search
menu

هتل آوا پلاس اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوا اصفهان
امکانات عمومی هتل آوا اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آوا پلاس اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آوا اصفهان


هتل آوا پلاس اصفهان یکی از هتل های اقتصادی و میان‌رده شهر اصفهان است که در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است و اکنون با سطح کیفی بالایی آماده پذیرایی از گردشگران نصف جهان است. هتل آوا پلاس اصفهان دارای ۳ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است و به دلیل نزدیکی به اماکن دیدنی و تاریخی شهر اصفهان مانند چهل ستون و کاخ هشت بهشت مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. همچنین به دلیل مسافت اندک این هتل تا سی و سه پل و میدان نقش جهان نیز در میان مسافران این شهر شهرت دارد. اگر به دنبال مکانی دنج و مقرون به صرفه در شهر اصفهان هستید تا هم از لحاظ اقتصادی به نفعتان باشد و هم از خدمات بی نظیر بهره مند شوید، پیشنهاد ما انتخاب هتل آوا است، زیرا در این هتل سعی بر آن بوده تا خدمات رفاهی خوبی برای رفاه حال مسافران ارائه شود.
همان طور که اشاره شد موقعیت این هتل در مرکز شهر و دسترسی آسان به اماکن تاریخی شهر جزو مزایای آن محسوب می شوند. فاصله این هتل تا فرودگاه اصفهان حدودا نیم ساعت است و به راحتی از طریق تاکسی های فرودگاه دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل آوا اصفهان


امکانات عمومی هتل آوا پلاس عبارتند از کافی شاپ، اینترنت در لابی و روم سرویس و همچنین در مورد امکانات کلی این مجموعه می توان به این موارد اشاره کرد: نمازخانه، پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف، خشکشویی با هزینه مجزا، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس و کپی برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما نموده اند، اتاق چمدان برای نگهدری وسایلتان تا زمان رسیدن ساعت پرواز، تلویزیون، مبلمان و میز و صندلی در لابی و همچنین روزنامه رایگان. کارکنان هتل آوا به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند، بدین جهت از مسافران از هر نقطه ای از کشورمان استقبال گرمی به زبان خود دارند.
این هتل به دلیل دارا بودن چنین امکاناتی و قرار گیری در مرکز شهر همواره طرفدار داشته و در طول سال نیز مملو از گردشگر است. به یاد داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آوا پلاس اصفهان دارای اتاق‌های ۱ تخته، ۲ تخته دبل و توئین و سه تخته است. در اتاق های این هتل حمام اختصاصی وجود دارد که مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی است. در داخل اتاق اینترنت محدود با هزینه جداگانه ارائه می شود، همچنین سیستم سرمایشی به صورت کولر آبی و اسپیلت و سیستم گرمایشی نیز به صورت شوفاژ مرکزی است، علاوه بر اینها در داخل اتاق ها می توانید از تلویزیون و مینی بار باهزینه استفاده کنید و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. همچنین لازم به ذکر است در داخل همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد و به طور روزانه نظافت می شوند.

فاصله هتل آوا پلاس اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه سوکیاس: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است