search
menu

هتل قابوس گنبد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قابوس گنبد
امکانات رفاهی هتل قابوس گنبد
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل قابوس گنبد

درباره هتل قابوس گنبد


هتل قابوس گنبد (به انگلیسی: Hotel Qaboos Gonbad Qabus) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه شهر دیدنی گنبد کاووس است که نه تنها در موقعیت مکانی مطلوبی قرار گرفته، بلکه از کارکنان متعهدی تشکیل شده است که قادرند امکانات رفاهی قابل قبولی را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه دهند.

امکانات رفاهی هتل قابوس گنبد


از آنجایی که هتل قابوس گنبد، اقامتگاهی یک ستاره و اقتصادی محسوب می شود، باید سطح انتظارات از این هتل را کاهش داد. البته این بدان معنا نیست که هتل قابوس گنبد فاقد امکانات رفاهی است، بلکه شماری از امکانات ضروری اقامتی را در خود جای داده است. این هتل از پارکینگ مناسبی برخوردار بوده که امکان پارک وسایل نقلیه میهمانان را بدون پرداخت هیچ مبلغی در طول اقامت در این هتل فراهم کرده است. نمازخانه هتل که وجود آن موهبت بزرگی برای نمازگزاران محسوب می شود، از محیط روح افزا و آرامش بخشی برخوردار بوده و فضای دنج و ساکتی را برای نیایش خریداران بلیت هواپیما گنبد کاووس بوجود آورده است. گرچه هتل قابوس گنبد فاقد رستوران است، اما در نزدیکی برخی از برترین رستوران های گنبد کاووس جای گرفته است. با این حال، عدم وجود رستوران در این اقامتگاه موجب شده که مدیریت هتل برای رفاه حال میهمانان خود، مکانی را به ارائه انواع و اقسام نوشیدنی های گوارا و دمنوش های آرامش بخش اختصاص دهد.
اتاق استعمال دخانیات، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی (در لابی) از دیگر امکاناتی است که هتل قابوس گنبد در اختیار میهمانان خود قرار خواهد داد. ناگفته نماند که به منظور ایجاد امنیت بیشتر در هتل، صندوق اماناتی در این مکان تعبیه گشته تا میهمانی که نگران اشیاء ارزشمند و گرانقیمت خود هستند، هنگام خروج از هتل وسایل خود را به پذیرشگر هتل به امانت بسپارند تا خیالشان از بابت نگهداری از اشیاء گرانبهای خود آسوده گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات رفاهی ذکر گردیده، پرسنل مجرب و کارآزموده هتل قابوس گنبد قادرند خدماتی قابل قبول از قبیل: پذیرش شبانه روزی، کرایه خودرو و تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان را به میهمانان هتل ارائه کنند. همچنین خدمات نظافت و خانه داری هرروز در ساعتی مشخص صورت خواهد گرفت تا خاطر میهمانان از بابت بهداشت و پاکیزگی محل اقامتشان آسوده گردد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل به میهمانان ارائه خواهد شد تا لذت گشت و گذار در فضای مجازی به لذت اقامت در این مکان افزوده گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۸ باب واحد اقامتی در هتل قابوس گنبد گنجانده شده تا نه محوطه هتل به مکانی شلوغ تبدیل شود و نه از تنوع گزینه های اقامتی در این مکان کاسته گردد. واحدهای اقامتی هتل، بدلیل بازسازی که در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته، از لحاظ وضعیت ظاهری در شرایط مطلوبی بسر می برند و از فضایی دلباز و دل انگیز با دکوراسیونی مناسب برخوردار گشته اند. در طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی این هتل سعی برآن شده که کلیه اسباب و لوازم اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، تخت خواب، دراور، کمدلباس و رخت آویز در تک تک اتاق ها گنجانده شود تا هیچ کم و کاستی در این مکان احساس نگردد.

موقعیت مکانی هتل


بدلیل قرار گرفتن هتل قابوس گنبد در موقعیت مکانی مناسب، میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان قادرند به برخی از جاهای دیدنی گنبد کاووس نظیر دریاچه مصنوعی گنبد کاووس و پارک داریوش در زمانی کوتاه دسترسی داشته باشند. همچنین فاصله این هتل تا مراکز درمانی و مراکز تجاری موجب گردیده که این اقامتگاه به مکانی مناسب برای اقامتی طولانی در گنبد کاووس مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل قابوس گنبد


فاصله هتل تا دریاچه مصنوعی گنبد کاووس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه امامزاده یحیی ابن زید:‌ ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ ملی گنبد کاووس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گنبد کاووس:‌۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک شهرداری گنبد کاووس: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است