search
menu

خانه مسافر مینوسا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی خانه مسافر مینوسا اصفهان
امکانات خانه مسافر مینوسا اصفهان
خدمات خانه مسافر
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا خانه مسافر مینوسا اصفهان

معرفی خانه مسافر مینوسا اصفهان


خانه مسافر مینوسا اصفهان یکی از بهترین هتل‌های یک ستاره شهر اصفهان است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. این مجموعه با امکانات و خدمات خوبی که دارد تمامی امکانات لازم برای یک سفر دوست داشتنی را برای مسافران فراهم می‌کند و بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از نقاط تماشایی شهر دسترسی دارد و همین مسئله طعم شیرین اقامت در هتل را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. پل خواجو، سی و سه پل، میدان تاریخی نقش جهان، مسجد امام، بازار هنر و. . . از جمله اماکن جذابی هستند که با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه برآن مهمانان هتل مینوسا می‌توانند تنها با ۱۲ دقیقه پیاده روی به خیابان چهار باغ برسند که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر اصفهان است و در عین حال زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای نیز دارد که هر فردی را مجذوب خود می‌کند.
چهار باغ خیابانی کاملا سنگ فرش شده است که با گل‌های رنگی زیبا و صندلی‌های کوچک چوبی تزئین شده و نهر آب و فواره‌های کوچکی که در میان این خیابان قرار دارند به آن جلوه بی‌نظیری بخشیده اند. در اطراف این خیابان مغازه‌های مختلفی به چشم می‌خورند که آن را به یکی از بهترین محل‌های خرید و تفریح در شهر اصفهان تبدیل کرده اند. برای قدم زدن در این خیابان و لذت بردن از جاذبه‌های گوناگون شهر زیبای اصفهان تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما اصفهان به این شهر سفر کنید و ضمن اقامت در خانه مسافر مینوسا اصفهان سفر زیبایی را در خاطرات خود به یادگار بسپارید.

امکانات خانه مسافر مینوسا اصفهان


امکانات رفاهی متعددی که در خانه مسافر مینوسا اصفهان وجود دارند این هتل را به یکی از بهترین محل‌های اقامت در این شهر تبدیل کرده اند و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند. هتل دارای یک لابی زیباست که با مبلمان و میز و صندلی مجهز شده و محیط آرامش بخشی را برای استراحت مسافران تازه از راه رسیده فراهم می‌کند. پارکینگ هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانانی که با خودرو شخصی به شهر اصفهان سفر کرده اند نگرانی و دغدغه‌ای از بابت جای پارک ماشین‌های خود نخواهند داشت. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۵۰ نفر در اختیار مهمانان قرار دارد و علاوه بر تنوع و کیفیت خوب غذا‌های آن، فضای رستوران نیز بسیار تمیز و شیک است و تجربه صرف غذا در آن را برای مسافران لذت بخش می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق و. . . اشاره کرد.

خدمات خانه مسافر


خانه مسافر مینوسا اصفهان علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل همگی مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی هستند و خوشرویی و رفتار محترمانه‌ای که با مهمانان دارند این هتل را به انتخاب محبوب بسیاری از مسافران شهر تبدیل کرده است. هتل دارای خدمات خانه داری است و واحد‌های اقامتی آن به صورت روزانه سرویس می‌شوند. خدمات تور هتل نیز بسیار مورد توجه مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند از این خدمات برای استفاده حداکثری از مسافرت خود بهره‌مند شوند. آژانس مسافرتی، ‌ترانسفر رفت و برگشت، دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، اینترنت رایگان، پرینتر، فکس و. . . از دیگر خدمات این هتل به شمار ‌می‌روند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای اصفهان در این هتل اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی


خانه مسافر مینوسا اصفهان در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۲۰ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۵۶ تخت می‌رسد. انواع واحد‌های اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت سه نفره و آپارتمان یکخوابه شش نفره است که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


امکاناتی که در واحد‌های اقامتی خانه مسافر مینوسا اصفهان وجود دارند تمامی وسایل لازم برای یک سفر به یادماندنی دلچسب را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به یخچال، تلویزیون، مبلمان، روم سرویس، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، آشپزخانه و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا خانه مسافر مینوسا اصفهان


فاصله تا پل خواجو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است