search
menu

هتل کارون اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کارون اصفهان
امکانات عمومی هتل کارون اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کارون اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کارون اصفهان


هتل کارون اصفهان یکی از هتل ها با سابقه و قدیمی اصفهان است که از سال ۱۳۴۳ تا به امروز فعالیت می کند. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۸۷ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی خود را به روز رسانی کرد. موقعیت مکانی هتل کارون در جنوب غرب اصفهان و نزدیک زاینده رود است. درواقع، این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر و ابنیه تاریخی مانند سی و سه پل، چهل ستون، میدان نقش جهان، آرامگاه سعدی، کلیسای وانک و زاینده رود و همچنین مرکز شهر اصفهان دسترسی سریع و آسان دارد. این هتل تک ستاره یک اقامتگاه مناسب برای کسانی است که بلیط هواپیما اصفهان را صرفا برای لذت بردن از گشت و گذار و بازدید از جاذبه های شهر خریداری می کنند و به دنبال اقامتگاهی برای استراحت و خواب شبانه هستند. کارکنان این هتل قدیمی مجرب و مهمان نواز هستند و سعی می کنند در حد توانشان اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان فراهم کنند.

امکانات عمومی هتل کارون اصفهان


لابی کوچک هتل ظرفیت ۱۶ نفر را دارد و برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون صندوق امانات، ایستگاه روزنامه، تلفن (داخلی و تماس بین اتاق ها)، کتابخانه، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، اتاق چمدان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازها و سوال های مهمانان است. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل فکس، پرینت، خدمات بیدارباش، لاندری، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. در این هتل اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود در اختیار مهمانان قرار داده می شود. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل هیچ طبقه ای وجود ندارد و تمام واحدهای اقامتی در طبقه همکف واقع شده اند. تعداد اتاق های هتل کارون اصفهان ۹ عدد است و دید اتاق ها رو به کوچه قرار دارد. در مجموع ۳۶ تخت داخل این اتاق ها تعبیه شده اند. انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، اتاق های دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در این هتل قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و مهمانان می توانند از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. خدمات خانه داری نیز به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
در همه اتاق های امکانات رفاهی مناسب فراهم شده اند و شامل مبلمان، میز تحریر، تخت خواب، یخچال، دراور، تلفن (داخلی و تماس بین اتاق ها)، تلویزیون ال ای دی شامل شبکه های استانی دیجیتال، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش (کولر آبی و شوفاژ)، اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون و سشوار)، دمپایی (دستشویی و حمام)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.
اقامت در اتاق های این هتل کاملا راحت، امن و دلنشین است. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها در این هتل ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۳ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند رایگان است و برای کودکان بین ۳ تا ۶ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، به صورن نیم بها محاسبه می شود.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می توانند هر روز برای صرف صبحانه در ساعات معین به آن مراجعه کنند. یک کافی شاپ نیز در هتل فعالیت می کند و برای مهمانان نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های خوشمزه آماده و سرو می کند.

فاصله هتل کارون اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سی و سه پل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان سعدی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان هشت بهشت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی اصفهان: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است