search
menu

هتل ماهان اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ماهان اصفهان
امکانات عمومی هتل ماهان اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماهان اصفهان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ماهان اصفهان


هتل ماهان اصفهان، یک هتل دو ستاره است که یک هتل نو ساخت محسوب می شود و در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. این هتل در مجاورت دو اتوبان اصلی شهید آقا بابایی و صیاد شیرازی شهر اصفهان واقع شده و بدین صورت دسترسی از آن به سطح شهر سریع و آسان است و مهمانان ترافیک کمتری تجریه می کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز بسیار کم است و در نزدیکی نمایشگاه بین المللی اصفهان، ابنیه تاریخی، مراکز درمانی و تجاری قرار دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما تهران اصفهان را چه برای انجام امور کاری و اداری و چه برای تفریح خریداری می کنند، می توانند در این هتل اقامتی راحت و مقرون به صرفه داشته باشند. کارکنان هتل تلاش می کنند مهمانان با خاطر خوش و رضایت کامل هتل را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل ماهان اصفهان


هتل ماهان اصفهان دارای امکانات شیک و مدرن بوده و امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی راحت و تمیزی دارد. تمام طبقات دارای پله اضطراری هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به اصفهان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند.
پارکینگ هتل دارای ظرفیت ۱۵ خودرو بوده و از بابت امن بودن قابل اطمینان است. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، می توانند به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند.
لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و در آن برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، تلفن، اینترنت، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و غیره در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند برای انجام مور اینترنتی و آنلاین خود به کافی نت هتل مراجعه کنند. همچنین، برای خانواده هایی که همراه کودک نوجوان و جوان خود در این هتل اقامت می کنند یک گیم نت در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند در اوقات فراغتشان به بازی های کامپیوتری بپردازند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند خدماتی از قبیل روم سرویس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات پزشکی، خدمات بیدارباش، خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما و غیره را از پذیرش هتل درخواست کنند. کارکنان پذیرش بسیار خوش برخورد، با حوصله و کارآزموده هستند و به بهترین شکل مهمانان را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در شش طبقه هتل ماهان اصفهان ۴۸ واحد اقامتی وجود دارد و در آن‌ها در مجموع ۱۳۸ تخت تعبیه شده است. اتاق های هتل بسیار تمیز، مرتب و شیک هستند و دکوراسیون داخلی شان هماهنگی و ترکیب ساده و زیبایی دارد. از آن جایی که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد، مهمانان می توانند از بابت نظافت اتاق ها اطمینان خاطر داشته باشند. در همه اتاق های هتل امکانات رفاهی لازم و مناسب نظیر مبلمان، تخت، میز، یخچال، دراور، بطری آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، تلویزیون ال سی دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، حمام (دوش)، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی (صابون)، سشوار و دمپایی (روفرشی، دستشویی و حمام) مهیا شده اند. مهمانان می توانند در سفر به اصفهان از اقامت در این هتل لذت ببرند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران با ظرفیت ۶۰ نفر فعالیت می کند. نام رستوران هتل «رستوران ارکیده» است و برای مهمانان وعده های غذایی خوشمزه آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند روزانه در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند.

فاصله هتل ماهان اصفهان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل خواجو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه صائب تبریزی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است