search
menu

اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان
فاصله اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:

اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان


اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان از اقامتگاه‌های سنتی و بسیار خوب شهر همدان است. این اقامتگاه که با محیط شگفت انگیز خود، حال و هوایی از زندگی با اصالت و قدیمی ایرانی‌ها را برای مهمانان خود تداعی می‌کند، در سالیان اخیر طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. شکی نیست که اقامت در نزدیکی روستایی که قدمتش به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد، از هر لحاظ لذت بخش است. مخصوصا اگر بدانید که این دهکده، لقب روستای رنسانسی ایران را به یدک می‌کشد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از برنامه ریزی برای سفر به همدان، مقاله راهنمای سفر همدان را بخوانید.
اگر شما مهمان Varkaneh Ecolodge شدید، نه تنها می‌توانید از اقامت در این مکان لذت ببرید، بلکه فرصت بازدید از روستای باستانی ورکانه و آشنایی با ارزش‌های تاریخی، معدنی، طبیعی و محیطی آن را نیز در دست خواهید داشت. این مکان که فاصله‌ای حدودا ۲۳ کیلومتری با شهر همدان دارد، در میان باغ‌های مختلف واقع شده و با معماری سنتی خود، محیطی بسیار دل انگیز و آرامش بخش پدید آورده است. اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و در همین مدت کوتاه، با ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب، شرایط را کاملا به نفع خود کرده است.
اگر قدم در فضای دوست داشتنی این اقامتگاه بگذارید، نه تلویزیونی خواهید دید، نه یخچال و نه هیچ نوع وسیله مدرن دیگر. اتفاقا جذابیت اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان برای بسیاری از گردشگران هم به همین خاطر است. عدم وجود چنین امکاناتی باعث رقم خوردن فضایی بسیار اصیل و نوستالژیک در این اقامتگاه شده است. جالب است بدانید که حتی حمام اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان نیز به صورت مشترک توسط مهمانان استفاده می‌شود. مطابق با آنچه که ذکر شد، طبیعتا در اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان نمی‌توان شاهد رستوران و سرویس‌های مدرنی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان بود.
البته وعده صبحانه با نهایت دقت و با بهترین طعم‌ها برای مهمانان سرو می‌شود. ساختمان دو طبقه اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان مجهز به پارکینگ بسیار کوچکی هست که در آن ۴ خودرو را می‌توان پارک کرد. همچنین جالب است بدانید که بخشی از طبقه اول این ساختمان با متراژ ۲۸ متر به عنوان لابی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مهمانان، در صورت لزوم خستگی خود را آنجا از تن دور کنند.
یکی از نقاط اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان که مورد توجه اکثر مهمانان قرار می‌گیرد، چایخانه سنتی این اقامتگاه است. عنصر دیگری که اقامت در اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان را جذاب می‌کند، فضای سبز خارق العاده و بکر اطراف این اقامتگاه است. یک روز که خورشید در حال غروب است، به بالکن اتاق خود بروید و از آنجا منظره بیرون را تماشا کنید. گویی رویاهای شما برای لمس بکرترین فضای طبیعت رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.
درباره اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان بد نیست این را هم بدانید که این اقامتگاه از سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار خوبی برخوردار است. هزینه پایین اقامت در اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان نیز یکی دیگر از علت‌های افزایش محبوبیت این مکان به شمار می‌رود. به عبارت بهتر، شما می‌توانید سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از حد تصور رزرو نمایید و از اقامت در آنها لذت ببرید. واقعا تصور لمس آب و هوای دلنشین فضای اطراف اقامتگاه بومگردی ورکانه و اقامت دلنشینی که می‌توان در این مکان تجربه شگفت آور است.
اگر با خرید بلیط هواپیما مسافر شهر همدان شدید و علاقه‌ مند به تجربه فضایی در نزدیکی روستاهای این شهر بودید، حتما پیشنهاد ما برای اقامت در اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان را پذیرا باشید.

فاصله اقامتگاه بومگردی ورکانه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا روستای توریستی ورکانه: ۲۷۰ متر
فاصله تا باغ‌های ورکانه: ۴۵۰ متر
فاصله تا قلعه قدیمی: ۵۵۰ متر
فاصله تا باغ‌های ارزانفود: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ‌های شمس آباد: ۷.۹ کیلومتر


امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است