search
menu

هتل گل آرا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گل‌آرا اصفهان
امکانات عمومی هتل گل‌آرا اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گل‌آرا اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گل‌آرا اصفهان


هتل گل‌آرا یکی از محل‌های اقامت در شهر اصفهان است. اینجا به عنوان اقامتگاه سنتی بوده و مکانی تاریخی و دیدنی در شهر محسوب می‌شود. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری خوب در میان هتل‌های اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است. از مهم‌ترین جاهای دیدنی در این شهر می‌توان به عمارت عالی‌قاپو، سی‌وسه‌پل، بازار قیصریه، موزه عصار خانه شاهی و بازار سرای هندوها اشاره کرد که فاصله اندکی تا این هتل دارند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. این اقامتگاه در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و دارای یک طبقه و ۹ اتاق است که آمادگی میزبانی از مسافران را دارد. بنابراین کافی است تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این اقامتگاه سنتی یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل گل‌آرا اصفهان


با توجه به اینکه کادر این مجموعه کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند، بنابراین از این اقامت سیر نخواهید شد و برای سفرهای بعدی و خرید بلیط هواپیما مشتاق‌تر خواهید شد. این اقامتگاه پارکینگ ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از محوطه و خیابان‌های اطراف استفاده کنند. در لابی نیز می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در لابی ظرفیت برای ۸ نفر مسافر وجود دارد، همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی مانند تبدیل ارز و پرینتر بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان می‌توان به ترانسفر گشت با هزینه مجزا اشاره کرد که با خیال راحت می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل گل‌آرا تعبیه‌شده‌اند. لازم به ذکر است که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این اقامتگاه سنتی به صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که هریک از اتاق‌ها نام خاصی دارند که عبارت‌اند از اتاق دو تخته یک نفره، اتاق دو تخته گلنار، اتاق دو تخته گلرخ، اتاق دو تخته بانو، اتاق دو تخته گلبرگ، اتاق دو تخته گلپر، اتاق سه تخته گلرو، اتاق سه تخته گلدخت، اتاق سه تخته گلشن، اتاق چهار تخته گلزار. با اقامت در هریک از واحدهای اقامتی این هتل وعده صبحانه برای میهمانان سرو می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین لازم به ذکر است که هیچ‌یک از اتاق‌ها در این مجموعه دارای ظرفیت اضافی نیستند. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید محوطه هتل را تماشا کنید و از این منظره لذت ببرید. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به حمام اختصاصی، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، تلویزیون و تلفن اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل دارای ظرفیت ۳۰ نفری بوده و در زمان وعده‌های غذایی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در محوطه این هتل کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی برای مسافران سرو می‌شود.

فاصله هتل گل‌آرا اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش‌جهان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ عالی‌قاپو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی اصفهان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است