search
menu

هتل معین فومن

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل معین فومن
اماکن نزدیک به هتل معین فومن

درباره هتل معین فومن


هتل معین فومن در ابتدای جاده ماسوله قرار گرفته است و با فراهم نمودن امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی است که تصمیم دارند به شهر فومن سفر کنند. هتل مزرعه معین فومن با ۵ درجه ستاره، یکی از مجلل‌ترین هتل‌هایی است که در منطقه (استان گیلان) مشغول به فعالیت است.
در حالی که هتل معین فومن در منطقه‌ای با طبیعت فوق العاده قرار گرفته است، فضای داخلی آن هم بر اساس استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده است تا اقامت در این هتل، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای مسافران باشد. از جمله امکانات رفاهی هتل معین فومن می‌توان به سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبل راحتی و حمام اختصاصی اشاره کرد.
جهت رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در داخل اتاق‌ها تعبیه شده است. افراد می‌توانند در طول اقامت خود، به صورت رایگان از اینترنت وای فای هم بهره مند شوند. در ضمن، برخی از اتاق‌های هتل معین فومن دارای بالکن هستند که چشم اندازی منحصربفرد از طبیعت منطقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
صبحانه به شکل رایگان و به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می‌شود. رستورانی که ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر به صورت همزمان را دارد و مسافران می‌توانند بهترین غذاهای گیلکی و خوراک‌های محلی را در آن سفارش دهند.
هتل معین فومن مجهز به سالن ورزشی است و مسافران می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت، به صورت رایگان از سالن بیلیارد استفاده نمایند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و مسافران با هماهنگی این بخش می‌توانند از خدماتی نظیر تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات تشریفات ویژه CIP، استفاده نمایند.
یکی از مزایای منحصر بفرد اقامت در هتل معین فومن، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری متفاوت منطقه مانند قلعه رودخان و یا روستای تاریخی ماسوله است. علاوه بر این، گشت و گذار در مناطق سرسبز و خوش آب و هوای اطراف و دیدن شهر زیبای فومن هم یکی از گزینه‌هایی است که پیش روی کاربران قرار دارد. در ادامه هم برخی از مکان‌های دیدنی نزدیک هتل بر حسب فاصله، اشاره شده اند.

اماکن نزدیک به هتل معین فومن


فاصله تا پارک شهر (۵ کیلومتر و ۱۵۹ متر)
فاصله تا شولم رودبار (۸ کیلومتر و ۴۹۹ متر)
فاصله تا قلعه رودخان( قلعه حسامی ) (۲۳ کیلومتر و ۸۹۸ متر)
فاصله تا امام زاده ابراهیم وامامزاده اسماعیل (۶۱ کیلومتر و ۷۹۲ متر)



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است