search
menu

خانه مسافر حراتیج اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر حراتیج اصفهان
امکانات کلی خانه مسافر حراتیج اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های خانه مسافر حراتیج اصفهان
رستوران خانه مسافر حراتیج اصفهان
فاصله خانه مسافر حراتیج اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر حراتیج اصفهان


خانه مسافر حراتیج اصفهان دومین شعبه از هاستل‌های حراتیج در ایران (اولین شعبه از سال ۲۰۱۹ در تهران است) و جدیدترین و بزرگترین هاستل اصفهان است که هم اتاق‌های خصوصی و هم خوابگاهی با بالاترین کلاس را ارائه می‌دهد. ساختمان تاریخی این خانه مسافر به تازگی بازسازی شده است. این هاستل در قلب اصفهان و نزدیک به مکان‌های تاریخی، مجموعه‌ای عالی از کافه‌ها و رستوران‌ها واقع شده است. میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون، موزه هنرهای تزیینی، مسجد شیخ لطف الله، مسجد جامع عباسی، خانه مشروطه اصفهان، خانه تاریخی ملاباشی و بازار بزرگ اصفهان تنها ۸ دقیقه تا آن فاصله دارند. فاصله پیاده روی از این هاستل تا سی و سه پل، پل خواجو، کلیسای وانک، کاخ و باغ هشت بهشت، میدان امام علی و بقعه خواجه نظام الملک کمتر از ۳۰ دقیقه است. اگر می‌خواهید برای رسیدن به اصفهان از اتوبوس استفاده کنید، مقصدتان باید ترمینال اتوبوسرانی کاوه باشد که با هتل حراتیج ده دقیقه فاصله دارد. می‌توانید تاکسی‌های زرد یا سبز را در ترمینال دریافت کنید یا از برنامه‌های آنلاین مانند اسنپ و تپسی استفاده کنید. فرودگاه بین المللی اصفهان و ایستگاه راه آهن اصفهان ۳۰ دقیقه با ماشین تا این خانه مسافر فاصله دارند. برای خرید بلیط هواپیما اصفهان نیز می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی خانه مسافر حراتیج اصفهان


این مسافرخانه به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال می‌کند. همچنین این مسافرخانه یک طبقه بوده و ۱۵ اتاق دارد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هاستل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید وجه نقد و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات تحویل دهید. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها قابل دسترس است. قبل از رزرو اتاق خود دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران و کارکنان ایجاد نشود. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی فرنگی در لابی در نظر گرفته شده است. ورود به هاستل از ساعت ۱۴ الی ۲۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرداخت پس از ورود به صورت نقدی و کارت اعتباری است. هزینه اقامت برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها حساب می‌شود. پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های خانه مسافر حراتیج اصفهان


انواع اتاق‌های Heritage Hostel اصفهان عبارتند از:
• کلبه دو نفره
• اتاق دو تخته سنتی
• اتاق دو تخته
• اتاق دو تخته کینگ
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته دبل زیرزمین
• اتاق دو تخته سنتی زیرزمین
• اتاق سه تخته زیرزمین
• اتاق سه تخته طبقه همکف
• اتاق دوبلکس سه نفره
اتاق‌های دوبلکس دارای بالاترین کلاس در خوابگاه‌های این هاستل هستند و دارای چشم‌انداز وسیع به باغ زیبا، بالکن‌های خصوصی، یک تخت دو نفره کینگ در طبقه بالا و یک مبل تختخواب شو در طبقه همکف هستند. اگر می‌خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید، این خانه مسافر اتاق‌های خصوصی را نیز ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های خصوصی دارای طراحی مینیمال هستند و شامل تخت‌های دو نفره یا کینگ، کمدهای شخصی، و برخی از آن‌ها حمام اختصاصی خود را دارند. خوابگاه‌هایی با ابعاد مختلف نیز در این ‌جا وجود دارد. هر تخت خوابگاه دارای پرده‌های مخصوص به خود برای حفظ حریم خصوصی، برق و پریزهای USB و قفسه‌هایی برای ایمن نگه داشتن اشیاء با ارزش شما است. امکان پخت و پز نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران خانه مسافر حراتیج اصفهان


یک رستوران با ظرفیت ۲۰ نفر برای صرف صبحانه، ناهار و شام در این هاستل وجود دارد.

فاصله خانه مسافر حراتیج اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش جهان: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی اصفهان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است