۰ نفر را دارد. تالار پذیرایی هتل یکی از بزرگترین تالار‌های شهر اصفهان است که سالانه میزبان جشن‌ها و مراسم‌های متعددی می‌باشد. صبحانه به صورت رایگان در هتل نگین جی سرو می‌شود. رستوران هتل هم گزینه مناسبی برای صرف سایر وعده های غذایی به شمار می رود.
پذیرش هتل نگین جی اصفهان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است. خدمات تشریفات ویژه (CIP)، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و همچنین امکان درخواست تاکسی سرویس، از جمله خدماتی است که با هماهنگی پذیرش هتل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
مسافران به دلیل نزدیکی هتل نگین جی اصفهان به ترمینال مسافری این شهر، دسترسی آسانی به هتل خواهند داشت. علاوه بر این، کاربران برای بازدید از مناطق تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مانند میدان نقش جهان اصفهان، تنها ۲۰ دقیقه زمان صرف خواهند کرد و می‌توان مدعی شد که هتل دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد.

اماکن نزدیک به هتل نگین جی اصفهان


فاصله تا بازار شهر اصفهان: ۲۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه شهر اصفهان: ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری اصفهان: ۲۰ دقیقه با ماشین
فاصله هتل نگین جی اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۲۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا سی و سه پل: ۲۰ دقیقه با ماشین


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است