search
menu

اقامتگاه بوم گردی نارگل اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان
اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان

درباره اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان


اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان از خانه های تاریخی شهر اصفهان است که قدمت و سابقه تاریخی آن به ۳۰۰ سال پیش باز می گردد. این اقامتگاه که از دوران صفویه به یادگار مانده و خود از جاذبه های تاریخی شهر اصفهان بشمار می رود، در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید و درب های خود را بروی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایرانیان گشود.
اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان امروزه با داشتن ۵ باب اتاق -که هر کدام به شکلی زیبا و سنتی تزئین شده‌اند- آماده پذیرایی از گردشگرانی است که برای هنر و فرهنگ مردم ایران زمین ارزش قائل بوده و تمایل دارند اقامتی لذت‌بخش را در مکانی با اصالت و تاریخی تجربه کنند. گفتنی است که اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان از چنان معماری جذاب و تماشایی برخوردار است که هر گردشگری را مات و مبهوت خود می کند و چون تونل زمانی او را به ۳۰۰ سال قبل باز می گرداند. فضای جذاب و نوستالژیک واحدهای اقامتی این مکان به خاطرات تلخ و شیرین هر ایرانی گره خورده و حال و هوای خانه پدربزرگ را برای هر گردشگری تداعی می کند.
اگر می خواهید بدانید که اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان از چه امکاناتی برخوردار است باید گفت که این اقامتگاه از کلیه ملزومات اقامتی بهره‌مند است. البته نباید انتظار داشت که این مکان از اسباب و وسایل هتل های چندستاره برخوردار باشد؛ همان طور که از نام آن پیداست، گردشگران قرار است در اقامتگاهی سنتی اقامت کنند و امکانات و خدمات این اماکن محدود است.
در طراحی دکوراسیون اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان نیز از تجهیزات مدرنی نظیر تلویزیون و غیره استفاده نشده و دلیل این امر نیز چیزی جز حفظ فضای سنتی و معماری نوستالژیک آن نبوده است. اما دیگر تجهیزات اقامتی نظیر یخچال، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی به صورت عمومی در دسترس است. بنابراین اتاق های اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و این از مواردی است که پیش از رزرو اتاق در این مکان حتما باید بدان توجه شود. از دیگر نکاتی که باید گفته شود این است که بخش ورودی یکی از اتاق های دبل اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان دارای پله است، بنابراین اگر قرار است سالمند یا کودک خردسالی همراه خود بیاورید، بهتر است این مورد را نیز در نظر داشته باشید.
با این وجود، فضای اتاق ها و محوطه اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان چنان تماشایی و زیباست که به راحتی می توان از این موارد چشم پوشی کرد و اقامتی لذت‌بخش را در این مکان تجربه کرد.
مشخصات هر یک از واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان به شرح زیر است:
یک باب اتاق دو نفره گل پونه که از یک تخت دونفره نرم و راحت، فرش، اسپیلت، جا لباسی و دمپایی برخوردار بوده و فاقد تلویزیون، سرویس بهداشتی، یخچال و حمام اختصاصی است.
یک باب اتاق دو نفره گلنار با حمام و سرویس بهداشتی اما فاقد یخچال و تلویزیون.
یک باب اتاق دو نفره گلناز واقع در طبقه همکف همراه با حمام و سرویس بهداشتی و بدون یخچال و تلویزیون.
یک باب اتاق دو نفره گلپر با حمام، سرویس بهداشتی اختصاصی و کلیه امکانات اقامتی.
یک باب اتاق پنج نفره گلبهار با پنج تخت یک نفره و فاقد حمام، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی.
و در آخر یک باب اتاق شش نفره گلبو واقع در طبقه همکف و همراه با شش تخت خواب. لازم به ذکر است که این اتاق نیز فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و میهمانان در طول اقامت در آن باید از سرویس بهداشتی عمومی اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان استفاده کنند.
ناگفته نماند که اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان قادر است خدماتی نظیر خشکشویی، خدمات تور، اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس و صندوق امانات را به میهمانان هتل ارائه دهد و اقامتی فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم بزند.
در آخر باید گفت که اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان حتی با وجود فقدان امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، تلویزیون و سرویس بهداشتی، یکی از زیباترین و خاطره‌سازترین اقامتگاه های سنتی و بومگردی اصفهان به حساب می آید و اقامت در آن می تواند سفر به شهر تاریخی اصفهان را به تجربه ای به یادماندنی مبدل سازد.

اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان


فاصله اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان تا مسجد امام اصفهان: ۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان تا منار جنبان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی نارگل اصفهان تا باغ پرندگان: ۶.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است