search
menu

هتل کویری بالی خور و بیابانک

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کویری بالی اصفهان
درباره هتل کویری بالی اصفهان

درباره هتل کویری بالی اصفهان


هتل کویری بالی اصفهان در شهر کوچک و کویری خور در منطقه بیابانک از توابع استان اصفهان واقع شده است. این هتل ۳ ستاره که به عنوان بزرگ‌ ترین هتل کویری ایران شناخته می شود به منظور جذب توریست های داخلی و خارجی که به قصد کویر نوردی و شرکت در تور های صحرایی به کویر سفر می‌کنند، احداث شده است و هتلی مناسب ویژه کویر نوردان و شرکت کنندگان تور های کویری می باشد.عملیات ساخت و احداث هتل کویری بالی در سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در سال ۱۳۸۸ به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
هتل کویری بالی اصفهان با داشتن مساحتی در حدود شش هزار متر مربع و با موقعیت مکانی بسیار مناسب نسبت به مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی کویر مرکزی ایران، بی شک یکی از بهترین اقامتگاه های حاشیه کویر مرکزی ایران محسوب می گردد که از امکانات شایسته در امر خدمت رسانی به گردشگران و علاقه مندان طبیعت کویر برخوردار است. هتل کویری بالی در حال حاضر دارای ۴۰ باب اتاق می باشد که از دو تخته تا شش تخته سرویس دهی می کند و به صورت مدرن و سنتی چیدمان شده است. در اتاق‌ های سنتی اقامتگاه که کاهگلیمی باشند سرویس تخت خواب وجود ندارد و سرویس کف خواب با لحاف و تشک‌ های مخمل برای گردشگران تدارک دیده شده است و در اتاق‌ های مدرن‌ تر خدمات امروزی‌ تری مانند تخت خواب و اینترنت در دسترس است. هتل کویری بالی اصفهان دارای یک حیاط مرکزی است که تمامی اتاق های آن دور تا دور این حیاط زیبا ساخته شده اند. گفتنی است یکی از مزیت‌ های این هتل حق انتخاب در رزرو اتاق‌ها می باشد.
از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در تمامی اتاق های هتل کویری بالی می توان به جدیدترین سیستم های گرمایش فن کوئل و سرمایش اسپیلیت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد. از دیگر امکانات هتل کویری بالی می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، حوضخانه سنتی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، ایکس باکس، ایترنت وای فای، تاکسی سرویس و دو فضای سبز همراه با آبنما اشاره کرد. همچنین یکی از ویژگی های دارای اهمیت هتل بالی اصفهان برگزاری تورهای کویر نوردی است با حضور چندین لیدر کارآزموده و آشنا به تمامی کویر های این منطقه می باشد. این تور های کویری ۳ روز است و خدماتی همچون بازدید از مناطق گردشگری کویری، ارائه تمامی وعده های غذایی، شب نشینی های گرد آتش در شب های کویر، بازدید از آبشار نمکی و دریاچه نمک خور، سافاری، شتر سواری، موتور ای تی وی، روستای مصر، بازدید از تالاب و چشمه گرمه و بازدید از روستا و قلعه باستانی بیاضه، به کویر نوردان ارائه می شود. بد نیست بدانید که اقامت برای کودکان کمتر از۳ سال رایگان و از ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها می باشد.

درباره هتل کویری بالی اصفهان


فاصله هتل کویری بالی تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان: ۳۸۵ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۱ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا فرودگاه طبس: ۱۹۷ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۹ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا ایستگاه راه آهن اصفهان: ۴۰۰ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا ایستگاه راه آهن طبس: ۱۸۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان: ۴۰۰ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۸ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا روستای دیدنی فرخی: ۲.۹کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا کویر مصر: ۵۵.۳ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه )
فاصله هتل کویری بالی تا بیابان ریگ کله: ۴۷ کیلومتر ( ۳۶ دقیقه )



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است