search
menu

هتل جهانگردی گلپایگان اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی گلپایگان
امکانات رفاهی هتل جهانگردی گلپایگان
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل جهانگردی گلپایگان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی گلپایگان

درباره هتل جهانگردی گلپایگان


هتل جهانگردی گلپایگان (به انگلیسی: Golpayegan Tourist Hotel) اقامتگاهی دو ستاره واقع در شهر دیدنی گلپایگان است که در مکانی بسیار مطلوب واقع در شعاع چهار کیلومتری برخی از پرگردشگرترین جاهای دیدنی گلپایگان نظیر مناره و مسجد جامع گلپایگان قرار گرفته است. این هتل دو ستاره که بیش از ۵۰ سال قدمت و ید طولایی در میزبانی از گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت دارد، توانسته در طول چندین دهه فعالیت، سابقه درخشانی از خود برجای گذارد و به مکانی محبوب برای اقامتی بیادماندنی در شهر شگفت انگیز و تماشایی گلپایگان مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل جهانگردی گلپایگان


برای اقامتی دلپذیر، وجود برخی از امکانات رفاهی لازم است و هتل جهانگردی گلپایگان نیز که اقامتگاهی دو ستاره محسوب می شود، چنین امکاناتی را در فضای وسیع خود جای داده است. امکاناتی از قبیل: نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی (در طبقات)، دستگاه پرینت و فکس، لابی و کپسول آتش نشانی در داخل هتل گنجانده شده تا کمبودی احساس نگردد. لازم است ذکر گردد که این هتل از پارکینگی روباز با وسعتی مناسب و ظرفیتی حدود ۵۰ خودرو تشکیل شده که خیال میهمانان را از بابت امنیت خودروی شخصی‌شان در مدت اقامت در هتل جهانگردی گلپایگان آسوده کرده است.
گرچه استفاده از اینترنت وایفای هتل رایگان است، اما حجم محدودی دارد و از این رو، به منظور رفاه افرادی که قصد دارند حجم زیادی از اطلاعات را از فضای مجازی دانلود کنند، کافی نتی در نظر گرفته شده تا رضایت این افراد نیز جلب گردد. و در آخر اختصاص محیطی وسیع به فضای سبز هتل موجب گردیده است که میهمانان قادر باشند بدون ترک هتل از طبیعت دل انگیز محوطه هتل لذت ببرند و صبح خود را با قدم زدن و دویدن در محوطه هتل آغاز کنند.

رستوران هتل


وجود رستورانی باکیفیت از ملزوماتی است که هر هتلی، حتی اگر دو ستاره باشد، باید از آن برخوردار گردد. هتل جهانگردی گلپایگان نیز در این بخش سنگ تمام گذاشته است و با در نظر گرفتن مکانی دلپسند برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود، وظیفه خود را به عنوان هتلی باکیفیت به شایستگی ایفا کرده است. رستوران هتل که در طبقه همکف قرار گرفته، از محیطی بسیار دوست داشتنی با فضایی سنتی و دلنواز تشکیل شده و آماده است تا با غذاهای لذیذ و چرب و چیلی خود از میهمانان هتل به شایستگی میزبانی کند.

خدمات هتل


وجود کارکنانی مجرب و کارآزموده در هتل جهانگردی گلپایگان باعث شده است که کیفیت خدمات رفاهی این هتل نیز تا سطح هتل هایی چند ستاره و ممتاز ارتقا یابد. خدماتی از قبیل: خانه داری و نظافت، بیدار باش، باربری، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی به کلیه میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد شد تا رضایت حداکثری این افراد جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۹ باب واحد اقامتی (۴۰ تخت) در قالب طرح هایی چون اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل و اتاق سه تخته به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان ارائه خواهد شد تا هیچ محدودیتی در انتخاب گزینه ای مناسب برای این افراد وجود نداشته باشد. استفاده از رنگ هایی گرم و دلنشین، چیدمانی جذاب، طراحی مناسب و وجود تجهیزات رفاهی فراوانی از قبیل: تخت خواب، مبلمان، میز و صندلی، تلویزیون، یخچال، آباژور و غیره، همگی دست به دست هم داده اند تا اقامت در هتل جهانگردی گلپایگان به لذتی فراموش نشدنی مبدل گردد.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی گلپایگان


همان گونه که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل جهانگردی گلپایگان در مکانی مطلوب قرار گرفته و به لطف واقع شدن در نزدیکی برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری گلپایگان نظیر پارک ساحلی و مسجد جامع گلپایگان، دسترسی به اماکن دیدنی گلپایگان در اندک زمان و با اندک هزینه ای امکان پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی گلپایگان


فاصله هتل تا پارک ساحلی: ۴۹۲ متر
فاصله هتل تا مناره گلپایگان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع گلپایگان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا هفده تن: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کبوتر خانه: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است