search
menu

اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر ایلام

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر
اتاق ها و امکانات اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر
امکانات رفاه و تفریحی اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر
فاصله اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر


اقامتگاه بوم گردی بهار در روستای اسلام آباد دره شهر در جنوب شرقی استان ایلام واقع شده است که در مجاورت استان های لرستان و خوزستان قرار دارد. این اقامتگاه بوم گردی در مسیر جاده اصلی دره شهر به ایلام در یک طبقه با ۳ اتاق خواب قرار دارد و دارای امکانات رفاهی مناسب آماده استقبال از مسافران و گردشگران عزیز است. در حیاط این اقامتگاه باغی وسیع وجود دارد و به انواع درختان مانند بهارنارنج، لیمو و پرتقال دسترسی خواهید داشت و اینکه این اقامتگاه شامل بسیاری از امکانات برای رفاه حال مسافران است؛ مسافران با خرید بلیط هواپیما و سفر به این خطه در هر سن و هر سلیقه ای که باشند اقامتی به یاد ماندنی را در این اقامتگاه تجربه خواهند کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه فاصله نزدیک آن به شهر ایلام است که به راحتی می توانید به جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر ایلام دسترسی داشته باشید و در مدت زمان کوتاه از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید کنید. دره شهر خود یکی از شهرهای باستانی استان ایلام با خرابه هایی از ماداکتو مربوط به دوران ساسانی است که مکانی عالی برای سفر و گشت و گذار محسوب می شود. اگر به طبیعت علاقه مندید؛ در مسیر ایلام به دره شهر می توانید به چندین مورد جاذبه های طبیعی و گردشگری دسترسی داشته باشید و اینکه بهتر است بدانید تمام طول مسیر تا اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر آسفالته است.

اتاق ها و امکانات اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر


اتاق اول این اقامتگاه ۱۶متری به صورت کف خواب و ظرفیت ۶ نفری دارد. توالت ایرانی و حمام اختصاصی در بیرون اتاق وجود دارد، همچنین از کولر آبی به عنوان سیستم سرمایشی و از شومینه هیزمی به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می شود. اتاق دوم ۲۵ متری است و ظرفیت ۱۲ نفره دارد؛ این اتاق دارای توالت ایرانی و حمام اختصاصی در بیرون اتاق، سرویس کف خواب، سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی شومینه هیزمی است. اتاق سوم با متراژ ۱۰۰ متری به صورت سوئیت است و در واقع بزرگ ترین فضای اقامتی Bahar Darreh Shahr Ecolodge بوده و دارای ظرفیت ۱۵ نفری است، همچنین شامل امکاناتی از قبیل آشپزخانه مجهز، توالت فرنگی، توالت ایرانی، حمام، بخاری گازی و سرویس خواب تشک و پتو است.

امکانات رفاه و تفریحی اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر


امکانات خدمات و رفاهی در این اقامتگاه وجود دارند که عبارتند از آشپزخانه عمومی، تلویزیون، آلاچیق برای استراحت، باربیکیو برای پخت کباب و درست کردن چای آتشی، راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران خارجی. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. از حیاط این اقامتگاه می توانید به عنوان پارکینگ استفاده کنید. همچنین در باغ این اقامتگاه استخر ماهی وجود دارد و به شما این امکان را می دهد تا ماهی گیری را در دل طبیعت تجربه کنید یا اینکه در کنار آب روان قدم زده و روحی تازه کنید. اگر مایل به سفارش غذا در این اقامتگاه باشید، باید در هنگام رزرو یا با هماهنگی قبلی غذاهای محلی این منطقه را سفارش دهید که عبارتند از کته گوجه، کشک و بادمجان، آش رشته، جوجه کباب و ... که در این بوم گردی طبخ می شوند. قیمت غذاهای این اقامتگاه نیز مناسب بوده می توانید با خیال راحت سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی بهار دره شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دره شهر: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده کوه کبیر: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک سراب دره شهر: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا تنگ بهرام چوبین: ۱۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است