search
menu

هتل سنتی ابن سینا اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی ابن سینا اصفهان
اماکن نزدیک به هتل سنتی ابن سینا اصفهان

درباره هتل سنتی ابن سینا اصفهان


هتل سنتی ابن سینا اصفهان یکی از همان هتل‌های ارزانی است که هر کسی در شهر اصفهان مشتاق اقامت در آن می‌شود، این هتل ۳ ستاره درست در قلب تاریخی شهر جای گرفته و همخوانی خوبی با بافت اطرافش دارد. این هم‌خوانی به دلیل هم‌جواری هتل با مسجد جامع اصفهان است، از طرفی یکی از ورودی‌های بازار تاریخی شهر کنار همین مسجد دیده می‌شود. بازاری قدیمی که دنیای رنگارنگی از اجناس مختلف را عرضه می‌کند. در همان ابتدا این زیبایی‌های معماری سنتی ساختمان هتل است که چشم‌ها را درگیر خود می‌کند ولی کافیست به دنیای هنری داخل آن قدم بگذارید تا محو نقوش جذابش شوید. نقوشی که حاصل دست‌رنج هنرمند یا بهتر است بگوییم استادی مسن می‌باشد که مهارت عجیب و خارق‌العاده‌ای در طراحی این قبیل نقش‌های سنتی ایرانی دارد. اکثر این طرح‌های روی دیوار به دست استاد آقای امیدزاده و شاگردانش کشیده شده که همان صاحب هتل است.
هتل سنتی ابن سینا اصفهان بیش‌تر از گردشگران داخلی میزبان مهمانان خارجی است. میزبانی از مهمانان به قدری برای اقامت‌کننده‌ها جذاب بوده که همیشه نقل محافل گردشگری شده است. مدیر هتل اغلب به جمع مهمانان ملحق شده و با آن‌ها گپ می‌زند، حتی مهمانان خارجی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بیش‌تر این گپ‌زدن‌های دوستانه بالای پشت‌بام انجام می‌شود، پشت‌بام مسقفی که دور تا دورش را با چیدن تخت‌های سنتی به مکانی باصفا تبدیل کرده‌اند و آواز مرغ عشق‌ها و طراوت گل‌های گلدانی چهره دل‌باز و دل‌نشینی به آن بخشیده است.
این هتل از همان سال افتتاحش مسیر همواری را به سمت پیشرفت و محبوبیت طی کرد. با چنین مهمان‌نوازی، هنر و سلیقهِ مدیریت هتل، بی‌دلیل نیست که هتل سنتی ابن سینا از چنین محبوبیتی برخوردار باشد. گفتنی است که ساختمان هتل در طی این دهه برای بهبود سطح کیفی خدمات و امکاناتش مورد بازسازی قرار گرفت و هم‌اکنون با ۶۰ باب واحد اقامتی شامل اتاق‌های ۲ تخته تا ۶ تخته به میزبانی از مهمانانش می‌پردازد. ضمنا هر هزینه‌ای که بابت رزرو اتاق‌ها پرداخت می‌شود شامل هزینه صبحانه و اینترنت خواهد بود.
فضای اتاق‌ها همان‌طور که انتظار می‌رود کاملا ساده و سنتی است و تنها جذابیتشان به طرح‌های خوش رنگ‌ونگار درهای آن‌هاست. درهایی به رنگ آبی که زمینه‌ای برای گل‌های ریز و درشت شده‌اند و می‌توان جلوی آن‌ها زیباترین سلفی‌ها را گرفت. اتاق‌های هتل سنتی ابن‌سینا اصفهان با امکانات نه چندان زیادی هم‌چون تلویزیون، یخچال، حمام، کمد لباس، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و همچنین لوازم بهداشتی مجهز شده‌اند. مهمانان برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی باید به لابی یا طبقات مراجعه کنند.
هتل سنتی ابن سینا اصفهان به غیر از رستوران بامش، نمازخانه، آسانسور، خدمات لاندری و پارکینگی با ظرفیت ۸۰ خودرو را در اختیار تک تک مهمان خود می‌گذارد. همان‌طور که مدیریت هتل در هتلداری‌اش حرف ندارد، پرسنل خوش‌برخورد پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در اموری همچون خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس هستند. البته همان‌طور که در مورد موقعیت مکانی هتل اشاره کردیم؛ قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر باعث شده که مهمانان دسترسی راحتی به میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌اله، عمارت عالی قاپو، بازار اصفهان و پل خواجو داشته باشند. به طوری که پشت ساختمان هتل گنبد مسجد جامع اصفهان دیده می‌شود، معماری این مسجد برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جذاب بوده و هست. به هر حال هر کسی در پی تجربه حال‌وهوای گذشته این شهر، چند روزی هتل سنتی ابن سینا اصفهان را برای اقامت انتخاب می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل سنتی ابن سینا اصفهان


فاصله هتل سنتی ابن سینا اصفهان تا مسجد جامع اصفهان: ۰ متر
فاصله هتل سنتی ابن سینا اصفهان تا مسجد شمس: ۵۰ متر
فاصله هتل سنتی ابن سینا اصفهان تا مناره سلطان بخت آقا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل سنتی ابن سینا اصفهان تا بازار اصفهان: ۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است