search
menu

هتل ملل اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ملل اصفهان
اماکن نزدیک به هتل ملل اصفهان

درباره هتل ملل اصفهان


هتل ملل اصفهان از هتل‌های ۳ ستاره شهر اصفهان است که مناسب سفرهای مقرون‌به‌صرفه به اصفهان خواهد بود، هتل ارزانی که مابین پل فردوسی و سی‌وسه پل واقع شده و پیوندگاه ۲ جاذبه محبوب و دیدنی شهر است. از همان اوایل دهه هشتاد که این هتل تاسیس شد به خاطر موقعیت مکانی‌اش در لیست اولویت‌های گردشگران جا گرفت. حالا به همت تجربه‌ای نزدیک به ۲ دهه، هتل ملل اصفهان در میزبانی از مهمانان و مسافرانش چیزی کم نمی‌گذارد و در نهایت آن‌ها را با لبخندی از رضایت بدرقه خانه‌هایشان می‌کند.
این هتل ۷ طبقه با ۳۶ واحد اقامتی، اتاق‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت (یک تخته تا ۴ تخته) را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد؛ این اتاق‌ها دکوراسیون بسیار ساده‌ و تروتمیزی دارند که مجهز به کمد لباس، یخچال، میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. ضمنا هر اتاقی دارای یک حمام اختصاصی و مجهز به سشوار است. نورگیری عالی اتاق‌های هتل ملل اصفهان باعث شده فضایشان دل‌گیر نباشد.
مهمانان می‌توانند صبح را با پذیرای از خود شروع کنند، به گفته آن‌ها هتل ملل اصفهان با صبحانه‌های کاملی از مهمانانشان پذیرایی می‌کنند و کیفیت آن مورد پسند همه آن‌ها بوده است. این صبحانه شامل: پنیر، کره، مربا، نیمرو، املت، عسل، میوه فصل، خرما، شیره ارده، نان ایرانی و تست، سوسیس بندری، نسکافه، شیر، آب میوه و تخم‌مرغ آب‌پز است. البته اقامت‌کنندگان عزیز هر زمان که احساس گرسنگی کردند می‌توانند به سالن غذاخوریِ دل‌باز هتل بروند، جایی که فضای شیک و دکوراسیون زیبایش لذت میل غذا را دوچندان می‌کند. رستوران بام هتل با طبخ انواع غذاهای ایرانی ظرفیتی ۸۰ نفره دارد و کیفیت غذاهایی که سرو می‌کند در شان این هتل است. پنجره‌های این رستوران تماشای چشم‌اندازی دیدنی از اطراف هتل را برای مهمانان امکان‌پذیر می‌سازند که هنگام شب به اوج زیبایی خود می‌رسد.
تنها موردی که ممکن است مثل بسیاری از هتل‌های دیگر برای برخی از مهمانان هتل دردسرساز باشد، نبود سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها است و مهمانانی که تمایلی به استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی اتاق‌ها ندارند، مجبورند از سرویس ایرانی طبقات یا لابی استفاده کنند. البته نبود چای‌ ساز در اتاق‌ها هم تا حدودی موجب نارضایتی اقامت‌کنندگان بوده ولی خارج از این موارد، همواره آسایش و آرامش مهمانان در هتل ملل اصفهان فراهم بوده است.
در سفرهای کاری دسترسی به اینترنت و خدمات کافی‌نت کاملا ضروری است و به همین جهت وجود کافی‌نت، فکس و دستگاه کپی در هتل می‌تواند آن را به یکی از اولویت‌های انتخابی سفرهای کاری به اصفهان تبدیل کند. خدمات لاندری، تبدیل ارز و روزنامه در هتل ملل ارائه می‌شوند و کادر خوش‌برخورد پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. از امکانات دیگر هتل ملل اصفهان می‌توان به نمازخانه، اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند که کافی‌شاپ هتل بهترین مکان برای میل نوشیدنی‌های دل‌چسب و گوارا و دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه است.
اگر می‌خواهید همه جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان را در شعاع ۱ تا ۲ کیلومتری خود داشته باشید، هتل ملل اصفهان را رزرو کنید تا پیاده به استقبال زیبایی‌های شهر بروید. ضمنا مهمانانی که با وسیله نقلیه به هتل آمده باشند می‌توانند از پارکینگ هتل بهره‌مند شوند، گرچه این پارکینگ بسیار کوچک است و ظرفیتش با ۱۶ خودرو پر می‌شود ولی استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان بوده و در فصل‌های شلوغ مانع اتلاف وقت بی‌خودی می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل ملل اصفهان


فاصله هتل ملل اصفهان تا سی‌وسه پل: ۷۶۶ متر
فاصله هتل ملل اصفهان تا پل خواجو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل ملل اصفهان تا کاخ هشت‌بهشت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل ملل اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل ملل اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل ملل اصفهان تا میدان نقش‌جهان: ۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است