search
menu

هتل اطلس شاهین شهر اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس شاهین شهر اصفهان
امکانات هتل اطلس شاهین شهر اصفهان
خدمات هتل اطلس شاهین شهر اصفهان
واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان
امکانات واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان
اماکن نزدیک به هتل اطلس شاهین شهر اصفهان

درباره هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


هتل اطلس شاهین شهر اصفهان (Hotel Atlas Shahin Shahr Isfahan) اقامتگاهی است چهار ستاره واقع در ۳۵ کیلومتری شاهین شهر اصفهان که چند سالی است به لطف داشتن امکاناتی متعدد و کارکنانی کارآزموده و مجرب به مکانی محبوب برای اقامت گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به شاهین شهر اصفهان سفر می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


بی تردید از برجسته ترین نقاط قوت این هتل، داشتن امکانات رفاهی فراوان و باکیفیت است: از نمازخانه و فضای سبز گرفته تا کافی شاپ و اتاق چمدان، هرآنچه میهمانان و گردشگران ممکن است در طول اقامتی آسوده در این مکان بدان نیاز داشته باشند، در هتل اطلس شاهین شهر اصفهان فراهم گشته تا گردشگرانی که بلیط هواپیما اصفهان را رزرو و در این مکان اقامت می کنند، هیچ نیازی را احساس نکند. پارکینگ هتل که به صورت رایگان به میهمانان ارائه می شود، از محیطی امن و فضایی وسیع برخوردار بوده و خیال میهمانان را بابت پارک خودروی خود در طول مدتی که در این هتل اقامت دارند، آسوده می کند. شاید بپرسید سالن غذاخوری چه؟ خوب است بدانید که هتل اطلس شاهین شهر اصفهان از رستورانی وسیع و پاکیزه با وسعتی برابر ۲۵۰ نفر برخوردار بوده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ سنتی و ایرانی را در اندک زمانی برای میهمانان هتل مهیا کرده و لذت اقامت در شاهین شهر اصفهان را برای گردشگران دو چندان کند.

خدمات هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


علاوه بر امکاناتی که در بخش فوق ذکر گردید، هتل اطلس شاهین شهر اصفهان قادر است خدماتی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، بیدار باش، باربری، خانه داری، پذیرش شبانه روزی، فکس، پرینت، فتوکپی، روم سرویس و کرایه خودرو را به میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما اصفهان عرضه دارد. اینترنت پرسرعت نیز طبق تعرفه هتل به میهمانان خواهد شد تا میهمانان در تمام مدت به اینترنت متصل باشند و از گشت و گذار در فضای مجازی بهره مند گردند.

واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


به لطف وجود طیف وسیعی از گزینه های اقامتی، انتخاب اتاقی متناسب با بودجه و نیازهای گردشگران در هتل اطلس شاهین شهر اصفهان به کاری ساده مبدل گشته است. مهم نیست خریداران بلیط هواپیما شاهین شهر اصفهان به اتاقی یک تخته نیاز داشته باشند یا سوئیتی سه تخته، تعدد و تنوع واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان این امکان را برای میهمانان فراهم آورده تا واحد اقامتی خود را بدون هیچ محدودیتی برگزینند. در توصیف اتاق های هتل باید گفت که تک تک واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان به زیبایی و با رنگ هایی شاد و دلنشین طراحی و با بکارگیری هنر چیدمان با وسایلی شیک تزئین گشته اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


چنانچه در پی مکانی هستید که اقامت در آن حس حضور در خانه را به شما القا کند، هتل اطلس شاهین شهر اصفهان را برگزینید، چراکه واحدهای اقامتی این هتل از کلیه امکانات رفاهی، تجهیزاتی که شاید فقط در خانه خود بدان دسترسی دارید، برخوردار گشته اند. اسباب و وسایلی از قبیل: یخچال، تلویزیون، مبلمانی شیک و تمیز، تخت خواب هایی راحت، تلفن، آباژور، سشوار، میز تحریر، کمدلباس و کلیه تجهیزات بهداشتی و استحمام در تمامی واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده تا میهمانان هیچ نیازی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. همچنین کلیه واحدهای اقامتی به سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز بوده و بدلیل رعایت استانداردهای جهانی در طراحی شان، به خوبی در مقابل فجایع طبیعی ایمن گشته اند.

اماکن نزدیک به هتل اطلس شاهین شهر اصفهان


پارک بانک استان شاهین شهر: ۶۰۰ متر
پارک بانوان شاهین شهر:‌۱.۱ کیلومتر
تالار شیخ بهایی: ۱.۹ کیلومتر
پارک خانه کارگر: ۳.۸ کیلومتر
ورزشگاه کارگران شاهین شهر: ۴.۳ کیلومتر

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره سفر به استان اصفهان هستید، نوشتار راهنمای سفر به اصفهان را بخوانید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است