search
menu

هتل کاوه اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاوه اصفهان
اماکن نزدیک هتل کاوه اصفهان

درباره هتل کاوه اصفهان


هتل کاوه اصفهان از جمله هتل‌های قدیمی اصفهان است که سابقه‌ای قابل توجه و طولانی در امور میهمانداری دارد. این هتل در سال ۱۳۶۸ با هدف آسایش و سهولت مسافران اصفهان در اقامت و سفر، داخل ترمینال اصفهان با نام ترمینال کاوه افتتاح شد و از همان سا‌ل‌های ابتدایی افتتاح، بدون وقفه‌ای کوتاه مدت به امور میهمانداری پرداخت. اما این هتل دو ستاره مانند هر هتل دیگری، پس از گذشت چندین سال فعالیت خوب و میهمانداری مناسب، نیاز به مرمت داشت و در نهایت در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقاء سطح خدمات و کیفیت امکانات تحت یک سری بازسازی‌ها و تعمیرات قرار گرفت و امروزه با امکانات و خدمات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان است.
از لحاظ مکانی نمی‌توان گفت که هتل کاوه موقعیتی بسیار خوب دارد چرا که هتل داخل ترمینال مسافربری قرار گرفته و از یک سو فاصله نسبتا زیادی با مرکز شهر دارد و از سویی دیگر نمای اتوبوس‌های مسافربری چندان منظره جذابی برای تماشا نیست و در ضمن ممکن است سر و صدای ترمینال باعث آزار و اذیت میهمانان شود. اما نزدیکی به ترمینال مزایای خاص خود را دارد به طور مثال تاکسی‌ها و وسیله‌های نقلیه همیشه در دسترس هستند. درکل می‌توان گفت هتل کاوه نسبت به قیمت اتاق‌هایش، خدمات خوبی ارائه می‌دهد و اگر میهمانی قصد اقامت یک شبه و سفر با اتوبوس را دارد و یا به دنبال هتلی بسیار ارزان است، هتل کاوه هتلی فوق العاده مناسب است. گرچه هتل کاوه هتلی بسیار ارزان و مناسب است اما نبود برخی امکانات مانند استخر از نقاط ضعف این هتل به شمار می‌رود.
نقطه ضعف دیگر این هتل نبود رستورانی در هتل و یا اطراف آن است که این مسئله باعث نارضایتی برخی میهمانان می‌شود. از نقاط قوت هتل می‌توان به فضای پارکینگ آن اشاره کرد که فضای بزرگ و قابل توجهی بوده و با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. هتل کاوه تمامی تلاش خود را می‌کند تا میهمانانش تجربه اقامتی دلپذیر را دشته باشند به همین دلیل در اتاق‌های هتل امکانات فراوانی از تلویزیون گرفته تا مبلمان و یخچال وجود دارد. دیگر خدمات و امکانات داخل اتاق‌های هتل کاوه اصفهان شامل روم سرویس، صبحانه، یخچال، حمام، لواز بهداشتی مورد نیاز، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، کمد لباس، و تلفن است. میهمانان هتل کاوه در داخل اتاق‌ها و لابی هتل امکان اتصال و دسترسی رایگان به اینترنت هتل را خواهند داشت.
اتاق‌های هتل کاوه فاقد چای ساز، بالکن و صندوق امانات هستند. کاوه هتلی سه طبقه است اما لازم نیست نگران پله‌ها باشید زیرا برای آسایش میهمانان و به ویژه معلولان و افراد سالمند، آسانسور بین طبقات تعبیه شده تا این افراد به راحتی بین طبقات هتل رفت و آمد کنند. هتل کاوه از کادری خوب و حرفه‌ای برخوردار است و پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت میهمانان است. خدمات و امکانات دیگری که هتل کاوه اصفهان در اختیار میهمانان قرار داده عبارتند از: دستگاه‌های فتوکپی- فکس- پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن در لابی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، خدمات لاندری( خشک شویی) و صندوق امانات. هتل کاوه فاقد دستگاه خود پرداز، فروشگاه، سالن ورزشی و صرافی است.

اماکن نزدیک هتل کاوه اصفهان


فاصله هتل کاوه اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۴.۷کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا حمام علیقلی آقا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا ترمینال مسافربری کاوه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا خانه تاریخی کیانیپور( گیلانیان): ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا مجتمع اصفهان سیتی سنتر: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا مسجد جامع برسیان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل کاوه اصفهان تا حمام رهنان( دوقلو): ۸.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است