search
menu

هتل پارسیان آزادی همدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان آزادی همدان
فاصله هتل پارسیان آزادی همدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان آزادی همدان


هتل پارسیان همدان که گاها با نام هتل پارسیان آزادی نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین هتل‌های همدان برای اقامت در این شهر زیبا است. هتل پارسیان همدان عضوی از مجموعه هتل‌های پارسیان است که در سال ۱۳۷۲ در یکی از بهترین و خوش آب و هوا‌ترین مناطق همدان نزدیک به کوه‌های پر غرور و زیبای الوند ساخته شد. تاریخ ساخت هتل نشان از سابقه طولانی این هتل و میزان حرفه‌ای بودنش در امور هتلداری دارد و احتمالا این نگرانی را نیز به همراه خواهد داشت که تجهیزات و امکانات هتل قدیمی و فرسوده‌اند.
اما لازم نیست نگرانی‌ای به دل راه دهید چرا که هتل پارسیان آزادی همدان در سال ۱۳۹۶ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا امکانات خود را به روز کرده و خدمات خود را با اصول هتلداری و مهمانداری دنیا مطابقت دهد. اتاق‌های هتل پارسیان همدان پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند که رو به خیابان‌ها و کوه‌های زیبا همدان باز می‌شوند. البته پیشنهاد می‌شود در اتاق‌های رو به کوه هتل اقامت داشته باشید زیرا چشم انداز بهتری نسبت به خیابان دارد و البته برای عکاسی نیز سوژه مناسب‌تری است.
هتل پارسیان در کل ۴۵ اتاق و سوئیت با امکانات مختلف دارد. تمامی اتاق‌های این هتل چهار ستاره مجهز به سیستم تهویه بوده و دارای تلویزیون، یخچال، کمد لباس، بالکن، مینی بار( باهزینه) و دمپایی است. همچنین صندوق امانات نیز در اتاق‌های هتل پارسیان قرار گرفته تا میهمانان محلی امن برای نگهداری اشیاء و اسناد ارزشمند خود داشته باشند. برای میهمانانی که تا چای/ قهوه نباشد زندگی برای‌شان جریان ندارد هم چای ساز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های پارسیان آزادی همدان فرنگی است اما سرویس بهداشتی ایرانی نیز بین طبقات قرار داده شده است.
حمام داخل اتاق‌ها نیز مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله و غیره است. بد نیست بدانید که میهمانان هتل پارسیان همدان در داخل اتاق‌ها و لابی هتل امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت؛ اینترنتی که هتل پارسیان به صورت رایگان و با حجم نامحدود در دسترس میهمانان خود قرار داده است. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌های هتل پارسیان آزادی همدان ارائه می‌شود.
از امکانات اتاق‌ها که بگذریم مجموعه هتل پارسیان همدان امکانات فراوانی را در داخل هتل ایجاد کرده و میهمانان به جز برای بازدید از مکان‌های دیدنی شهر نیازی به ترک هتل نخواهند داشت. به طور مثال فضای سبز هتل میهمانان را به قدم زدن‌های صبحگاهی تشویق می‌کند و خود پرداز هتل میهمانان را بی‌نیاز از خدمات بانکی خواهد کرد. دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل پارسیان همدان عبارتند از: خدمات باربری، صندوق امانات، دستگاه فکس- پرینتر و فتوکپی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، خدمات لاندری( خشک شویی)، و خدمات برای معلولین.
البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که هتل پارسیان همدان دارای آسانسور بوده و سالمندان و معلولین به راحتی بین طبقات هتل رفت و آمد خواهند کرد. این هتل ۴ طبقه دارای پارکینگ نسبتا کوچکی است که تنها ظرفیت پارک ۱۰ خودرو را دارد اما به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته. هتل پارسیان همدان فاقد استخر، ترانسفر رفت و برگشت، صرافی و تجهیزات ورزشی است.

فاصله هتل پارسیان آزادی همدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تفریحی رنگین کمان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابوعلی سینا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه استرو مردخای: ۶ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی: ۷ کیلومتر
فاصله تا شیر سنگی: ۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۸ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی تاریک دره: ۱۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است