search
menu

اقامتگاه بوم گردی کاس ماس آبدانان ایلام

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کاس ماس آبدانان
اتاق های اقامتگاه بوم گردی کاس ماس
امکانات اقامتگاه بوم گردی کاس ماس
فاصله اقامتگاه بوم گردی کاس ماس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی کاس ماس آبدانان


اقامتگاه بوم گردی کاس ماس در روستای مورموری، ۲۰ کیلومتری شهرستان آبدانان استان ایلام واقع شده است. با انتخاب این محل به عنوان اقامتگاه می توانید با زندگی عشایری آشنا شده و از طبیعت سرسبز این خطه لذت ببرید. اقامتگاه بوم گردی کاس ماس خانه ای با قدمت هشت ساله است که در روستایی با آب و هوای مطبوع همراه با آبشارهای فراوان قرار دارد و سالانه مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند. آبدانان و روستای مورموری در میان دو کوه بزرگ کویر کوه و دینار کوه همراه با دشت های وسیع و جنگل های سرسبز قرار گرفته اند و منطقه ای فوق العاده ایجاد کرده اند، طوری که یک طرف این خانه را مزارع کشاورزی و طرف دیگر را رودخانه فصلی و تپه ‌های سر‌سبز فرا گرفته است؛ همه این ها نشان دهنده هیجان زندگی بومی و لذت بردن از این همه زیبایی است. توجه داشته باشید که تعداد اقامتگاه های بوم گردی در این منطقه بسیار محدود هستند، بنابراین اگر علاقه مند به اقامت در این منطقه هستید، بهتر است قبل از سفر هنگام رزرو بلیط هواپیما این اقامتگاه را نیز رزرو کنید. این اقامتگاه بی نظیر به دریاچه های دو قلوی سیاه گاو، غار طبیعی مژاره، شهر تاریخی جولیان و آبشار ماهوته نزدیک است و در معماری نمای بیرونی این اقامتگاه از کاهگل و چوب درختان جنگلی استفاده شده است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی کاس ماس


اقامتگاه کاس ماس شامل دو باب اتاق ۱۲ متری و یک باب اتاق ۵۰ متری است که سر جمع دارای ظرفیت ۴۰ نفری است؛ این اقامتگاه شامل دو حمام و سه سرویس بهداشتی به صورت مشترک برای هر سه اتاق است. دیوارهای این اقامتگاه کاهگلی و چوبی هستند و اتاق ها نیز شامل تشک های کف خواب یا سنتی جاجیم، فرش های محلی دستباف، ظروف غذاخوری قدیمی همگی هستند که همگی حال و هوای سنتی را برایتان تداعی می کنند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی کاس ماس


در صورت رزرو این اقامتگاه، اگر مایل به دریافت ترانسفر فرودگاهی هستید باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین راهنمای تورهای محلی برای هدایت میهمانانی که در این محل اقامت دارند، آماده خدمت رسانی هستند. در حیاط Ecolodge Kase Mas میز و صندلی های چوبی وجود دارد که می توانید صبحانه محلی با نان تازه تنوری، کره و پنیر محلی و دمنوش های گیاهی در این قسمت از حیاط نوش جان کنید یا اینکه در هنگام شب سفارش چای ذغالی از چادرهای عشایری موجود در این اقامتگاه خالی از لطف نیست. این اقامتگاه با ظرفیت ۴۰ نفره خود شامل امکانات و خدماتی نظیر اینترنت با هزینه، آلاچیق، پارکینگ غیرمسقف، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آشپزخانه به صورت مشترک است، همچنین سیستم گرمایشی اقامتگاه بخاری گازی و سیستم سرمایشی آن کولر آبی است.
به دلیل یک طبقه بودن این اقمتگاه امکان بردن افراد سالمند و ناتوان جسمی وجود دارد ولی برای بردن حیوانات خانگی اجازه ندارید و باید در حیاط نگهداری کنید. توجه داشته باشید با رزرو این اقامتگاه صبحانه شما رایگان سرو خواهد شد، ولی سفارش انواع غذاهای بومی و محلی برای ناهار و شام با هماهنگی قبلی پذیرفته می شود که انواع غذاهای محلی مانند خورش تره کوهی، ترخینه، کوفته سیرابی، شله امیری، قله ماسوا، گوجه پلو، بورانی کنگر و بره قورمه هستند، توجه داشته باشید غذاهای این اقامتگاه همگی با مواد اولیه ارگانیک تهیه می شوند؛ همچنین مورد جالب توجه در هنگام سرو غذا نیز استفاده از وسایل سنتی است، به هیچ عنوان از ظروف پلاستیکی استفاده نمی کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی کاس ماس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی مورموری: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه های دو قلوی سیاه گاو : ۳۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی انفال: ۴۸.۶ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است