search
menu

اقامتگاه بوم گردی چهار طاقی دره شهر ایلام

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی
معرفی اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی
قوانین اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی
امکانات اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی
فاصله اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی


اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی با بنایی سنتی در محیطی پر از آرامش روستای جهانگیر آباد از توابع شهرستان دره شهر در استان ایلام واقع شده است و دارای تمامی امکانات لازم برای اقامتی خوش و خاطره انگیز است. اگر در اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی صبحانه، ناهار یا شام خواستید باید با پرداخت هزینه مجزا به مسئولین مربوطه اطلاع دهید و در زمان مقرر غذایتان را تحویل بگیرید. با اقامت در اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی دسترسی آسانی به امکانات شهری و جاذبه های گردشگری و دیدنی خواهید داشت. اقامتگاه بوم گردی چهار طاقی در روستای جهانگیر آباد دره شهر بسیار معروف شده است.
دره شهر، شهری سرسبز در دامنه کبیرکوه و ساحل رودخانه خروشان سیمره قرار دارد و منظره های زیبای این شهر همواره به عنوان مقصدی عالی برای گردشگران به شمار می رود؛ به طوری که طبیعت و جاذبه های بی نظیر دره شهر در طی سال و مخصوصا بهار و تابستان گردشگران را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می کند. این منطقه در هر ۴ فصل آب و هوای عالی و تمیزی دارد؛ در بهار سرسبز، در تابستان مطبوع، در پاییز هزار رنگ و در زمستان همراه با برف گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند و اصلی ترین کار در هنگام سفر انتخاب محل اقامتی دنج و راحت است، حال که Chahar Taghi Darreh Shahr Ecolodge در محلی با آب و هوای تمیز و بدون آلودگی قرار گرفته می تواند بهترین جا برای نفس کشیدن باشد، همچنین محلی با غذاهای بی نظیر محلی و بومی که باید رژیمتان را کنار بگذارید و از طعم غذاهای بی نظیر این منطقه لذت ببرید.

معرفی اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی


اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی یک خانه روستایی است که در ۱ کیلومتری دره شهر قرار دارد و به صورت سوئیت بازسازی شده است. این اقامتگاه دارای یک پذیرایی، ۲ اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و حداکثر برای ۲۰ نفر ظرفیت دارد. در اقامتگاه بوم گردی از چیدمان سنتی استفاده کرده اند که همین امر باعث آرامش شما خواهد شد؛ فضایی عالی برای اقامت گردشگران ایجاد کرده اند که مطمئنا از انتخاب این اقامتگاه پشیمان نخواهید شد.
شهرستان دره شهر جزو استان ایلام است و دارای آثار تاریخی زیادی مانند آتشکده چهارطاقی است. قدمت این آتشکده به دوره های مختلفی از تاریخی به خصوص دوره ساسانی و قرن های اسلامی بر می گردد. آتشکده چهارطاقی در کناره چپ رودخانه سراب دره شهر قرار دارد که به تنوره سرخ گچی معروف است. این آتشکده جزو مکان هایی برای گرامیداشت آتش مقدس و مراسم مذهبی محسوب می شود که از نظر معماری بر اساس اصول خاص و ویژه ساخته شده است و مصالح و سبک معماری به کار رفته در این بنا مربوط به اوایل دوره اسلامی است. حال نام اقامتگاه بوم گردی نیز از این آتشکده گرفته شده؛ جایی که در سطح کشور شهرت دارد. اقامتگاه بوم گردی چهارطافی دارای یک تراس زیبا مشرف به روستا است که از این تراس می توانید چشم انداز زیبایی از اطراف را تماشا کنید و هوای پاک به درون شش هایتان بفرستید.
این اقامتگاه دارای چشم اندازی بی نظیر، محیط تمیز و مرتب، معماری ساده و شیک، نورگیری عالی در منطقه ای آرام همراه با امکانات رفاهی و اقامتی است که در اختیار گردشگران قرار داده می شود. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل محوطه ممنوع است ولی در فضای باز اطراف می توانید سیگار بکشید.

قوانین اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی


از اصلی ترین قوانین این اقامتگاه توجه به ساعت ورود و خروج است که بهتر است رعایت کنید. ساعت ورود ۲ ظهر و ساعت خروج ۱۲ ظهر است که در این فاصله دو ساعته به تمیز کردن ساختمان مشغول هستند تا برای گروه بعدی آماده شود. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در این اقامتگاه رایگان است. یکی از ویژگی های خاص این اقامتگاه رزرو آنلاین آن است که در دیگر اقامتگاه ها چنین امکاناتی وجود ندارد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی


این اقامتگاه همانند بقیه خانه های سنتی شامل وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند. همچنین سرویس بهداشتی به سرویس فرنگی نیز مجهز است. رختخواب های سنتی برای خواب وجود دارد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک دره شهر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک سراب دره شهر: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا تنگ بهرام چوبین: ۱۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است