search
menu

هتل کتیبه همدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کتیبه همدان
فاصله هتل کتیبه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل کتیبه همدان


هتل کتیبه همدان از هتل‌های ۴ ستاره و بی نظیر شهر همدان است. این هتل زیبا و تماشایی با امکانات منحصر به فرد و کادر مجرب و حرفه‌ای خود، شرایط فوق العاده خوبی برای اقامت شما رقم خواهد زد. با توجه به اینکه Katibeh Hotel در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است، از این هتل به عنوان جدیدترین و مدرن‌ترین اقامتگاه شهر همدان نیز یاد می‌شود.
از طرفی دیگر، مساحت 5 هزار متری هتل کتیبه همدان این اقامتگاه را در زمره بزرگترین اقامتگاه‌های شهر نیز قرار می‌دهد. هتل کتیبه همدان شامل ساختمانی ۵ طبقه است که ۳۱ باب اتاق و سوئیت دنج و دلنشین را در خود جای داده و امکانات رفاهی بسیار لوکسی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به تماشای تلویزیون نشست، استحمام کرد، از لوازم بهداشتی نهایت استفاده را برد، یخچال و چای ساز و دراور را مورد استفاده قرار داد و در نهایت، اقامت بسیار آسوده‌ای را تجربه نمود. سیستم‌های گرمایش و سرمایش داخل اتاق‌های هتل کتیبه همدان بی نظیر هستند. همچنین در این اتاق‌ها می‌توان از مزایای مینی بار، تلفن، کمد، انواع شارژر‌ها و صندوق امانات نیز برخوردار شد.
با توجه به وسعت زیاد هتل کتیبه همدان، در این اقامتگاه پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت حدود ۱۰۰ خودرو و همچنین پارکینگی روباز با ظرفیت بیش از ۶۰ خودرو نیز تعبیه شده است. جالب اینجاست که استفاده از هر دو پارکینگ به صورت رایگان برای مهمانان امکان پذیر است. در کنار همه موارد ذکر شده، شاید به جرات بتوان گفت که نقطه قوت هتل کتیبه همدان، رستوران شیک و خارق العاده‌اش است. رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ مهمان که با غذاهای ناب و درجه یک خود، همه را شگفت زده می‌کند.
علاوه بر این رستوران، آنچه باعث می‌شود که اقامت در هتل کتیبه همدان بیش از پیش مجلل و با شکوه شود، کافی شاپ دوست داشتنی این هتل است. کافی شاپی با فضای عالی که بهترین خوردنی‌ها را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد. جالب است بدانید که شما با اقامت در هتل کتیبه همدان می‌توانید هر وقت که دلتان خواست سری به فروشگاه این اقامتگاه بزنید و انواع صنایع دستی مختلف را به عنوان یادگاری سفر به همدان خریداری نمایید.
ناگفته نماند که کارکنان حرفه‌ای هتل کتیبه همدان، سرویس‌های ممتازی از قبیل خدمات باربری، روم سرویس و خشکشویی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. نکته جالب دیگری که ذکر آن حائز اهمیت به نظر می‌رسد، ارائه خدمات لازم برای اقامت معلولان در هتل کتیبه همدان است. لابی هتل کتیبه همدان دیگر مکان جذابی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
این مکان که ظرفیت پذیرایی از ۲۸ مهمان را دارد در طبقه همکف هتل واقع شده است. مهمانان معمولا به لابی هتل کتیبه همدان مراجعه می‌کنند تا بتوانند از اینترنت بی سیم، رایگان و پرسرعت آن برای خرید بلیط هواپیما و اتوبوس و دیگر کارها نهایت استفاده را ببرند. لذت سفر به همدان را اگر در یک کفه ترازو قرار بدهیم، بدون شک لذت اقامت در هتل کتیبه این شهر را نیز در طرف دیگر باید بگذاریم تا متوجه شویم که این اقامت، هیچ دست کمی از یک سفر به یاد ماندنی ندارد. پس برای انتخاب هتل ۴ ستاره و پرطرفدار کتیبه همدان هیچ شکی به خود راه ندهید.

فاصله هتل کتیبه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا امامزاده سید فخرالدین: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع توریستی عباس آباد: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میلاد: ۳ کیلومتر
فاصله تا رستوران و موزه مردم شناسی حمام تاریخی قلعه: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سپیده: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا تالار قرآن: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دفاع مقدس: ۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است