search
menu

اقامتگاه سنتی بومگردی خاله زبیده ایرانشهر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده
امکانات اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده
خدمات اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

معرفی اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده


اگر از هیاهوی زندگی شهری خسته شده اید و دوست دارید مسافرتی سرشار از آرامش را تجربه کنید، پر وسعت ترین استان کشور یعنی استان سیستان و بلوچستان بدون شک یکی از بهترین گزینه های سفر خواهد بود. فضای بومی و سنتی این استان به گونه ای است که از هر خطه آن بوی آرامش به مشام می رسد. هنگامی که طبیعت زیبای دریای عمان با مناطق کوهستانی منطقه یک صدا می شوند و فرهنگ سرشار از ذوق بلوچ به همراه صنایع دستی بی نظیر به آنها می آمیزند، چشم به غیر از شکوه و زیبایی چیز دیگری نخواهد دید. اما اگر روزی برای تماشای بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان به استان سیستان و بلوچستان سفر کردید، گذر از مرکز این استان یعنی ایرانشهر نیز خالی از لطف نیست. ایرانشهر یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیری را در خود جای داده است.
از جمله این جاذبه های تاریخی میتوان به قلعه چهل دختر، قلعه بمپور که از آثار تاریخی ماندگار زمان ساسانیان است، قلعه اسپیدژ و... اشاره کرد. علاوه بر قدمت تاریخی ایرانشهر، این شهر با پیشرفت های بسیاری که داشته امروزه یکی از قطب های کشاورزی کشور به حساب می آید و جاذبه های طبیعی دیگری نیز دارد. اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده در ۱۵ کیلومتری شهرستان ایرانشهر قرار گرفته و با امکانات و بافت سنتی جذابی که دارد از مسافران به نحو احسن استقبال می کند تا در حین تجربه یک سفر به یادماندنی اقامتی خاص را نیز در خاطرات سفر خود ثبت کنند. مسافران می توانند با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر جذاب، در اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده اقامت داشته باشند و تجربه ای خاص و جالب از یک سفر چند روزه سنتی را برای خود به یادگار بگذارند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده


در Khaleh Zobeideh Traditional Guest House مهمانان با یک فضای کاملا سنتی و بومی روبه رو هستند. اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده محلی دنج و سرشار از آرامش است و جان می دهد برای کسانی که دوست دارند چندروزی را به دل طبیعت پناه ببرند. در این اقامتگاه شما با یک خانه با صفا و گرم روستایی طرف می شوید که با درختان خرمای اطراف آن جلوه ای ویژه به خود گرفته است. برای تزئین اتاق های این خانه روستایی از صنایع دستی سیستان و بلوچستان استفاده شده که همگی کار دست خاله زبیده هستند. به غیر از اتاق ها، در حیاط اقامتگاه چندین کپر وجود دارد که بدون شک از تجربه نشستن در آنها پشیمان نخواهید شد. این اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف نیز است و خیال مهمانان را از بابت خودروهایشان راحت می کند.

خدمات اقامتگاه بوم گردی خاله زبیده


کسانی که قبلا به این اقامتگاه سفر کرده اند همه از خونگرمی و مهمانوازی خاله زبیده که برگرفته از فرهنگ غنی استان بلوچستان است تعریف می کنند. در این اقامتگاه می توانید با هماهنگی قبلی انواع غذاهای لذیذ محلی مانند خورشت اناری، کراهی با مرغ، دوغ با، دود پطی، بریانی، خورشت بامیه، جوجه کباب، کشک کدو، عدسی و... را سفارش دهید و از مزه بی نظیر این غذاهای دلچسب لذت ببرید. علاوه بر آن، این مجموعه اقامتی دارای نمایشگاه صنایع دستی نیز است که مهمانان می توانند در آنجا انواع سوغاتی های زیبای استان بلوچستان را برای خود تهیه کنند. شما می توانید با تهیه بلیط ارزان هواپیما و سفر به این منطقه از یک اقامت خاص و دلچسب بهره مند شوید.

امکانات واحدهای اقامتی


این مجموعه دارای ۱۱ اتاق است که حداقل ظرفیت آنها ۳ نفر و حداکثر ظرفیت آنها ۹ نفر است. امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، کولر گازی، بخاری برقی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت مشترک و... در این اقامتگاه موجود هستند. علاوه بر اینکه این مجموعه دارای اتاق بازی کودک نیز است که مهمانان می توانند از آن جهت رفاه حال کودکان خود استفاده کنند.

فاصله تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناصری ایرانشهر: ۱۵.۸
فاصله تا موزه قرآن و عترت: ۱۶.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه بمپور: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ خالصه قلعه بمپور: ۱۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است