search
menu

هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان
امکانات هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان


هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان (به انگلیسی: Borj-e Sepid Residential Complex) از گزینه های اقامتی اقتصادی همدان است که در مکانی مطلوب واقع در بلوار بنی هاشم همدان قرار گرفته است. نرخ اقامتی مقرون بصرفه، فضای شیک و دلنشین واحدهای اقامتی، امکاناتی قابل قبول هتل، خدماتی رضایت بخش و وجود کارکنانی مجرب و کارآزموده از جمله عواملی است که این هتل را به اقامتگاهی محبوب میان خریداران بلیط هواپیما چارتر و گردشگران مبدل ساخته است.

امکانات هتل


از آنجایی که هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان جزء هتل آپارتمان های کشورمان محسوب می گردد، نباید انتظار امکاناتی در حد و اندازه های هتل های چند ستاره را از این مکان داشت. با این حال، این هتل از امکاناتی از قبیل نمازخانه، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، تلویزیون در لابی، سالن بیلیارد، رمپ، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی برخوردار بوده و به سیستم اطفاء حریق مجهز شده است. کارکنان هتل برای رفاه حال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، پارکینگ روبازی را در نظر گرفته اند تا خیال این افراد را از بابت پارک خودروی خود در مکانی امن آسوده سازد. وجود اتاق چمدان در هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان موجب گردیده که میهمانانی که زودتر از زمان تحویل اتاق در هتل حضور میابند، قادر باشند چمدان های خود را در مکانی ایمن نگهداری کنند و خود تا زمان تحویل اتاق به گشت و گذار در شهر دیدنی همدان بپردازند. گرچه این اقامتگاه فاقد رستوران است، اما از آشپزخانه ای مجهز به کلیه وسایل پخت و پز برخوردار بوده و محیطی پاکیزه و مناسب را برای میهمانانی که دوست دارند خود سرآشپز خود باشند، فراهم آورده است.

خدمات هتل


به لطف وجود کارکنانی مودب و متعهد در هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان، خدماتی رضایت بخش به میهمانان عرضه می گردد. از خشکشویی و لباسشویی گرفته تا خانه داری و روم سرویس، هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان قادر است کلیه خدمات مورد نیاز میهمانان را در طول اقامت در این مکان تامین کند تا رضایت حداکثری گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را جلب سازد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان


این هتل تازه تاسیس (سال تاسیس: ۱۳۹۸) از ۱۷ واحد اقامتی متشکل از گزینه های اقامتی دو خوابه و سه خوابه برای چهار و شش نفر تشکیل شده است. گفتنی است که هر کدام از واحدهای اقامتی این مکان از فضایی دلباز و وسیع تشکیل شده و به شایستگی با کلیه وسایل رفاهی تزئین گشته است.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


همان طور که در بخش قبلی بدان اشاره شد، کلیه وسایل رفاهی از قبیل تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم پخت و پز، میز و صندلی، شوفاژ و وسایل بهداشتی و استحمام در این مکان گنجانده شده تا میهمانان و خریداران بلیت هواپیما همدان از هر نیازی بی نیاز گردند. همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان، صندوق اماناتی در هر واحد اقامتی تعبیه شده تا گردشگرانی که نگران نگهداری از تجهیزات باارزش و گران قیمت خود هستند، خیالشان از بابت این مورد نیز آسوده گردد.

موقعیت مکانی هتل


به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان، دسترسی به برخی از اماکن دیدنی همدان نظیر آرامگاه بوعلی سینا و بابا طاهر میسر گشته است. همچنین قرارگیری این هتل در نزدیکی برخی رستوران های شهر نیز موجب گردیده که افرادی که دوست ندارند غذای خود را در آشپزخانه هتل طبخ کنند، به راحتی به برخی از برترین غذاخوری های همدان دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان خانه مسافر برج سپید همدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا برج تاریخی قربان همدان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا رصدخانه ابن صلاح همدانی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک شیر سنگی همدان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه بوعلی سینا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه بابا طاهر: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است