search
menu

هتل آپارتمان قصر اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان قصر اصفهان
امکانات کلی هتل آپارتمان قصر
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان قصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان قصر اصفهان


هتل آپارتمان قصر اصفهان از هتل های ۳ ستاره شهر اصفهان است. این هتل در سال ۱۳۸۶ در خیابان چهار باغ اصفهان بنا نهاده شده و نوسازی آن در سال ۹۴ موجب بهبود کیفیت و رونق بیشتر آن گشته است. چهار باغ یکی از خیابان های تاریخی اصفهان است که بخش اصلی آن در زمان شاه عباس یکم ساخته شده و از جاذبه های گردشگری اصفهان به شمار می‌رود. این خیابان دسترسی خوبی به تمام نقاط شهری دارد و با اقامت در هتل آپارتمان قصر به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه های اصفهان بازدید کنید. جاذبه هایی نظیر میدان نقش جهان، زاینده رود، سی و سه پل، موزه هنرهای معاصر و غیره در نزدیکی هتل آپارتمان قصر قرار دارند. ساختمان هتل ۴ طبقه است و گنجایش پذیرایی از ۵۰ مهمان را دارد. همان طور که می‌دانید هتل آپارتمان ها به دلیل داشتن آشپزخانه و سوئیت های چند نفره از انتخاب های مقرون به صرفه برای خانواده ها به شمار می‌روند و هتل آپارتمان قصر یکی از مناسب‌ترین انتخاب ها است. اگر قصد سفر به اصفهان و بازدید از جاهای دیدنی آن را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل آپارتمان قصر


به منظور رفاه حال مهمانان، امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات این هتل آپارتمان شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سالن پذیرایی، لابی، آسانسور، صندوق امانات، فتوکپی، فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، صرافی، کتابخانه، روزنامه، نمازخانه، اتاق چمدان، ویلچر، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، دستگاه واکس کفش، تشریفات ویژه، کپسول آتشنشانی، جعبه کمک های اولیه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی است. در این هتل خدمات خانه داری، لاندری، تهیه بلیط، باربری، تور، بیدار باش و کرایه اتومبیل به مهمانان ارائه می‌شود. از ویژگی های مثبت این هتل برخورد خوب و مسئولانه کارکنان است.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان قصر دارای ۲۲ اتاق است. تمامی واحدهای اقامتی ساده و راحت هستند و سعی شده است تمامی امکانات رفاهی در داخل اتاق ها گنجانده شود. چندین نوع اتاق در این هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همسفران و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظر نمایند. سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته، سوئیت سه نفره، اتاق سه تخته، سوئیت چهار نفره، سوئیت پنج نفره و کانکت پنج نفره از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. امکانات اتاق ها شامل روم سرویس، صبحانه رایگان، یخچال، مینی بار، مبلمان، دراور، تلفن، تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده، ۳ الی ۸ سال نیم بها و بالای ۸ سال تمام بها محسوب می‌شود. برخی از واحدها دارای ظرفیت نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در سوئیت ها به صورت تخت و در اتاق ها به صورت کف خواب به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران نیست و برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، مراجعه کنید. خوشبختانه به دلیل قرار گرفتن هتل در مرکز شهر رستوران های باکیفیت فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند. یک کافی شاپ دنج در بام هتل قرار دارد که چشم انداز خوبی به سمت شهر دارد و مکان مناسبی برای استراحت و گفتگو با همسفران است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ در کافه سرو می‌شود.

فاصله هتل آپارتمان قصر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام تاریخی علی قلی آقا: ۶۵۰ متر
فاصله تا میدان امام علی: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد حکیم: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۲٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است