search
menu

هتل خواجو اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خواجو اصفهان
اماکن نزدیک به هتل خواجو اصفهان

درباره هتل خواجو اصفهان


هتل خواجو اصفهان از هتل‌های ۴ ستاره شهر زیبای اصفهان است. سال ۱۳۹۶ شمسی بود که ذوق هنری دست اندر کاران این هتل باعث ساخت و اتمام این پروژه عظیم و دوست داشتنی شد. از آن زمان تاکنون، هتل خواجو اصفهان به شکل کاملا زیبا و چشم‌نوازی در نصف جهان خودنمایی کرده و مسافران شهر را مبهوت تماشای خود می‌سازد. اگر در مورد نام Khajoo Hotel کنجکاو شده‌اید، باید بدانید که دلیل نامگذاری آن، نزدیکی اقامتگاه مد نظر به پل خواجو است. کسانی که تجربه سفر به اصفهان را داشته‌اند به خوبی می‌دانند که وقتی جایی به پل خواجو نزدیک باشد، پس طبیعتا به زاینده رود اصفهان و سایر نقاط دیدنی این شهر هم نزدیک بوده و از این رو، موقعیت مکانی فوق العاده خوبی دارد.
بنای هتل خواجو را می‌توان پیوندی بین زیبایی‌های معماری سنتی و معماری مدرن دانست. به همین خاطر است که همیشه از این هتل به عنوان یکی از اقامتگاه‌های زیبا و حیرت‌انگیز یاد می‌شود. البته جدا از ظاهر ساختمان هتل، فضای داخلی آن نیز فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز است. برای مثال، کافیست قدم در لابی هتل خواجو بگذارید تا دکوراسیون خیره‌کننده آن، شما را محو تماشای خود سازد. در ۱۱۴ باب اتاق هتل خواجو نیز جدا از دکوراسیون شگفت‌انگیز، امکانات بسیار با کیفیتی از قبیل یخچال، تهویه مطبوع، چای ساز، کمد، صندوق امانات، حمام، اینترنت و مینی بار تعبیه شده تا مهمانان این هتل آسایش و آرامش کامل داشته باشند.
همچنین امکاناتی مثل آسانسور، اتاق چمدان، زنگ هشدار، پذیرش ۲۴ ساعته و پله اضطراری در فضاهای مشترک Khajoo Hotel قرار داده شده است تا مهمانان از این امکانات نیز بهره‌مند شوند. یکی از نکات جالب توجه در مورد هتل خواجو این است که استعمال دخانیات تنها در فضاهای خاص ممکن بوده و همین مورد باعث می‌شود که هوای داخل هتل همواره پاک و سالم باشد. هتل خواجو اصفهان مجهز به یک سالن همایش بی‌نظیر است که قابلیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارد. این سالن جزو زیباترین سالن‌های همایش شهر اصفهان است.
از بخش‌های فوق العاده جذاب دیگر در این هتل که باعث رقم خوردن تفاوت‌های عظیمی بین هتل خواجو و سایر اقامتگاه‌های شهر شده است می‌توان به رستوران حیرت‌انگیز آن اشاره کرد. این رستوران نه تنها بسیار شیک و لوکس است بلکه غذاهای لذیذ و خوش طعمی را هم برای مهمانان خود طبخ و سرو می‌کند. لازم به ذکر است که پارکینگ این هتل با ظرفیت نامحدود و رایگان در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد. اگر مهمان هتل خواجوی اصفهان شدید، حتما از خدمات اسپا در این اقامتگاه نیز برخوردار شوید.
آغاز روز مهمانان در هتل خواجو بسیار جالب و جذاب است. زیرا تک تک این افراد به محض بیدار شدن از خواب، صبحانه‌ای شگفت‌آور متشکل از انواع املت‌های گوجه فرنگی، قارچ و میکس، نیمرو، تخم مرغ آب پز، مربا، شیر، میوه فصل، حلیم، پنیر، آب میوه و غیره پیش روی آنان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که در صورت لزوم شما می‌توانید از کافی نث هتل نیز برای وصل شدن به فضای مجازی استفاده کنید. ضمنا، گشت و گذار و خرید از فروشگاه و غرفه صنایع دستی هتل خواجو نیز لذتی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد. در مجموع، برای کسانی که به دنبال اقامتی مجلل و به یاد ماندنی در یک هتل شیک و خاطره‌انگیز هستند، هتل خواجو اصفهان می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها باشد.

اماکن نزدیک به هتل خواجو اصفهان


فاصله هتل خواجو اصفهان تا ایستگاه مترو: ۲ کیلومتر
فاصله هتل خواجو اصفهان تا مرکز شهر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل خواجو اصفهان تا نمایشگاه بین المللی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل خواجو اصفهان تا پایانه مسافربری: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل خواجو اصفهان تا ایستگاه قطار: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل خواجو اصفهان تا فرودگاه: ۲۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است