search
menu

هتل کانیار علی آباد گرگان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کانیار علی آباد گرگان
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل کانیار علی آباد کتول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کانیار علی آباد گرگان


هتل کانیار علی آباد کتول اولین هتل این منطقه خوش آب و هوا و سرسبز است که در سال ۸۵ فعالیت خود را شروع کرده و با بهبود مستمر سطح کیفی خدمات و امکاناتش میزبان همیشگی مسافران و گردشگران بوده است. این هتل در مسیر اتوبان تهران- مشهد واقع شده و جزو هتل های ۳ ستاره شهر است. در سال ۹۵ نیز فاز دیگری به هتل کانیار افزوده شده و ۲۰ واحد جدید برای میزبانی از مهمانان آماده شدند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


یکی از مزیت های هتل کانیار علی آباد کتول رسیدگی منظم به امور نظافتی آن است که از این نظر رضایت نکته سنج ترین مهمانان خود را نیز جلب کرده است. معماری خوب و دکوراسیون شیک هتل نیز از دیگر نقاط قوت هتل کانیار به حساب می آیند، به طوری که می توان این هتل را در حد هتل های ۴ ستاره دانست.
البته به دلیل اینکه طبقه پایین هتل به تالار اختصاص یافته و معمولا مراسم عروسی در آن برگزار می شود، کسانی که به سر و صدا حساس باشند، از این مورد رنج می برند ولی قبل از رزرو می توانید از وجود مراسم باخبر شوید. در صورت سفر با خودروی شخصی جای هیچ نگرانی برای پارک خودرو نخواهید داشت، چون هتل کانیار محوطه بزرگی را به پارک خودرو اختصاص داده است، گرچه فقط تعداد محدودی از خودروها را می توان در بخش مسقف پارکینگ پارک کرد ولی بقیه محوطه نیز مجهز به دوربین مداربسته است. برای استفاده از اینترنت در هتل کانیار علی آباد کتول نیازی به پرداخت اینترنت نیست و در لابی و طبقات می توان از آن بهره مند شد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۴۷ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. مهمانانی که قصد رزرو هتل کانیار گرگان را داشته باشند می توانند با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود اتاق های معمولی هتل مثل اتاق های دبل و تویین انتخاب کنند یا بهترین واحدهای این هتل یعنی اتاق ها و سوئيت های VIP را برای اقامت خود برگزینند. به هر حال تمامی اتاق ها از دکوراسیون و معماری زیبایی برخوردار هستند و علاوه بر این، می توان چشم اندازهای معرکه ای از طبیعت اطراف را از روی خوش خواب آن ها نظاره گر بود. برخی از این واحدها دارای تراس هستند و می توان صبح دل انگیزی را از همان جا شروع کرد. تلویزیون صفحه تخت، سشوار، چای ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت، مبلمان و میز آرایش از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها گنجانده شده اند.

امکانات رستوران


در هتل رستوران کانیار گرگان تمامی وعده ها را می توانید مهمان آشپزهای هتل باشید؛ رستوران هتل در طبقه همکف آن واقع شده است و از ساعت ۷:۳۰ صبح برای سرو صبحانه شروع به کار می کند. این رستوران فضای بزرگی دارد و می تواند به طور همزمان پذیرای ۱۷۰ نفر باشد. در محوطه هتل نیز اسلوفود کانیار واقع شده که ساعات کاری آن از ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب است. ضمنا مهمانان هتل می توانند برای میل نوشیدنی های گرم و سرد نیز به کافی شاپ محوطه هتل سربزنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


یکی دیگر از نقاط قوت هتل کانیار علی آباد کتول محوطه بزرگ و سرسبز آن است که دارای آلاچیق و زمین بازی کودکان است. کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما گرگان خریده باشند، می توانند در چنین مکانی که دور از شلوغی و آلودگی شهر است، تعطیلات بی دردسری را سپری کنند. در روزهای خوش آب و هوا محوطه هتل برای جشن و مراسم دکور می شود و در روزهای عادی می توان در مسیرهای پیاده روی و فضای سبز آن هوایی تازه کرد. هتل کانیار دارای سالن همایش بوده و از خدمات و امکاناتی که برای مهمانانش در نظر گرفته می توان به تاکسی سرویس، کتابخانه، نمازخانه، روم سرویس، اتاق چمدان و خدمات تهیه بلیط اشاره داشت.

فاصله هتل کانیار علی آباد کتول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا چهارشنبه بازار: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا سد خاکی و دریاچه زرین گل: ۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار کبودوال: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است