search
menu

هتل همام اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل همام اصفهان
اماکن نزدیک به هتل همام اصفهان

درباره هتل همام اصفهان


هتل همام اصفهان هتل دو ستاره نسبتا قدیمی در شهر زیبای اصفهان است که در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده و به‌منظور ارتقا سطح کیفی و رضایت مشتریانش در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و دوباره مورد استفاده عموم قرار گرفت. بازسازی یک بنای قدیمی در اکثر موارد میزان بهره‌وری و سطح کیفی مجموعه‌های اقامتی را بالا برده و منجر به پیشرفت آن می‌شود. این نمونه‌ایست که دقیقا در مورد هتل همام اصفهان نیز صدق می‌کند و آن‌ها به‌خوبی توانسته‌اند با این روش به سطح کیفی قابل قبولی دست بیابند.
ظاهر بنای این هتل بسیار چشم‌نواز و باعظمت بوده و مقابل آن جای پارک برای ماشین‌های متعدد مسافرانی که به این هتل مراجعه می‌کنند وجود دارد. یعنی بهترین هتل برای کسانی که قصد مسافرت با ماشین‌ سواری به اصفهان را دارند و اگر شما هم قصد سفر با ماشین‌ خودتان را داشته باشید نه تنها این هتل بهترین جای پارک را برای ماشینتان را دارد، بلکه از لحاظ موقعیتی دسترسی کامل به اکثر اماکن گردشگری شهر اصفهان را نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به سیتی سنتر اصفهان رفته و لحظات خوبی را به همراه خانواده در آنجا سپری کنید و به‌محض اینکه خسته شدید مجددا در کوتاه‌ ترین زمان به هتلتان بازگشته و استراحت کنید.
هتل همام اصفهان دارای ۲ طبقه مجزا به همراه ۲۰ واحد اقامتی است که پذیرای مسافران و گردشگران متعددیست که برای تفریح و گشت‌وگذار به اصفهان سفر می‌کنند. شهر جذابی که قدمتی تاریخی و اصالت چند صدساله دارد و شما را با خود به زمان‌های دورودراز و دورانی نظیر حکومت صفوی و معماری بی‌نظیرش می‌برد. زمان تحویل اتاق‌‌های این هتل ساعت۲ ظهر و تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ است که می‌توانید با داشتن اطلاعات در مورد ساعات تحویل و تخلیه اتاق‌ها زمان دقیق سفرتان را تنظیم کرده تا به هیچ مشکلی در هنگام تحویل اتاقتان برنخورید.
اخلاق کارکنان این هتل بسیار خوب بوده و آن‌ها با همه مسافران و گردشگرانی که به هتل همام اصفهان مراجعه می‌کنند بسیار صمیمی و مهربان هستند. شما می‌توانید هر مشکل و یا خواسته‌ای که داشتید با آن‌ها مطرح کنید تا در اولین فرصت به خواسته‌هایتان رسیدگی شود. علاوه بر همه این‌ها، یکی از امکانات خوبی که این هتل دو ستاره دارد، روم سرویس ۲۴ ساعته بوده که می‌توانید از این امکان ویژه هتل نیز استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. یعنی اگر به هر دلیلی حوصله رستوران رفتن را نداشتید می‌توانید با یک تماس ساده، غذا و نوشیدنی مدنظرتان را سفارش داده تا آن را به اتاقتان بیاورند. توجه کردن به این نکته بسیار مهم است که امکان ویژه روم سرویس اکثرا در هتل‌های ۳ ستاره به بالا وجود دارد که هتل همام اصفهان در این زمینه پیشرو بوده و ثابت کرده است که توانایی ارائه بهترین خدمات باکیفیت نسبت به هتل‌های هم‌رده خود را دارد.
یکی دیگر از موارد قابل‌توجهی که در مورد هتل همام اصفهان می‌توان بیان کرد، توجه به مسافران ناتوان جسمی بوده است. یعنی اگر میهمانی با ویلچر وارد این هتل شود با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد. چرا که در ابتدای ورودی هتل رمپ مخصوص معلولین وجود داشته و با اینکه این هتل فقط ۲ طبقه دارد، اما دارای آسانسور بوده و می‌توان به‌راحتی افراد ناتوان جسمی را با آن جابه‌جا کرد.

اماکن نزدیک به هتل همام اصفهان


فاصله هتل همام اصفهان تا برج کبوتر خانه: ۴ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا مردوایج: ۴ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا مجتمع تجاری پارک: ۵ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا ایستگاه مترو دکتر شریعتی: ۵ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا بیمارستان تخصصی خانواده: ۷ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا راه‌آهن: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا گارماسه: ۲۳ کیلومتر
فاصله هتل همام اصفهان تا نصرآباد: ۷۰کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است