search
menu

هتل باباطاهر همدان

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بابا طاهر همدان
فاصله هتل بابا طاهر همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل بابا طاهر همدان


هتل بین‌المللی بابا طاهر بهترین گزینه برای اقامت در شهر همدان است. Baba Taher Hotel یک هتل ۵ ستاره است که در نزدیکی آرامگاه بابا طاهر قرار دارد. هتل بین المللی بابا طاهر در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است و صاحب تجربه بی‌نظیری در زمینه هتل داری است. البته نوسازی این هتل در سال ۹۶ صورت گرفته و رونقی دیگر به هتل بخشیده است. هتل بابا طاهر ۴ طبقه است و با ۱۳۰ اتاق فوق‌العاده، قابلیت پذیرایی از ۵۳۰ مهمان را دارد.
هتل بابا طاهر نامی آشنا برای تمام کسانی است که به شهر همدان سفر کرده‌اند. این هتل با امکانات و خدمات باکیفیت خاطراتی خوش در ذهن مهمانان به یادگار می‌گذارد. هتل بابا طاهر دارای امکاناتی مثل آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما، تاکسی سرویس، آسانسور، اینترنت رایگان، تلویزیون، فتوکپی، پرینتر، کافی نت، صندوق امانات، آرایشگاه، خود پرداز، آتلیه و غیره است. استخر، سونا، ماساژ و جکوزی از امکاناتی است که علاقمندان به شنا را راضی خواهد کرد. ناگفته نماند خدمات خانه داری، باربری، تهیه بلیط، تور و بیدار باش در این هتل ارائه می‌شود.
درست است که بخش عمده‌ای از سفر در گردش و بیرون از هتل می‌گذرد ولی راحت بودن اتاق نقش چشمگیری در کیفیت مسافرت دارد. هتل بابا طاهر از ۱۳۰ اتاق شیک، زیبا و کاملا راحت تشکیل شده است. این هتل دارای ۸ نوع اتاق است: اتاق دو تخته چشم‌ انداز الوند، دو تخته روف گاردن، سه تخته چشم انداز الوند، چهار تخته، چهار نفره لاکچری، سوئیت چهار نفره جونیور و سوئیت شش نفره امپریال. تمامی اتاق ها از امکانات خوبی برخوردارند تا آسایش مهمانان به طور کامل تامین شود. از امکانات اتاق ها می‌توان به چای ساز، یخچال، مینی بار، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، میز تحریر، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.
صبحانه در اتاق ارائه می‌شود. همچنین هتل بابا طاهر دارای یک رستوران بی‌نظیر است. رستوران هگمتانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر، در طبقه همکف قرار دارد و غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی در آن سرو می‌شود.
کارکنان هتل بابا طاهر کاملا برازنده یک هتل بین المللی هستند. تمامی کارکنان کاملا حرفه‌ای و بامسئولیت هستند و با مهربانی و خوش خلقی هرچه تمام به وظابف خود رسیدگی کرده و از هیچ کمکی به مهمانان دریغ نمی‌کنند.
یکی از بهترین ویژگی های هتل بابا طاهر نزدیکی به جاذبه های شهر همدان است. هتل بابا طاهر در ضلع شرقی آرامگاه بابا طاهر قرار دارد و بسیار نزدیک به جاذبه های تاریخی و همچنین مراکز خرید همدان است. با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید از بسیاری از جاذبه های همدان بازدید کنید. برای خرید سوغاتی شهر همدان می‌توانید سری به فروشگاه داخل هتل هم بزنید. بعد از گردش در شهر بد نیست به کافی شاپ یا چایخانه هتل رفته و با میل کردن نوشیدنی مورد علاقه‌تان برای ادامه سفر شارژ شوید.
هتل بابا طاهر دارای پارکینگ رایگان با گنجایش ۳۰ خودرو است. فاصله هتل بابا طاهر با ترمینال مسافربری و فرودگاه به ترتیب ۴ و ۹ کیلومتر است.

فاصله هتل بابا طاهر همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله هتل بابا طاهر تا کبابی بناب: ۲۷۰ متر
فاصله تا رستوران گلپایگان: ۴۵۰ متر
فاصله تا کافه قهوه دنج: ۸۰۰ متر
فاصله تا باغ ایرانی: ۸۵۰ متر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا امامزاده هادی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا گنبد علویان: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک نظربیگ: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه و سفره خانه حمام قلعه: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای گریگوری استپان: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع همدان: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج قربان: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است