search
menu

هتل آپارتمان ورزش همدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ورزش همدان
امکانات هتل آپارتمان ورزش همدان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان وررش همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ورزش همدان


هتل آپارتمان ورزش در شش کیلومتری شهر همدان و در شهر مریانج قرار دارد. این هتل آپارتمان سه ستاره در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده و دارای ۴ طبقه و ۴۸ اتاق با ظرفیت ۱۱۲ نفر است. این هتل زیبا در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که شهر همدان یکی از شهرهای قدیمی با جاذبه های دیدنی و تاریخی بسیاری است و سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما روانه این خطه می شوند، بدین جهت برای اقامت این مسافران تعداد کافی هتل وجود دارد که یکی از هتل های مورد استقبال گردشگران این شهر هتل آپارتمان ورزش شناخته می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه حدودا ده دقیقه است که از طریق تاکسی سرویس دسترسی خواهید داشت. اگر جزو افرادی هستید که به خرید علاقه دارید، با اقامت در این هتل به مراکز خرید نیز دسترسی آسانی خواهید داشت.
هتل ورزش در مکانی خلوت واقع شده و چشم انداز زیبایی رو به کوه الوند دارد، بازدید از جاذبه های دیدنی شهر همدان مانند آرامگاه ابوعلی سینا و باباطاهر از این هتل آسان است. این هتل آپارتمان دارای فضایی مملو از آرامش بوده و چشم انداز دل انگیزی رو به طبیعت، باغ میوه و کوه الوند دارد که برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می کند. از هتل ورزش در کمتر از پانزده دقیقه می توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل آپارتمان ورزش همدان


برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید سوار آسانسور شوید. در لابی هتل نیز اتاق چمدان دایر گردیده تا در صورت نیاز وسایلتان را به این محل بسپارید. هتل آپارتمان ورزش همدان در کنار مجموعه ورزشی شهید حاجی‌ بابایی قرار دارد و این مجموعه ورزشی مجهز به سالن های بدنسازی، کشتی و والیبال، زمین فوتبال، استخر، جکوزی است، همین امر سبب گشته تا به یکی از هتل های مناسب منطقه تبدیل شود و میهمانان می توانند با پرداخت هزینه مربوطه در ساعات کاری مجموعه ورزشی از این خدمات بهره مند شوند. اینترنت وای فای رایگان در لابی Varzeh Hotel ارائه می شود. این هتل فاقد پارکینگ است اما در محوطه اطراف هتل می توانید اتومبیل خود را پارک نمایید. طبق قوانین ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل دوتخته، سه تخته و سوئیت‌ های سه نفره و چهار نفره هستند و به طور روزانه نظافت می شوند. اتاق های این هتل شامل یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی کولر آبی هستند، همچنین حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۶ سال رایگان است ولی برای افراد بالای ۷ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. سرویس اضافه در واحدهای اقامتی این هتل به صورت کف خواب بوده و از لابی هتل می توانید پتو و بالش درخواست کنید.

رستوران هتل


اتاق های این هتل آپارتمان مجهز به آشپزخانه هستند و امکانات پخت و پز وجود دارد. اما اگر تمایلی به آشپزی نداشته باشید، در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی در وعده های غذایی ناهار و شام سرو می کنند، البته برای سفارش این غذاها باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. میهمانان با اقامت در این هتل روزانه صبحانه مفصل و سلف سرویس می خورند.

فاصله هتل آپارتمان وررش همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ ایرانی همدان: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گنجنامه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هگمتانه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه باباطاهر: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابوعلی سینا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج قربان: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مجسمه شیر سنگی همدان: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است