search
menu

هتل کاربات اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاربات اصفهان
امکانات کلی هتل کاربات اصفهان
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاربات اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کاربات اصفهان


کاربات هتل تازه تاسیسی در شهر اصفهان است. شهر اصفهان به دلیل جاهای دیدنی متنوعش توجه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می‌کند. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در این شهر قرار دارند و گردشگران عزیز می‌توانند با توجه به نیازهایشان اقدام به رزرو هتل مناسبی نمایند. هتل کاربات از هتل‌های اقتصادی شهر اصفهان است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. موقعیت مکانی ایده‌آل از امتیازات اقامت در هتل کاربات اصفهان است. این هتل جدید در قلب شهر اصفهان قرار دارد. با اقامت در هتل کاربات دسترسی راحتی به جاهای دیدنی اصفهان خواهید داشت. باغ هشت بهشت در ۵۵۰ متری هتل قرار دارد و عمارت عالی‌قاپو تنها ۷۰۰ متر تا هتل کاربات اصفهان فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیما اصفهان می‌توانید به راحتی به این شهر زیبا سفر کنید. در هتل کاربات اوقات جذابی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل کاربات اصفهان


در هتل ۴ طبقه کاربات اصفهان امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برای مهمانان مهیا گشته است. امکانات اساسی هتل شامل آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته و لابی است. در لابی هتل به اینترنت رایگان و نامحدود دسترسی خواهید داشت. تیم حرفه‌ای هتل بسیار خوش‌برخورد هستند و از هیچ کمکی برای ایجاد اقامتی بی‌نظیر دریغ نمی‌کنند. هتل کاربات پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. طبق مقررات این هتل، هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان و کودکان ۲ تا ۵ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از لاندری استفاده کنید. امکاناتی نظیر فتوکپی، پرینتر و نزدیکی به مرکز شهر، هتل کاربات را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر می‌توان به نمازخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. لازم به ذکر است فرودگاه اصفهان در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات ترانسفر رفت و برگشت استفاده کنید. هتل کاربات دارای پارکینگ خصوصی نیست و برای پارک خودرو می‌توانید از پارکینگ عمومی روبروی هتل استفاده کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل کاربات اصفهان دارای ۲۴ واحد اقامتی ساده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دوتخته برای یک نفر، دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان واحد اقامتی موردنظرشان را انتخاب نمایند. تلاش شده تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شود. تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون هستند. از امکانات دیگر می‌توان به یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم گرمایش، سیستم سرمایش، سیستم اطفاء حریق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با سرویس بهداشتی، دمپایی و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاهای دیدنی یکی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر تاریخی است. اگر اهل پیاده‌روی هستید، در انتخاب هتل کاربات ترید نکنید. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاذبه‌های اصفهان روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل کاربات اصفهان می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان کنید. رستوران هتل با گنجایش ۴۰ مهمان در طبقه همکف قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در همسایگی‌تان قرار خواهد داشت. رستوران سنتی عباسی، رستوران قصر منشی و رستوران سنتی باستانی به ترتیب در ۶۵۰، ۷۰۰ و ۷۵۰ متری هتل قرار دارند.

فاصله هتل کاربات اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ هشت بهشت: ۵۵۰ متر
فاصله تا عمارت عالی‌قاپو: ۷۰۰ متر
فاصله تا خانه مشروطیت: ۷۵۰ متر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۱ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد شیخ لطف الله: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است