search
menu

اقامتگاه بوم گردی زرین دشت دره شهر ایلام

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی زرین دشت دره شهر
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی زرین دشت
امکانات اقامتگاه بوم گردی زرین دشت
مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی زرین دشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی زرین دشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی زرین دشت دره شهر


اقامتگاه بوم گردی زرین دشت در روستای زیبای دشت آباد شهرستان دره شهر در استان ایلام قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی زرین دشت دارای معماری قدیمی است که با اقامت در این محل می توانید زندگی ساده روستایی را از نزدیک لمس کرده و حس طراوات و شادابی بکنید. این اقامتگاه بوم گردی به غذاهای لذیذ محلی و محیطی سنتی مشهور است. شهرستان دره ‌شهر دارای جاذبه‌ های دیدنی زیبایی است و همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. این اقامتگاه در واقع خانه ای تاریخی با قدمتی ۴۰ ساله و بافتی قدیمی و سنتی است که در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بهره برداری قرار گرفت. این خانه قدیمی دارای چیدمان سنتی، حوض فیرزه ای رنگ و باغچه های رنگی و فضای دلنشین خود فضای زیبا و اقامتی با خاطرات شیرین برایتان فراهم می کند. با اقامت در این اقامتگاه مطمئنا آرامش را تجربه خواهید کرد و زیبایی های دلربای این منطقه در همه فصل ها از شما پذیرایی خواهند کرد؛ مانند بهار و تابستان با سرسبزی و هوای مطبوع خود و پاییز و زمستان با درختان هزار رنگ و زمین پوشیده از برف، شما با اقامت در این محل به جاذبه های دیدنی این اطراف دسترسی خواهید داشت. هنگام عصر یا شب می توانید در حیاط زیبای این اقامتگاه که هوای مطبوعی دارد، چای داغ ذغالی بنوشید و هوای تمیز به ریه های خود هدیه دهید.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه بوم گردی زرین دشت


این خانه سنتی دارای ۳ باب اتاق و ۱ سوئیت است. تمامی اتاق ها بصورت کف خواب و با استفاده از رخت خواب سنتی مانند پتو، بالش و تشک برای مسافران آماده شده است. برای همه اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی و حمام بصورت مشترک در محوطه اقامتگاه وجود دارد، اما سوئیت شامل سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی است. سوئیت این اقامتگاه به صورت مدرن تعبیه شده است و خود به تنهایی در ۵۰ متری مجموعه سنتی قرار گرفته است و ظرفیت مسافر بیشتری را دارد و همچنین دارای یک هال پذیرایی، یک اتاق، آشپزخانه، تراس، توالت ایرانی و حمام اختصاصی است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی زرین دشت


یکی از مزیت های اقامتگاه بوم گردی زرین دشت دارای ظرفیت کلی ۲۴ گردشگر است. اگر بخواهیم در مورد امکانات و خدمات رفاهی این اقامتگاه برایتان بگوییم باید به وجود سیستم گرمایشی سنتی، چراغ نفتی و سیستم سرمایشی، تلویزیون قدیمی، کولر گازی، راهنمای تور، تراس، آشپزخانه اشاره کنیم. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۱۰ سال رایگان است. همچنین در هنگام رزرو اتاق در این اقامتگاه، رزرو صبحانه نیز همزمان انجام می گیرد ولی برای نهار و شام می توانید از آشپزخانه موجود در این اقامتگاه استفاده کنید و غذای دلخواهتان را بپزید یا اینکه می توانید از رستوران های اطراف غذا سفارش دهید. برای میهمانانی که نمی توانند از سرویس بهداشتی ایرانی استفاده کنند، سرویس فرنگی سیار در اختیارشان قرار داده می شود. اگر به همراه خود حیوانات خانگی داشته باشید می توانید در حیاط این اقامتگاه نگه دارید ولی اجازه بردن به داخل ساختمان را ندارید.

مسیر دسترسی به اقامتگاه بوم گردی زرین دشت


همان طور که اشاره شد Zarrin Dasht Darreh Shahr Ecolodge در روستای دشت آباد در شمال غربی دره شهر و در حاشیه جاده در جاده ایلام – پل دختر واقع شده است و مسیر منتهی به این اقامتگاه کاملا آسفالته است، برای دسترسی به این منطقه می توانید از سمت دزفول در خوزستان و خرم آباد حرکت کنید یا اگر از تهران می روید باید پس از گذشتن از قم و اراک به سمت خرم آباد بروید یا اینکه به نزدیک ترین شهر بلیط هواپیما تهیه کنید و در نهایت بقیه مسیر را وارد جاده پل دختر شوید و به دره شهر بروید. اگر با اتومبیل شخصی به این اقامتگاه می روید، به راحتی می توانید از حیاط این خانه به عنوان پارکینگ برای اتومبیل های خود استفاده کنید. آب و هوای این منطقه از ایلام معتدل و خشک است و در همه فصل ها می توانید سفر کنید و از طبیعت بی نظیر و جاذبه های گردشگری لذت ببرید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی زرین دشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه بوم گردی زرین دشت تا قلعه باستانی تیغن: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه تسمه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده کوه کبیر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا تنگه بهرام چوبین: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا پل گاومیشان: ۲۲.۵ کیلومتر
فاصله تا سسد سیمره: ۳۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است