search
menu

هتل نگارستان (پارمیس) علی آباد گرگان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگارستان علی آباد گرگان
امکانات و خدمات عمومی هتل نگارستان علی آباد گرگان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل نگارستان نیکا علی آباد گرگان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل نگارستان علی آباد گرگان


هتل نگارستان علی آباد کتول که سابقا با اسم هتل پارمیس علی آباد کتول شناخته می شد، تنها هتل ۳ ستاره علی آباد کتول و به عبارتی لوکس ترین هتل آن است. این هتل سال های زیادی است که میزبان گردشگران علی آباد کتول بوده، بخصوص کسانی که به شوق دیدن آبشار کبودوال به این شهر زیبا سفر می کنند. اگر هوس سفر به خوش آب و هواترین شهر گلستان به سرتان زده، با اقامت در هتل نگارستان علی آباد کتول این سفر را خاطره انگیزتر بسازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نگارستان علی آباد گرگان


راحت ترین و بهترین روزهای سفر به علی آباد کتول را در هتل نگارستان نیکا می گذرانید چون این هتل با داشتن فضاهای دلباز و خدمات رسانی منطبق بر استانداردهای جهانی آسایش و آرامش شما را فراهم می کند و می تواند میزبانی شایسته ای از خریداران بلیط هواپیما داشته باشد. البته کسانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند، نیازی نیست بابت پیدا کردن پارکینگ نگران باشند، هتل نگارستان نیکا علی آباد کتول فضای وسیعی را در محوطه خود به پارکینگ اختصاص داده و بخشی از آن به صورت مسقف در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این هتل دارای آسانسور است و با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فست فود در رستوران هایش، اقامت شما را راحت تر می سازد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۳ طبقه در مجموع دارای ۲۶ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های یک تخته، ۲ تخته دبل، ۲ تخته تویین، اتاق ۳ تخته و سوئیت های یک خوابه ۴ نفره ارائه می کند. این واحدهای نقلی دارای ظرفیت اضافه نیستند ولی اقامت در هر یک از این واحدها همراه با ارائه صبحانه است. کف پوش اتاق ها سرامیک بوده و پنجره های بزرگ اتاق ها، نورگیری خوبی به آن ها داده است. این اتاق ها به صورت ساده اما مدرنی دکور شده اند، مبلمان، کمد، یخچال و حمام از امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند. با وجود تلویزیون در اتاقتان نیز حوصله تان کمتر سر می رود. در هتل نگارستان نیکا همه واحدها دارای سرویس بهداشتی ایرانی نیستند و در حمام ها سشوار، دمپایی و حوله قرار داده شده است.

رستوران هتل


هتل نگارستان نیکا دارای ۲ رستوران ایرانی و فست فود است که رستوران ایرانی‌اش در طبقه همکف بوده و در تمام وعده ها پذیرای مهمانان است. محیط این رستوان بسیار دلنشین و زیباست و با پنجره های سنتی و شیشه های رنگی فضای شاعرانه ای به خود گرفته است. صبحانه های بوفه هتل نیز تا ساعت ۱۰ صبح در این رستوران سرو می شوند. اگر هوس فست فود کرده باشید، می توانید به طبقه سوم هتل و رستوران فست فودش بروید. کافی شاپ هتل نیز در همین طبقه دایر است و انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذی را تا ساعت ۱۱:۳۰ شب سرو می کند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل نگارستان نیکا علی آباد کتول سالن چندمنظوره بزرگی دارد که برای برگزاری همایش ها و جلسات مهمانان از محیط مطلوبی برخوردار است. امکان استفاده از خدمات اینترنتی نیز در این هتل برای مهمانان فراهم شده و پذیرش به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و پاسخگویی به مهمانان هستند. ضمن اینکه مهمانان می توانند با استفاده از خدمات روم سرویس، غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند. اگر بعضی از روزها نمی توانید لپ تاپ یا دوربین و یا هر وسیله قیمتی دیگری را همراه خود بگردانید، آن را به صندوق امانات هتل تحویل دهید.

فاصله هتل نگارستان نیکا علی آباد گرگان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم شناسی علی آباد کتول: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا سد خاکی و دریاچه زرین گل: ۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار کبودوال: ۹ کیلومتر
فاصله تا روستای افراتخته علی آباد کتول: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است