search
menu

هتل گنجنامه همدان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گنجنامه همدان
فاصله هتل گنجنامه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل گنجنامه همدان


هتل گنجنامه همدان یکی از آن اقامتگاه هایی است که مهمانان شهر همدان و دهکده توریستی گنجنامه را در دامنه کوه های الوند میزبانی می کند. این هتل در داخل یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های همدان ساخته شده است؛ جایی که نه تنها پاتوق اهالی شهر بوده بلکه زیبایی های طبیعی و هیجان تفریحاتش برای هر کسی وسوسه کننده است. آب و هوای خنک این منطقه، پرگردشگر بودن این مجموعه و مناظر شگفت انگیزش از جمله دلایلی بودند که منجر به ساخت هتل گنجنامه شدند.
هتل گنجنامه شامل ۲۰ واحد اقامتی در قالب سوئیت های ۵۰ متری چوبی است که تعدادی از آن ها در بالای پارکینگ و در کنار هم ردیف شده اند و چشم اندازی رو به زیبایی های کوه های الوند دارند. بخش دوم هتل در نزدیکی رستوران نمکی واقع شده که کیفیت بهتری نسبت به واحدهای بالای پارکینگ دارند. این سوئیت ها به صورت ۲ تا ۶ نفره ارائه می شوند و گاهی اوقات برای رزرو آن ها تخفیف هایی در وب سایت اصلی هتل در نظر گرفته می شود.
ویلا های کوهستانی گنجنامه همدان برای سفرهای گروهی و خانوادگی بسیار مناسب هستند ولی هنوز کیفیت امکانات و خدمات برخی از آن ها به حد مطلوب نرسیده است. یعنی ممکن است انتظاراتتان را برآورده نکند ولی تجربه اقامت در هتلی که در محاصره زییایی های طبیعت باشد، ارزشش را دارد، به خصوص اینکه پکیج کاملی از تفریحات نیز در انتظارتان خواهد بود.
فقط باید در انتخاب سوئیت ها دقت داشته باشید، برخی از سوئیت ها چشم اندازی رو به پارکینگ یا جاده دارند و چندان خوشایند نیستند، تمیزکاری برخی از سوئیت ها نیز به صورت مرتب انجام نمی شود و موقع انتخاب باید به این موضوع توجه کرد.
در کل، واحدهای اقامتی هتل گنجنامه دارای امکاناتی نظیر مبلمان، آشپزخانه، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، اینترنت، بالکن، سیستم گرمایش از کف، یخچال، مینی بار، اتو، سرویس فرنگی و ایرانی هستند. این سوئیت ها دکوراسیون مدرن و بروزی دارند و آشپزخانه کوچکشان کاملا مجهز است. در این هتل مرزی بین طبیعت گردی، امکانات تفریحی، خرید، بازدید از جاذبه تاریخی و شکم گردی نیست، یعنی خود را در جزیره کوچکی تصور خواهید کرد که به همه اینها دسترسی دارید.
همانطور که می دانید، دهکده تفریحی گردشگری گنجنامه به غیر از بنای تاریخی خود یعنی کتیبه های باستانی، دیدنی های دیگری مثل آبشار گنجنامه، کوه الوند و امکاناتی همچون تله کابین، بانجی جامپینگ، سورتمه ریلی، غار آکواریوم گنجنامه و ده ها امکانات تفریحی دیگر را در خود جای داده است.
هتل گنجنامه نیز دارای یک پارکینگ اختصاصی و یک رستوران سنگی منحصر به فرد است که غذاهایی ارگانیک را برای مهمانان خود طبخ و سرو می کند، محیط این رستوران به شکل سنتی دکور شده ولی جای کاملا دنجی نیست. علاوه بر این ها هتل گنجنامه از امکاناتی مثل اتاق جلسه، سالن همایش و نمازخانه نیز برخوردار است.
به توصیه تمام کسانی که تا قبل از این با بلیط هواپیما یا راه های دیگر به همدان سفر کرده اند و در هتل گنجنامه اقامت داشته اند، بهتر است به جای آخر هفته ها و ایام پرگردشگر دهکده گنجنامه، اواسط هفته به این مجموعه سر بزنید تا با سر و صدای بیش از حد، تاخیر در رسیدگی و سرویس دهی مواجه نشوید و رویای ماندن در کوهستان را به بهترین شکل ممکن محقق کنید.

فاصله هتل گنجنامه همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا تله کابین گنجنامه: ۲۳۰ متر
فاصله تا غار آکواریوم گنجنامه: ۳۰۰ متر
فاصله تا کتیبه های تاریخی گنجنامه: ۴۰۰ متر
فاصله تا آبشار گنجنامه: ۴۰۰ متر
فاصله تا شهر بازی گنجنامه: ۴۰۰ متر
فاصله تا دشت میشان: ۱.۸ کیلومتر

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به همدان هستید، نوشتار راهنمای سفر همدان را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است