search
menu

هتل خلاش ایلام

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خلاش ایلام
امکانات و خدمات عمومی هتل خلاش ایلام
انواع اتاق های هتل خلاش ایلام
امکانات اتاق های هتل خلاش ایلام
دیگر خدمات هتل خلاش ایلام
فاصله هتل خلاش ایلام تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله هتل خلاش ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل خلاش ایلام


ایلام یکی از مهمان نوازترین شهرهای کشورمان ایران است که هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور است. خوشبختانه این شهر دارای هتل های متنوعی است که می‌توانید پیش از سفر اقدام به رزرو آنها کرده و سفر راحتی را تجربه کنید. یکی از هتل های خوب شهر ایلام، هتل خلاش است. هتل خلاش ایلام در سال ۱۳۸۲ در خیابان آیت الله حیدری ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل خلاش یک هتل ۲ ستاره است و از هتل های ارزان قیمت شهر ایلام به شمار می‌رود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان ایلام و سفر مقرون به صرفه به ایلام را دارید، هتل خلاش گزینه مناسبی برای شما است. این هتل ۲ طبقه، دارای ۲۲ واحد است و در مجموع گنجایش پذیرایی از ۵۸ مهمان را داراست.

امکانات و خدمات عمومی هتل خلاش ایلام


هتل خلاش ایلام دارای امکانات مناسبی برای اقامت است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، کافی شاپ، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، تشریفات ویژه و کپسول آتش نشانی اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل خلاش ایلام


هتل خلاش ایلام دارای ۲۲ اتاق است. تمامی اتاق ها نوسازی شده و شرایط و امکانات خوبی برای اقامت دارند. از انواع اتاق های هتل می‌توان به اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته اشاره کرد. هتل خلاش ایلام بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات اتاق های هتل خلاش ایلام


اتاق های هتل خلاش ایلام محیطی ساده و راحت دارند. سعی شده است تمامی امکانات مورد نیاز برای مهمانان در اتاق ها فراهم شود. صبحانه به صورت رایگان در اتاق ارائه می‌شود. امکانات اتاق ها شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، کمد لباس، رخت آویز، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی است. لازم به ذکر است اتاق های یک تخته و دوتخته فاقد پنجره هستند.

دیگر خدمات هتل خلاش ایلام


هتل خلاش دارای سالن غذاخوری با ظرفیت ۳۰ نفر است که در طبقه همکف هتل قرار دارد. ساعت کاری این سالن غذاخوری ۷ الی ۹ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران خلاش تشریف ببرید. رستوران خلاش در خارج از ساختمان و کنار هتل قرار دارد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۳۰ مهمان را داراست. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی است. ناگفته نماند در نزدیکی هتل، رستوران های دیگری هم قرار دارند که می‌توانید آنها را امتحان کنید. کارکنان هتل خلاش مسئولیت پذیر و خوش رو هستند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان سفر خوبی را تجربه کنند. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل خلاش رایگان است. متاسفانه هتل خلاش به دلیل نداشتن خدمات برای معلولین، گزینه مناسبی برای اقامت آنان نیست.

فاصله هتل خلاش ایلام تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


یکی از ویژگی های مثبت اقامت در هتل ۲ ستاره خلاش نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر ایلام است. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از تمامی جاذبه های شهر دیدن کنید. عمده شهرت این هتل به دلیل نزدیکی به کاخ فلاحتی است. ناگفته نماند فاصله هتل خلاش تا پایانه مسافربری ۳ کیلومتر است و با فرودگاه ایلام تنها ۸ کیلومتر فاصله دارد. هتل خلاش دارای ترانسفر رفت و برگشت نیست و لازم است از تاکسی برای این منظور استفاده کنید.

فاصله هتل خلاش ایلام تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ فلاحتی: ۱۳۰ متر
فاصله تا تپه خرگوشان: ۹۰۰ متر
فاصله تا پاساژ مهران: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲ کیلومتر
فاصله تا کبیر کوه: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است